Tak mě dneska poprvé začalo blikak světýlo nádrže na mojí 1100 a měl jsem najeto kolem 340 km - tankoval jsem na 358 a dolil jsem do hrdla pomalu necelých 18lt a nějaký drobdný - počítal jsem spotřebu a dostal jsem se na 5,1/100km - zatím ji dávám čočku a ještě k tomu ji zatím nechávám na dvorku po nastartování dost dlouho zahřívat - a jelikož ji po 113.000km zajíždím (resp. si na ní zvykám) tak ji vesele zkouším a mám z ní pořád respekt - jede absolutne super - ale to samozrejme víte.
No neni cocka jako cocka, na to jsem uz taky prisel. Zezacatku spotreba pod 5 litru, tedka uz spis pocitam tak k sesti. Ale kazdopadne i tak je to krasny cislo.
Ty mas na hrochovi nakroucenych 113 tisic? Tak to je fajn ze se tu vyskutujou i takovyhle cisla, ja dam za par hodin 108. tisic.
Jinak spotrebu mam kolem 5,6l, pres 6 jsem se jeste nedostal, asi to ani nejde.[/quote]
Ale jde. Jen stačí tomu pořádně naložit. A to jak báglama,tak plynem.
ja to mam trochu jinak (1200GSA) ale 33 litru tam taky nenatankuji i kdyz dojezd hlasi nulu a to se fakt snazim. jinak dojez 550 - 600km a spotreba 5-6litru a nakladam tomu dost.
Alda napsal:
Nechci drazdit smulu a vyjizdet nadrz uplne, abych nekde zustal viset, ale snazim se vzdycky dojet na pumpu v situaci, kdy hladovy oko blika a pc ukazuje dojezd minimalni (5-20km).
Ale i pres to jsem do papirove 21l nadrze jeste nikdy nenarval pres 17 litru.
Snazim se najit tu hranici, ktera je u kazdy motorky jina, abych mel prehled az to budu fakt potrebovat, ale nejak se mi nedari vykoumat tuhle zaludnost.
Jak jste na tom? Kazda rada dobra.
a není na 1200GS náhodou nádrž na 20l včetně rezervy?
Upravil Pivos dne 14.04.2008 16:08
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Alda napsal:
Diky za info.
Ano, posledni litry (spis ty 2) mam odzkouseny, je to zdlouhavy, ale asi to ma svoje duvody.
Jestli PC keca, tim lip, zkusim tu hranici posunout dal. Nebo s sebou vezmu nejakej kanystr at mam opravdu jasno.
Jen mam strach aby ty elektrarne treba uplny vycucnuti nadrze nejak neublizilo, no snad ne.
Dalsi zahada je v tom, ze rezerva blika, dojezd napr. 40km. Zastavim, vypnu motor, pak znovu nastartuju a najednou neblika a dojezd se vyhoupne na 100km. tezko rict cemu verit a jak se tim ridit.
Ten dojezd podle mého počítač počítá podle momentální a průměrné spotřeby. Po vypnutí zapalování a opětovném nastartování se mohou tyto hodnoty změnit (vynulovat) a dojezd pak ukazuje chvíli jinak. Po ujetí pár km by se to mělo srovnat. Nevím jak 1200GS, ale u auta se mi to tak chovalo
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Mám natočeno 113tkm - původně jsem chtěl moto s najetými km tak kolem 60-70tis. km, ale nakonec mě přesvědčila roční záruka servisu po udělaném servisu na 110tkm - motku mám dotaženou z Německa a tak nic už neřeším - když jsem četl cestopisy z Austrálie od Brezovara, tak psal, že viděl běžně Báwa v bazaru s natočenými 200-300tkm - v Garmishi byly i Báwa s něco víc přes 400tkm.
Máme dobrý stroje.
Howgh
pivos: jo je, jsem to nejak popletl. Ale i tak, dojezd 0 a v nadrzi 3 litry, to je divny...
stepan: no jelikoz GS aktualni spotrebu neukazuje, jen prumernou, myslim si ze se ridi (stejne jako auta) tou prumernou. Ta se po vypnuti nijak nevynuluje, takze by to nemelo doznavat zmen.
[quote]Alda napsal:
pivos: jo je, jsem to nejak popletl. Ale i tak, dojezd 0 a v nadrzi 3 litry, to je divny...
Já bych řekl,že se soudruzi z NDR sichrujou,aby jsi nevyjel nádrž do sucha a nezavzdušnilo se čerpadlo. Pak by byl třeba problém s opětovným nasáním benzínu. Nevim neměl jsem to rozebraný ani vyjetý do sucha. Třeba u Afriky se mi to povedlo a docela dlouho trvalo,než si to opět nacuclo a běželo jak má. Ale tam jsou ještě karburátory,takže je to jiný.
Ja mam 1200GSA, a minulej rok se mi povedlo natankovat, neco malo pres 33l, tusim 33,2l to bylo. Nevim co me to tenkrat napadlo, proste jsem jel a veril tomu ukazateli, a ukazoval teda naprosto presne, protoze jsem dojel na benzinku a zbyval mi podle nej 1km dojezd, spotreba byla 5,5 dlouhodobe - vyrovnana jizda.
