Tohle je hooodně starej text, který je původem z USA a téměř nezměněný ho převzali v H-D klubu a pořád to nikdo neaktualizoval. Nicméně i kdyby se jelo jen podle toho původního principu bez ohledu na nějaké signály, tak by to bylo v pohodě. Jenže lidi neznají ani ten princip. Možná to chtělo říct na začátku ale dost lidí tam mělo problém vůbec udržet svojí polovinu silnice...
Na loňské zakončovačce to říkali, ale stejně to byl mazec. I když teda já si to ze sedla spolujezdce užívala naprosto. Možná když by ukázali obrázek, bo každému ke kafi místo cukru dali informační leták :-) Ale fakt je, žetolik motorek se asi těžko organizuje. Stejně jsou dobrý, to se musí nechat. A přístup k zákazníkům a ostatní na co si všichni stěžujou je věc druhá. I když samozřejmě neméně podstatná.
TomasTT napsal:
Tohle je hooodně starej text, který je původem z USA a téměř nezměněný ho převzali v H-D klubu a pořád to nikdo neaktualizoval. Nicméně i kdyby se jelo jen podle toho původního principu bez ohledu na nějaké signály, tak by to bylo v pohodě. Jenže lidi neznají ani ten princip. Možná to chtělo říct na začátku ale dost lidí tam mělo problém vůbec udržet svojí polovinu silnice...
tak to pak ani pravidla nepomuzou
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
mě se ta akce líbila,hlavně jsem byl zvědaf na průjezd prahou,není co vytknout,perfektní,muselo to dát hodně práce toto zajistit,zorganizovat
akorát to počasí,ráno jsem vyjížděl v 6,00,cestou přeháňky,silný vítr,protivítr,zpět už to byla pohoda,ujeto sakumprdum 680 km po dlouhé době za den.