Neblbněte, celej svět jezdí co jezdí na to to stačí... a kvůli 30 "magorům" v ČR nebudou dělat speciál na OFF. Pokud bude dobrá cena tak je to slušnej základ. Pořád si to strčí zpracováním do kapsy XT.. a podobně.
Určitě to nebude stát ranec a kdyby na to dali předky z chalenge tak to stejně nebude nic moc ale za víc peněz.
Jen mě mrzí že trochu nenaladili ten motor...
Cenu někdo neznáte?
Dakar 650, HusaberG
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 05.10.2011 16:12
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
Je to až na pár designových úprav stejný jako starý Dakar. Můžete tomu klidně říkat "nový Dakar" ale je to ta samá stará technika.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 05.10.2011 16:20
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
MikiberG napsal:
Neblbněte, celej svět jezdí co jezdí na to to stačí... a kvůli 30 "magorům" v ČR nebudou dělat speciál na OFF. Pokud bude dobrá cena tak je to slušnej základ. Pořád si to strčí zpracováním do kapsy XT.. a podobně.
Určitě to nebude stát ranec a kdyby na to dali předky z chalenge tak to stejně nebude nic moc ale za víc peněz.
Jen mě mrzí že trochu nenaladili ten motor...
Cenu někdo neznáte?
tady nejde o off, ale ze si kupujes NOVOU motorku.. za dost.. navic BMW... se zastaralou technikou.
Ja osobne se stydim kdyz to vidim
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 05.10.2011 18:49
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
raptor napsal:
po dlhom case musim opat suhlasit s hicksom aj s tomasomTT
pri testovani G 650 GS (hladkej) som bol velmi sklamany prevedenim, v mojich ociach - navonana zdochlina
ja jsem opakovane jak tady, tak napr. pri diskuzich s Varaderisty a spol argumentoval, ze BMW je INOVATIVNI tovarna (ABS, telelever, ESA apod.) a ze ac platime dost penez, stoji to vetsinou za to.
Po poslednich vystoupenich s 650kou a Dakarem muzu tak maximalne drzet zobak. A uprimne.. moje duvera v management a marketaky v BMW dostala zabrat. Fakt mam strach s cim prijdou priste... a jsem HOODNE zvedavej na vodnika 1300GS nebo co to bude.
Takze k jejich poslednimu vytvoru mam jedine -- NECHTE DAKARA SE CTI ZEMRIT, prestante rvat NON-USD vidle kde to jde, setrit na nesmyslech za par centu, vymyslet vymyslene a uz se ku*va probudte!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 05.10.2011 19:21
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
Keci v kleci USD nebo ne,stejně by to byly tlumiče na houno,jak na osmikile,tak vo co de?Hlevně,aby na to někdo dělal za rozumný prachy jiný tlumiče a kdo bude chtít,tak si to potuní,nie?Stejně jak to osmikilo
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 05.10.2011 19:40
Příspěvků: 1608 Registrace: 22.08.08
MikiberG napsal:
Neblbněte, celej svět jezdí co jezdí na to to stačí... a kvůli 30 "magorům" v ČR nebudou dělat speciál na OFF. Pokud bude dobrá cena tak je to slušnej základ. Pořád si to strčí zpracováním do kapsy XT.. a podobně.
Určitě to nebude stát ranec a kdyby na to dali předky z chalenge tak to stejně nebude nic moc ale za víc peněz.
Jen mě mrzí že trochu nenaladili ten motor...
Cenu někdo neznáte?
Naprostý souhlas, základ pro většinu lidí naprosto dostatečný a komu to nebude stačit, stejně nakonec skončí u něčeho podstatně ostřejšího. Motor léty prověřenej a spolehlivej, podvozek neumím posoudit, jestli je to stejné nebo horší, ale pro valnou většinu lidí (třeba i včetně mě) to bude naprosto dostačující...
Spousta lidí napříč všemi obory, trhy, komoditami a nakonec i motorkami naprosto upřednostňuje cenu a pak až teprve kvalitu. Kdyby to u BMW neviděli, tak to asi takhle nenavrhnou. Škoda řady G, že skončila, ale jednoválec jim určitě chyběl a tohle bude celkově lepší, než nabízí jakákoliv konkurence. A jestli za to chtějí 190 tis., tak to není až tak špatná cena, svý zákazníky si to určitě najde. G bylo myslím každé přes 200...
BMW GS = stroj na radost
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 05.10.2011 20:36
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Mr GS napsal:
Keci v kleci USD nebo ne,stejně by to byly tlumiče na houno,jak na osmikile,tak vo co de?Hlevně,aby na to někdo dělal za rozumný prachy jiný tlumiče a kdo bude chtít,tak si to potuní,nie?Stejně jak to osmikilo
hele mne na*eres jenom primerenejma argumentama
Zadni tlumic na osmikile je vicemene identicke kvality, co na 12ce a kdyz das predni progresivku tak to zas tak hrozny neni.
Co ti na tomhle novym bastlu zustane je NON-usd widle a silena kyvka. Nebo alespon silene vypadajici.