GSA kdyz uz mele z posledniho tak ten dojezd sedi se skutecnosti, jinak kdyz je nadrz poloplna-ci poloprazdna, tak nejspis nemuze vypocitat realny dojezd bo se mu to tam preliva z nadrze do nadrze...zrejme....aspon tak dumam ja
Potřebujim vyměnit palivový filtr a tak jsem jel s benzínem na krev aby byla co nejprázdnější. Ujel jsen s trvale svítící rezervou 81 km a furt to jede. Než oddělám v týdnu nádrž tak skusím vyčerpat do kandáku benzín co ještě půjde a pak zbytek ještě vysát hadičkou at vím co tam všechno ještě je. No a pak zajedu hned natankovat at vik kolik se tam zas vejde. Paj to sem napíšu. Pro ty co nevědí mám 1150 s malou (22l) nádrží.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Vitman napsal:
Ja mam 1200GSA, a minulej rok se mi povedlo natankovat, neco malo pres 33l, tusim 33,2l to bylo. Nevim co me to tenkrat napadlo, proste jsem jel a veril tomu ukazateli, a ukazoval teda naprosto presne, protoze jsem dojel na benzinku a zbyval mi podle nej 1km dojezd, spotreba byla 5,5 dlouhodobe - vyrovnana jizda.
GSA kdyz uz mele z posledniho tak ten dojezd sedi se skutecnosti, jinak kdyz je nadrz poloplna-ci poloprazdna, tak nejspis nemuze vypocitat realny dojezd bo se mu to tam preliva z nadrze do nadrze...zrejme....aspon tak dumam ja
Stejná zkušenost je i moje včerejší, dojezd 18 km, nabráno 33,3 l. Buď kecá Benzina, nebo je ten dojezdometr zatraceně přesný. Když vezmu plnou, ukáže dojezd 500 až 600 km, pak to jde dolů docela reálně, aby se údaj dost zabrzdil zhruba kolem 180 km a asi 60 km ukazuje plus mínus stejné číslice, a pak zas reálně. (Jinak spotřeba 5,1 l/100 dlouhodobě - najeto 13.500 km.)
cau kluci,
ono je taky tezky rict, kdy je plna nadrz! ja tankuju do plna tak, ze uz mam pistoli vytahlou az u vicka a pomaloucku nechavam penici benzin vtekat a to vse za mirneho houpani motorky na ktere sedim - je rovne! naposled me dojezd ukazoval 20km a uplne doplna jsem dal 18,5L. v papirech pisou ze ma 20L, takze u me to plne odpovida. Myslim si ze neni plna jako plna Jen bacha v lete, kdyz se natoci az po okraj ujedou se 2km a necha se stat bafik na bocaku na slunicku
jinak se spotrebou jsem ja uplne v poho, jezdim mirne za hranici pravidel, tzn. pres obec do 60; mimo obec pres 100; obcas se tomu i nalozi, atd., ale vetsinou se to vleze do 6L/100km!
vyjimka byla ted kdyz jsem jel do prahy po dalnici z brna, jel jsem ve 2 lidech, 3 kufry nalozeny, pod 150 jsem nejel nikde a jel jsem asi za 7,3L/100km, takze neni problem i takovahle spotreba ale to udelaly ty 2 bocni kufry...
.. doporucuju obcas vzit kanyst, udelat si na nej caru kam je presne deset litru a pak u pumpy natankovat ...
... jednou jsem takhle mel misto deseti osum a pul ...
vůbec by mě nenapadlo, že můžou na benzíně takhle šmelit. To má člověk tankovat přes kanistr? To nemaj náký kontroly?
Nicméně jeden čas prodávali MIX na Aralu ještě. Sem tankovala do Mosquita. A ejhle mix nemixoval, zadřenej motor, honem vzít mix znovu - laboratoř, reklamace.... Aral výbrus uhradil, ale stejně, měli by se starat aby ta kvalita za něco stála.
rafo napsal:
vyjimka byla ted kdyz jsem jel do prahy po dalnici z brna, jel jsem ve 2 lidech, 3 kufry nalozeny, pod 150 jsem nejel nikde a jel jsem asi za 7,3L/100km, takze neni problem i takovahle spotreba ale to udelaly ty 2 bocni kufry...
V sobotu jsem trošku spěchal z Karlštejna, do Prahy víceméně pohoda, ale pak jsem to rozjel ve dvou s kufry, udržoval rychlost podle dopravy mezi 170-180 a držel ji až do HK, spotřeba 10/100, cestou tam pohoda okresky, do Prahy zadem přes Chlumec, Podebrady - spotřeba 5/100. Neřekl bych, že je to zatížením a nebo kufry, ale rychlostí, resp. otáčkami. Možná že mi to víc žere i proto, že tam mám ty jiný svody a výfuk??
Tak jsem vyměnil ten filtr a toto jsem naměřil. Ještě připomínám nádrž 22l z 1150 GS rok 2000. Najeto 403 km z toho svítila 81 km rezerva. Než jsem sundal nádrž, tak jsem do flašky ČERPADLEM vytočil asi 2L a po sundání nádrže jsem otvorem po čerpadle vysál ještě další 2L. Vše samosebou +- tak deci, dvě. Po namontování filtru jsem nalil ty 4L opět do nádrže a jel k benzínce, která je 1 km ode mě a to přesně. Natankoval jsem tak jako vždy, takže skoro tak, že to teklo ven. Natankoval jsem 21.6L Takže suchá nádrž má tak asi 25l obsahu. 22L je 100% vyčerpatelné množství. No a když jsem jednou tankoval 23,5L tak si dokážete spočitat, že jsem udělal moc dobře, když jsem k tý benzince zatočil.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi