Novej napsal:
Tak jsem namontoval laďáky a spotřeba spadla na 4,5 - 4,8 (6 nádrží) pak jsem namontoval KaN a spotřeba povyskočila na 5 - 5,3 (4 nádrže) Přestalo to chcípat a mám lepší spodek ale stejně mne síří že to žralo tak hodně když to bylo všechno original.
Nemáš v háji katalizátor
Je jasný že z ladákem si to vezme asi víc, ale s origo to vypadá spíš na nějaký problém v tom výfuku
Jen nápad
Upravil kendy dne 14.08.2008 09:39
ahoj, bohužel se musim přidat a ač jsem se snažil jak sem se snažil, po 4 nádržích mám spotřebu 4,3-4,5l a to začínám, takže jezdím opravdu vklidu ..jediné co jsem po koupi neměnil, je vzudchovej filtr, může to být jeho vinou? Jinak F650gs dakar, 12/2000, origo výfuk.. kdyby Vás něco napadlo, budu moc vděčnej.. díky
kdyz uz jsem u te nadrze a spotreby ja na dovolene ve dvou dakar 2003 nalozenej dost, jizda celkem svizna spotreba 3,6 ale dotankuju vzdy jen 14l..ta rezerva sviti a pak zacne blika nebo sviti az do konce..? ja pri 350km jedu k benzince ale tech 14l vic tam nedam vite jakou ma dakr velikost nadrze ?
WILL RACE FOR FOOD
ja taky nikdy vic jak 14l netankuju. Na svítící kontrolku sem nikdy nenajel vic jak 40km a dojezd mam 280km
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
tak to já trochu riskuju.. ted jsem bral přesně 16,2 a byl jsem rád, že jsem narazil na pumpu..
kontrolka nezačne blikat, ale bylo by to dobrý...odhadem se dá od začínající svítící kontrolky najet zhruba 100 km...takže dojezd cca 500...klidnější jízdy...
Nádrž je na 17.5 l . A těch 500 se teoreticky dá. Hodně na to má vliv kvalita benzínu - klidně i o víc než litr - což mě dost překvapilo v CHorvatsku (tam bch to nečekal). Letos jsem na dovče najel víc než 3500 Km od dálnice přes horský kličkování (naloženej ve dvou, 220 - 230Kg nákladu vč. nás, na drapákách) a spotřeba se mi pohybovala mezi 3.5 až 3.8l . To jsem byl dost překvapenej, hlavně proto, že jsem to vůbec nešetřil, jezdil po městech, v terénu .... . Možná k tomu přispělo aut. domazávání řetězu, kvalitní olej, DNA, otevřenej výfuk bez katíku ....? - každopádně jsem s moto spokojenej.
Dakar 650, HusaberG
..já sem naposledy natankoval plnou Shell VP 95 a hladový oko se rozsvítilo při 260km, už jsem koupil novou svíčku a nemůžu na webu najít vzduchovej filtr, pokud nepomůže ani to, tak už vážně nevim.. sice mám najeto už přes 60tis., ale přeci po stovce nebudu jezdit za 10l/100
no tak ja se pridam. ted na ceste do albanie jsem mel ve dvou a nalozeno (a to fakt nevazime moc spotrebu na dalnici (cz+at+hr tudiz benzn vylucuju) okolo 6 litru . sice jsem jel 140-150 misty az 160 ale to jen vyjmecne ale stejne mi to prijde dost... na jare jsem stejne nalozeny ale v jednom jel za cca 4.7l. v kombinovane spotrebe se pod 4.3l bez nakladu taky nedostanu. bud udelali panove v rotaxu nekde chybu nebo fakt nevim jak muzete jezdit za 3.5l...
vyfuk origo, filtr molitan touratech, cidlo teploty vypada funkcni, ale jeste jsem ho nemeril (je to podle vseho obyc termistor).
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
filtr seženeš v kterýkoli pobočce ELIT na obejdnávku do dvou dnu. Stojí asi 4kyla. Mě s novym filtrem šla spotřeba o pul litru dolu.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Díky moc za info, už ho mám v HK objednanej a večer ho nainstaluju současně se svíčkou ..tak doufám, že se to někde projeví kurňa..
Upravil lullu dne 25.08.2008 14:52
Tak jsem se o vikend vydal na elefant sraz. Motorka jela pekně a nic nenaznačovalo problému. Ale po 150 km se mi rozvítilo hladový oko. Dotankoval jsem a spotřeba přes 10l na 100km Kámoš mi řek, že mi to navíc nezvykle kouří bíle. Napadlo mě. že je motor podchlazenej a jede pořád na sitič. Venkovní teplota okolo -2°c. tak jsem skusil tomu vic nakládat a ject ve vyšších otáčkach. Pomohlo to spotřeba klesla na 7l. Ale stejne je to moc. Jezdim za 5l. Co to muže bejt? Nejaký čídlo teploty? Nebo vadnej termostat a pouští to pořád do chlaidiče? A na zpáteční cestě sem si všim, že když na volnoběh prudce vytočim motor, tak mi zahulý. Vylítnou z obou vejfuku černý saze jak z vybehlího naftáku. Na jizdnich vlastnostech sem nic nepoznal
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Kua. Muzete mi rici na cem ze to jezdite, ze mate spotrebu pod 4l? Mam Dakara r.v. 2000 a at jezdim jak jezdim, pod 4,5l se nedostanu. Mam ted vymeneny olej + filtry (olej + vzduch), novou svicku a se spotrebou to zhola nic neudelalo. Nejsem zadny strelec, na silnici spis na pohodu, kdyz sjedu z cesty, tak jdou otacky tochu nahoru, ale zadny blazneni. Je tu nekdo s Dakarem r.v. 2000 komu by to bralo pod 4,5l? Jak to tak pozoruju, tak snad asi ne. Vsichni si s timhle rokem na spotrebu stezujou. ... a kdyz tady ctu spotrebu ke 3l
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
100bubu napsal(a):
normal vzducháč, origo vyfuky (nekuchaný), iridiovú sviečku. jazdim pohodovych 100km/h, olej to nežere asi ani kapku.a radím nahoru asi pri 4tisících.
maš niečo ine? alebo robíš niečo inak?
Taky tak nejak. Jsem ale kolem 4,6l
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
tak už ma iba napadaju ventilove vúle alebo fakt tvojej riadiacej jednotke hráblo v palici
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/