Osmikilo je snadno upgradovatelne, tohle prave NENI.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 05.10.2011 21:07
Příspěvků: 1608 Registrace: 22.08.08
Hicksi, neblázni...
apgrejdovat lze skoro cokoliv, USD vidle není zlatý tele a na vzhledu zadní kyvky taky houbeles záleží...
Jasně že to není ideál, já když vidím ty ovladače na řidítkách, tak se mi to taky moc nelíbí, ale ta mašina přece kvůli tomu nepřestane fungovat.
Nebuď jako Vjetrník - ten nemůže přijít na chuť osmikilu a sám se chováš úplně stejně jako on - šmahem posíláš slušnou motorku do kopru, přitom spoustě lidí může sloužit k jejich naprosté spokojenosti, stejně tak, jako tobě slouží osmikilo...
Zrovna od tebe bych čekal trochu více nadhledu a respektu ke slabším
BMW GS = stroj na radost
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 05.10.2011 22:05
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
bubo napsal:
G bylo myslím každé přes 200...
Kupoval jsem Xcountry za 183. Pozdější čínský model byl i za 172, ted v klidu pod 200 i s ABS. Do tech 200 se po vetsinu casu co ji prodavali vesla i challenge.
Maiali nel Fango!
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 05.10.2011 22:22
Příspěvků: 1608 Registrace: 22.08.08
morabo napsal:
bubo napsal:
G bylo myslím každé přes 200...
Kupoval jsem Xcountry za 183. Pozdější čínský model byl i za 172, ted v klidu pod 200 i s ABS. Do tech 200 se po vetsinu casu co ji prodavali vesla i challenge.
OK, nechci vést spor o cenu něčeho, co už stejně nejde koupit, ale tak nějak si vzpomínám, že úvodní ceníková cena X Country s ABS byla spíš přes 200 než pod...
Protože jsem nakonec nekoupil, tak to nemohu doložit a paměť je ošidná, ale to stejně není podstatou věci. Nějak si to v BMW ocenili a pokud bude cena trhem neakceptovatelná, tak buď slevní, nebo začnou dělat něco jiného...
BMW GS = stroj na radost
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 06.10.2011 05:49
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
bubo: Ano, jenže v době, kdy s tím vylezli byl
1. kurz koruny a eura tak o dvě až tři koruny jinde než o rok později, kdy jsem to kupoval. Ceny v EUR byly myslím pořád stejný, binec v tom byl u nás
1,5. AuTec jako dovozce původně nasazoval cenu výš než kolik vycházela v německu, zhruba v době kdy jsem pak kupoval já se uklidnili
2. na počátku byla v nabídce i stará 650, pořád za svojí cenu, která byla oficiálně plus minus stejná jako u Gček. Na starý model měli nějaký lehký akční slevy, ale vycházelo to podobně tehdy, jako bohužel i teď
Myslím, že problém je v tom, že teď není chuť do téhle kategorie investovat. Radikálně předělat G (který špatně zacílili a nemohli ho seriózně myslet jako náhradu, tou byla 800) by bylo systémově lepší, protože by jim ten model mohl zase dlouhou dobu vydržet, ale teď by to stálo peníze a moment, kdy by se jim investice začala vracet, by se posunul někam o hodně dál do budoucna a tam třeba spíš očekávají konec krize. Tak teď jako záplatu použijou zase základ, co už se jim tisíckrát zaplatil... Rozumím tomu z krátkodobýho business hlediska. Ale na druhou stranu si tím kazí pověst, udržují ve vzduchu jasnou hrozbu, že je zásadní řez čeká docela brzy a navíc tím myslím moc zákazníků stejně nepřitáhnou...
Roli toho spodního modelu v cestovněenduří kategorii měla i ohledem na cenu tvořit dvouválcová 650. Jenže těch prodají jak šafránu, spíš jen pro slečny. Jako startovní defacto byla 800, která je na to relativně drahá. Fajn. Tohle Sertao je pokus o záchranu v daným segmentu. Ale já si pořád myslím, že jít jen cestou marketingu a okamžitých zisků bez soustavný inovace a snahy o kvalitu je cesta do pekel... Výrobce jako BMW by měl mít nějakou přidanou hodnotu, něco navíc a snažit se udat směr, najít cestu, která bude úspěšná nejen proto, že je levná. Mít nápad a udělat ho dobře (ale ekonomicky promyšleně) a najít si zákazníka i tím.
Když jsem tehdy kupoval Xcountry, byl jsem se podívat i na malou Tenerku, Transalpa, Vstrom... Ať to mělo na papíře údaje a a cenu jaký chtělo a na fotkách vypadalo slušně, už když jsem to viděl z metru, věděl jsem, že ani jednu z nich nechci... Když pak ke mně na showroomu přišl prodavač, řekl jsem, že se jen dívám. G i když bylo relativně chudý, vypadalo dotaženě a neodfláknutě a to mně přesvědčilo. A to myslím zákazník BMW hledá. Dobře odvedenou práci. Protože i on musí sám to co dělá dělat dobře, aby si mohl takovou motorku pořídit. Alespoň já tak vidím, nebo jak tak koukám chci vidět, filosofii mého oblíbeného výrobce. Když to může platit u aut, proč byto nemělo platit u motorek, kde mimo jiné díky astronomickým prodejům drahých modelů řady R by měli mít v porovnání s ostatními značkami právě peníze na inovaci a vývoj na slušný úrovni. Kdyby dnes měli opravdu dotažený malý model v GS stylu alespoň s G technikou, vsadil bych se, že by šel na dračku a převálcovali by na dlouho konkurenci stejně, jako s 12kou. Někdo tam nemá odvahu a to je mi líto...
