Jasny, GS v blate proste pada. Ma vystrcene valce chranene padakama, takze zadne skody krom par kosmetickych skrabancu nehrozi. Jsou to pady vetsinou v temer nulovych rychlostech. Osobne jsem s tim bohuzel uz placnul nekolikrat, ale je pravda, za na foceni jsem nidky naladu nemel a radeji ji koukal zvadnout Me trvalo opusteni asfaltu a prezuti na spunty tri sezony, do te doby jsem mel na teren o obcasne odlozeni GS stejny nazor jako Topol. Pak se to zmenilo, protoze jsem zjsitil, ze moto to nevadi a je na to stavena. Myslim, ze je to pozustatek doby, kdy clovek jezdil silnice a polozeni motorky rovnalo se problem. Tady je to neco jineho. Takze a at to vesele jezdi a kazdej at jezdi dle sveho
BMW R1150GS MY02
Johny přesně tak..jestli někdo považuje GS jako kandidáta na bahnění-dle libosti,jestli s ním někdo pojede čistě po silnici do Norska-budu to já.Ale stejně jak napsal Doc ,že na silnici existují lepší stroje,v terénu to platí taktéž-lehčí ostré endurko,event. kroska(měl jsem mimichodem dvě-YZ a RM-takže bláto znám taky) pro potřebu terénu vyjde mnohonásobně líp,než dvestěpadesátikilové pokusy o motokros,končící většinou přibývajícími šrámy na jinak krásném bávku.PROSTĚ JAK KDO CHCE,ale já si ten názor nemohl odpustit,pardon.
myslím,že v takovým bahně se naučíš akorát vyskakovat z motorky za jízdy
taky se rád svezu po poli,nebo polní cestě,ale něčemu takovému se vyhýbám,za tu dřinu mě to nestojí a už vůbec ne kvůli
To Topol: kroska je do terénu sice krásná věc, ale to bych musel mít motokrosovou trať hned za barákem
Ujet s tím více než 10km po asfaltu je za trest.
Já si před měsícem koupil 1100GS, vím že s ním budu jezdit hlavně po cestě, ale zatím mám většinu km nalítaných v terénu. Už jsem to v tom terénu i několikrát položil, ale pokud člověk jezdí aspoň trošku rozumně, tak to položí v rychlostech do 10-20km/h a to se té motorce fakt nemá co stát.
Na GS je nádherné, že se s ním dají najezdit tisíce km na asfaltu a zároveň ho můžeš vzít i do terénu a ani tam se neztratí.
Tak ja taky prilozim do mlyna.
Bahno mam rad, mam v terenu najezdeny tisice km na kroskach, ctyrkolkach a mensich endurech.
Mam rad teren, mam rad prijet domu zablacenej jako prase vcetne motorky, ale ani u me to nic nemeni na tom, ze pokud s kroskou za 60tis. flaknu o zem, prvni co udelam je rychly zvednuti. Nechat ji valet na zemi a jit fotit me jeste nenapadlo, radsi se necham vyfotit pri kvalitnim vyjezdu, sjezdu nebo skoku.
V terenu je podle me mnohem vic gomasirujicich zalezitosti, nez fotka motorky za 3 kila na zemi..
Zas to nehrotte, pro cloveka, ktery vyrazil do terenu jsou prvni pady velkym zazitkem. I to, ze motorka, ktera spadla na zem neni na padrť, ale normalne ji zvednes a jedes dal. Takze at si kazdej dela co uzna za vhodne, jsou to nase motorky
BMW R1150GS MY02
Topol napsal:
No fakt nic ve zlým,ale mohlo by mě to prdel políbit takhle flákat s motkou za tři kila a ještě si to hrdinsky fotit jaká to je náramná prdel....prostě každej to má postavený jinak
Je to asi takle .... buď si tu motorku užívám se všim všudy a baví mě taková jaká je a to co umí - nebo kam až mě pustí........nebo jezdim jednou tejdně, jenom po asfaltu, leštim jí, chodim okolo ní jako okolo modly ( můžu si jí dát i do obíváku ) a ve finále ani nevyužiju všechny její možnosti.
Ale na to jsem si možná mohl koupit skůtr nebo nějakýho Fazera a ne cestovní ENDURO. Po tvém čánku nechápu soudruhy z BMW kteří udělaly odlehčenou verzi GéeSa a pojmenovaly jí HP 2 ENDURO, možná jim nedochází co dělaj. A že jsem motorku vyfotil z toho se ti asi nebude zpovídat žádnej autor podobnejch fotek a že jich po světě jsou tisíce......i bouraček....i motorek po válce v bahně.....i motorek po bouračce.
Můj závěr z tvého textu je jediný - ty patříš k té druhé skupině která si motorku neužívá naplno a je to pro ně určitá modla a néééé ZÁBAVA.
Pro mě je to rozhodně ZÁBAVA a co je špatně to už nechám na úsudku všech ostatních.
Příjemné leštění, žádné GELANDE a více STRASSE. ( pozor BMW dělá i silniční motorky )
Robert přiložený následující obrázek:
[33.56Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
No a tenhle neleští vůbec a kde s tim všude jezdí, no to je na pováženou. Možná si měl koupit tank a ne motorku od BMW *tdown*
Sory ale přijdeš mi stejnej TROUBA jako ten co mi tu už jedou psal že dělám někomu špatnou reklamu když sjedu s GéeSem mimo asfalt. Tak zatim čau prťko.
Nejlepší AUTO-MOTO kosmetika je SONAX
Robert přiložený následující obrázek:
[164.64Kb]
Upravil Robert dne 14.04.2008 19:55
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Topol napsal:
No fakt nic ve zlým,ale mohlo by mě to prdel políbit takhle flákat s motkou za tři kila a ještě si to hrdinsky fotit jaká to je náramná prdel....prostě každej to má postavený jinak
no asi takhle... GS znamena Gelande Strasse verstehst du?
pokud chces jezdit jenom po asfalte, mozna ze jsou i lepsi silnicni stroje a za mene penez nebo alespon lepsi na silnici
at uz tomu rikas kapitalisticke enduro nebo ne, od toho to GS je, jinak by to bylo K1200 nebo R1200R, nebo GT, 800ST, RT, LT etc.
BRAVO - SOUHLAS, seš pro mně Řeckej borec které ví o čm je život a umí si ho užít. Zdar Onasisu
Robert přiložený následující obrázek:
[15.45Kb]
Upravil Robert dne 14.04.2008 19:59
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Topol napsal:
No fakt nic ve zlým,ale mohlo by mě to prdel políbit takhle flákat s motkou za tři kila a ještě si to hrdinsky fotit jaká to je náramná prdel....prostě každej to má postavený jinak
no asi takhle... GS znamena Gelande Strasse verstehst du?
pokud chces jezdit jenom po asfalte, mozna ze jsou i lepsi silnicni stroje a za mene penez nebo alespon lepsi na silnici
at uz tomu rikas kapitalisticke enduro nebo ne, od toho to GS je, jinak by to bylo K1200 nebo R1200R, nebo GT, 800ST, RT, LT etc.
Koukam Roberte,ze te to pekne rozcililo co Topol napsal??
Nic si z toho nedelej,co clovek to nazor a plne souhlasim s tebou i s Docem Je to tvoje motka a muzes si s ni delat co chces.Tot vse
Já ještě v žádném brodu nebyl, akorát, když koukám třeba na Remarkovi nebo jiné fotky, tak si říkám, že se nějaká voda musí do té sací trubice dostat. Ale asi zůstane jen v té trubici a pak se to vyleje výpušťákem. Jaké s tím máte zkušenosti?
Upravil stepan dne 14.04.2008 20:42
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Nevím jak vy ,ale já si kupoval GS1150adv hlavně na cestovaní,asfalt,šotolina,polní cesty ,bahno,brod proste někam abych se dostal.Byla by škoda jezdit s takovou motorku jen po asfaltu jinak pak GS ztratí to co si vybudovala hold je to motorka na cestu kolem světa
Ten prvni brod byl celkem hlubokej a uz jsem myslel ze si to lokne... na brehu se hloubka nedala vubec odhadnout. Schvalne jsem se po projeti mrknul na tu "trubici" a byla sucha....
Kdyz si ale lokne tak ti asi uplne nepomuze vodu vylit z vypustaku... Prece se musi dostat k valcum? Nekde jsem cetl, ze je pak dobre vyndat svicky a parkrat nastartovat bez nich. Voda se pry z valcu dostane.... ale nemam s tim zkusenost....