Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
přemapování ŘJ
pipo
#21 
Přidané 04.01.2012 17:57
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 06.04.08
Brekot nad tim, ze motorka hodne jede a plyn je ON/OFF slycham pouze od lidi co neumi jezdit... anebo vytahnout cestovni enduro do lesa a breci, ze to neni kroska.
To, ze motor tahne tak dobre uz odspodu neni rozhodne spatne a dokaze te to zachranit v hodne situacich! Pokud nechces, jet rychleji nez zvladas, napriklad pri prudkem vyjezdu s koreny ci kamenim, mas primacknout spojku.

Jedine, co urcite neni pro offroad dobre, je samozrejme ta rychla jednicka, kdy i pri pusteni plynu jedes 20km/h uz na jednicku a pokud jedes fakt pomalou technickou pasaz bez spojky, tak ti to muze chcipnout a vyvalis se. To se ale da krasne vyresit vymenou rozety a pastorku na pomalejsi, kdy naopak pridas do kroutaku a v terenu zacne osmikilo poslouchat jak beranek...

Verte mi, vim o cem mluvim thumbs up
 
f800gs
#22 
přemapování ŘJ
Přidané 11.01.2012 16:14

Příspěvků: 112
Registrace: 10.03.11
pipo napsal:
Brekot nad tim, ze motorka hodne jede a plyn je ON/OFF slycham pouze od lidi co neumi jezdit... anebo vytahnout cestovni enduro do lesa a breci, ze to neni kroska.
To, ze motor tahne tak dobre uz odspodu neni rozhodne spatne a dokaze te to zachranit v hodne situacich! Pokud nechces, jet rychleji nez zvladas, napriklad pri prudkem vyjezdu s koreny ci kamenim, mas primacknout spojku.

Jedine, co urcite neni pro offroad dobre, je samozrejme ta rychla jednicka, kdy i pri pusteni plynu jedes 20km/h uz na jednicku a pokud jedes fakt pomalou technickou pasaz bez spojky, tak ti to muze chcipnout a vyvalis se. To se ale da krasne vyresit vymenou rozety a pastorku na pomalejsi, kdy naopak pridas do kroutaku a v terenu zacne osmikilo poslouchat jak beranek...

Verte mi, vim o cem mluvim thumbs up


Naprosty souhlas...Smile mam mensi pastorek a je to parada... Myslim ze to bohate staci... Da se s tim jezdit i po silnici, tak do 130kmh pohoda, a off je to nebe a dudy...
Tractive fakt fungujethumbs up
 
hicks
#23 
přemapování ŘJ
Přidané 11.01.2012 16:25
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
pipo napsal:
Brekot nad tim, ze motorka hodne jede a plyn je ON/OFF slycham pouze od lidi co neumi jezdit... anebo vytahnout cestovni enduro do lesa a breci, ze to neni kroska.
To, ze motor tahne tak dobre uz odspodu neni rozhodne spatne a dokaze te to zachranit v hodne situacich! Pokud nechces, jet rychleji nez zvladas, napriklad pri prudkem vyjezdu s koreny ci kamenim, mas primacknout spojku.

Jedine, co urcite neni pro offroad dobre, je samozrejme ta rychla jednicka, kdy i pri pusteni plynu jedes 20km/h uz na jednicku a pokud jedes fakt pomalou technickou pasaz bez spojky, tak ti to muze chcipnout a vyvalis se. To se ale da krasne vyresit vymenou rozety a pastorku na pomalejsi, kdy naopak pridas do kroutaku a v terenu zacne osmikilo poslouchat jak beranek...

Verte mi, vim o cem mluvim thumbs up


presne tak..

skoda, ze jsi nenapsal do toho vlakna, kde jsem se PRESNE o tomhle hadal s Jacobem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
bendik
#24 
přemapování ŘJ
Přidané 11.06.2013 08:14

Příspěvků: 257
Registrace: 31.10.12
f800gs napsal:
pipo napsal:
Brekot nad tim, ze motorka hodne jede a plyn je ON/OFF slycham pouze od lidi co neumi jezdit... anebo vytahnout cestovni enduro do lesa a breci, ze to neni kroska.
To, ze motor tahne tak dobre uz odspodu neni rozhodne spatne a dokaze te to zachranit v hodne situacich! Pokud nechces, jet rychleji nez zvladas, napriklad pri prudkem vyjezdu s koreny ci kamenim, mas primacknout spojku.

Jedine, co urcite neni pro offroad dobre, je samozrejme ta rychla jednicka, kdy i pri pusteni plynu jedes 20km/h uz na jednicku a pokud jedes fakt pomalou technickou pasaz bez spojky, tak ti to muze chcipnout a vyvalis se. To se ale da krasne vyresit vymenou rozety a pastorku na pomalejsi, kdy naopak pridas do kroutaku a v terenu zacne osmikilo poslouchat jak beranek...

Verte mi, vim o cem mluvim thumbs up


Naprosty souhlas...Smile mam mensi pastorek a je to parada... Myslim ze to bohate staci... Da se s tim jezdit i po silnici, tak do 130kmh pohoda, a off je to nebe a dudy...

Jaky mas pastorek?
F650GS (2V) ma pastorek 4040/17 a rozetu 2136/41
F800GS ma pastorek 4040/16 a rozetu 2136/42
Upravil bendik dne 11.06.2013 08:41
 
strogas
#25 
přemapování ŘJ
Přidané 25.06.2013 21:10
Avatar člena


Příspěvků: 394
Registrace: 02.08.12
Tryskáč píše:,,800 má oproti 652 okrem inej mapy minimálne iné vačky a možno aj sacie hrdlá."pokoušel jsem se najít nějaké srovnání,ale krom dohadů jsem nic zaručeného nenašel,chtěl jsem se totiž zeptat (za předpokladu,že jsou motory stejné)na možnost přehrání z 52 na 63 kw.
 
hicks
#26 
přemapování ŘJ
Přidané 25.06.2013 21:13
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
strogas napsal:
Tryskáč píše:,,800 má oproti 652 okrem inej mapy minimálne iné vačky a možno aj sacie hrdlá."pokoušel jsem se najít nějaké srovnání,ale krom dohadů jsem nic zaručeného nenašel,chtěl jsem se totiž zeptat (za předpokladu,že jsou motory stejné)na možnost přehrání z 52 na 63 kw.


koukni na realoem.

je tam ZARUCENE jina vacka.

a pokud vim i jina ridici jednotka s opacnou polaritou (jak se o tom sam presvedcil nejmenovany dakarsky ctyrkolkar Cool
Upravil hicks dne 25.06.2013 21:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Spitfire
#27 
přemapování ŘJ
Přidané 25.06.2013 22:52
Avatar člena


Příspěvků: 1268
Registrace: 05.06.12
sice po roce soužití s twinem si taky říkám, že by to nějaký ten koník navíc klidně chtělo, ale naopak si nemyslím, že zvednutí výkonu o 11kW by se vyplatilo. Respektive každý kůň by byl celkem mastnej.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
 
strogas
#28 
přemapování ŘJ
Přidané 28.06.2013 11:27
Avatar člena


Příspěvků: 394
Registrace: 02.08.12
jj ,jsem taky spokojenej,na to co jedu mi to stačí,jen tak co kdyby.....thumbs up
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 50
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,708
Nejnovější člen: JSOB

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.13 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI