Brekot nad tim, ze motorka hodne jede a plyn je ON/OFF slycham pouze od lidi co neumi jezdit... anebo vytahnout cestovni enduro do lesa a breci, ze to neni kroska.
To, ze motor tahne tak dobre uz odspodu neni rozhodne spatne a dokaze te to zachranit v hodne situacich! Pokud nechces, jet rychleji nez zvladas, napriklad pri prudkem vyjezdu s koreny ci kamenim, mas primacknout spojku.
Jedine, co urcite neni pro offroad dobre, je samozrejme ta rychla jednicka, kdy i pri pusteni plynu jedes 20km/h uz na jednicku a pokud jedes fakt pomalou technickou pasaz bez spojky, tak ti to muze chcipnout a vyvalis se. To se ale da krasne vyresit vymenou rozety a pastorku na pomalejsi, kdy naopak pridas do kroutaku a v terenu zacne osmikilo poslouchat jak beranek...
pipo napsal:
Brekot nad tim, ze motorka hodne jede a plyn je ON/OFF slycham pouze od lidi co neumi jezdit... anebo vytahnout cestovni enduro do lesa a breci, ze to neni kroska.
To, ze motor tahne tak dobre uz odspodu neni rozhodne spatne a dokaze te to zachranit v hodne situacich! Pokud nechces, jet rychleji nez zvladas, napriklad pri prudkem vyjezdu s koreny ci kamenim, mas primacknout spojku.
Jedine, co urcite neni pro offroad dobre, je samozrejme ta rychla jednicka, kdy i pri pusteni plynu jedes 20km/h uz na jednicku a pokud jedes fakt pomalou technickou pasaz bez spojky, tak ti to muze chcipnout a vyvalis se. To se ale da krasne vyresit vymenou rozety a pastorku na pomalejsi, kdy naopak pridas do kroutaku a v terenu zacne osmikilo poslouchat jak beranek...
Verte mi, vim o cem mluvim
Naprosty souhlas... mam mensi pastorek a je to parada... Myslim ze to bohate staci... Da se s tim jezdit i po silnici, tak do 130kmh pohoda, a off je to nebe a dudy...
Tractive fakt funguje
pipo napsal:
Brekot nad tim, ze motorka hodne jede a plyn je ON/OFF slycham pouze od lidi co neumi jezdit... anebo vytahnout cestovni enduro do lesa a breci, ze to neni kroska.
To, ze motor tahne tak dobre uz odspodu neni rozhodne spatne a dokaze te to zachranit v hodne situacich! Pokud nechces, jet rychleji nez zvladas, napriklad pri prudkem vyjezdu s koreny ci kamenim, mas primacknout spojku.
Jedine, co urcite neni pro offroad dobre, je samozrejme ta rychla jednicka, kdy i pri pusteni plynu jedes 20km/h uz na jednicku a pokud jedes fakt pomalou technickou pasaz bez spojky, tak ti to muze chcipnout a vyvalis se. To se ale da krasne vyresit vymenou rozety a pastorku na pomalejsi, kdy naopak pridas do kroutaku a v terenu zacne osmikilo poslouchat jak beranek...
Verte mi, vim o cem mluvim
presne tak..
skoda, ze jsi nenapsal do toho vlakna, kde jsem se PRESNE o tomhle hadal s Jacobem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pipo napsal:
Brekot nad tim, ze motorka hodne jede a plyn je ON/OFF slycham pouze od lidi co neumi jezdit... anebo vytahnout cestovni enduro do lesa a breci, ze to neni kroska.
To, ze motor tahne tak dobre uz odspodu neni rozhodne spatne a dokaze te to zachranit v hodne situacich! Pokud nechces, jet rychleji nez zvladas, napriklad pri prudkem vyjezdu s koreny ci kamenim, mas primacknout spojku.
Jedine, co urcite neni pro offroad dobre, je samozrejme ta rychla jednicka, kdy i pri pusteni plynu jedes 20km/h uz na jednicku a pokud jedes fakt pomalou technickou pasaz bez spojky, tak ti to muze chcipnout a vyvalis se. To se ale da krasne vyresit vymenou rozety a pastorku na pomalejsi, kdy naopak pridas do kroutaku a v terenu zacne osmikilo poslouchat jak beranek...
Verte mi, vim o cem mluvim
Naprosty souhlas... mam mensi pastorek a je to parada... Myslim ze to bohate staci... Da se s tim jezdit i po silnici, tak do 130kmh pohoda, a off je to nebe a dudy...
Jaky mas pastorek?
F650GS (2V) ma pastorek 4040/17 a rozetu 2136/41
F800GS ma pastorek 4040/16 a rozetu 2136/42
Upravil bendik dne 11.06.2013 08:41
Tryskáč píše:,,800 má oproti 652 okrem inej mapy minimálne iné vačky a možno aj sacie hrdlá."pokoušel jsem se najít nějaké srovnání,ale krom dohadů jsem nic zaručeného nenašel,chtěl jsem se totiž zeptat (za předpokladu,že jsou motory stejné)na možnost přehrání z 52 na 63 kw.
strogas napsal:
Tryskáč píše:,,800 má oproti 652 okrem inej mapy minimálne iné vačky a možno aj sacie hrdlá."pokoušel jsem se najít nějaké srovnání,ale krom dohadů jsem nic zaručeného nenašel,chtěl jsem se totiž zeptat (za předpokladu,že jsou motory stejné)na možnost přehrání z 52 na 63 kw.
koukni na realoem.
je tam ZARUCENE jina vacka.
a pokud vim i jina ridici jednotka s opacnou polaritou (jak se o tom sam presvedcil nejmenovany dakarsky ctyrkolkar
Upravil hicks dne 25.06.2013 21:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sice po roce soužití s twinem si taky říkám, že by to nějaký ten koník navíc klidně chtělo, ale naopak si nemyslím, že zvednutí výkonu o 11kW by se vyplatilo. Respektive každý kůň by byl celkem mastnej.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90