Upravil morabo dne 06.10.2011 05:52
Maiali nel Fango!
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 06.10.2011 08:28
Příspěvků: 1608 Registrace: 22.08.08
Tvůj pohled na věc je OK. Já si jen navíc myslím, že ta motorka není úplně špatná... Dakara jsem měl (a možná si ho zase pořídím) a nebylo tam nic, co by mi vyloženě vadilo. Pokud je ten nový model v obdobné kvalitě, tak si to pořád svoje místo na trhu najde...
Ano, příliš inovativní to zrovna není, někdy ale prostě dojdou síly a je potřeba alespoň udržet krok, než se zase může vyrazit tryskem vpřed. Doufám, že to je u BMW ten případ. Pokud ne, tak si za chvíli k těm chladičům z KTM začneme dokupovat další díly a součástky a postupně obměníme šatník i jídelníček
No a to bychom taky mohli chodit v kimonech, jíst rýži a pít čínský čaj
BMW GS = stroj na radost
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 06.10.2011 10:10
Příspěvků: 546 Registrace: 11.04.07
Já si naopak myslím že v jednoduchosti je krása a jako bonus je zde účelnost a to tahle motorka má. Z hlediska vývoje a marketingu zadarmo a taky proč ne? Tenkrát to byl vydřenej náskok - tuny posměváčků ...BMW a jednoválec cha...a dnes to je pořád v kurzu - ekonomická kvalita a serióznost.
Nechali tenhle segmen umřít příliš brzo a s novými se netrefili - i to je vývoj. Proč neudělat krok správným směrem i vzad? Naopak to otvírá dveře dalšímu vývoji na jednoválci a třeba se stane to co by si spousta lidí přálo - dotažený dakar v další verzi.
Už i tahle reinkarnace si najde, našla a má mnoho zákazníků, kteří právě nové technologie nechtějí - chtějí osvědčenou a funkční techniku jen tu nutnou. Tenhle trh je sakra veliký a rozhodně větší než trh top-tech-end.
Další výhoda a je vývojová kontinuita - schoda klíčových ND + skladové zásoby organizací i jednotlivců - jen zaslepenec by toho nevyužil.
A že nejde něco ladit to je vtip? Že jsou klasický vidle na nic - neblbněte (tyhle možná).
Marketing, filosofie, vývoj , investice... bla bla bla.... nakonec příjde ekonom a co není v plusu tak okamžitě škrtá - to je logika doby kdy riskovat se 2x nevyplácí.
Za mě prostě
Dakar 650, HusaberG
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 06.10.2011 10:29
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
Nechci se s nikým dohadovat jestli to je nebo není správná motorka a správný krok BMW ale měl jsem Dakara (funglovka - model s černobílou šachovnicí) v tom roce, kdy šel na trh - už si to nepamatuju ale řekl bych 2003 nebo možná 2002. To je jedno. V té době to byla proti konkurenci hypermoderní technika - vstřikování, moderní vzhled, nikasilový píst, vyhřívané hefty a slušný plexi. Konkurence (LC4, Transalp, XR a DR možná) byla technicky několik let pozadu. Tohle vypadalo fakt moderně. Mnohem modernější než 1150GS Adventure, za který jsem to v roce 2004 vyměnil.
Nicméně pak udělali pár úprav, které moc dobré nebyly - například štítek, který byl naprosto perfektní, vyměnili za ten zatočený bez rantlu na konci, takže veškerý hmyz a bordel směroval přímo na helmu jezdce.. A vyhodili ten krásný design "dakar" protože se rozhodli, že s Dakarem už nechtějí mít nic společného, protože se BMW z rallye stáhli.
A to, co teď předvedli, je prostě pořád to samé jako dejme tomu před 7 lety. Stejný motor, stejný podvozek a přitom cena bych řekl o 30% vyšší, než bych to viděl jako rozumné. Ano, je to spolehlivá motorka ale je dost těžká, má mizerný podvozek (i když snadno se to vylepší ale za další peníze) a mohli alespoň předělat ten komfort designem kokpitu.
Takže z mého pohledu je to super že stará F650GS pořád existuje ale ta cena měla být nižší a tím pádem by motorka byla fakt asi prodejnější. Ale je konfortnější než G650X a pro lidi, kdo nechtějí dvouválec, to bude pořád dobrá volba, protože ten motor opravdu spolehlivý je. Když se na to dá velká nádrž, tak se s tou motorkou dá objet celý svět a je to vyzkoušené - viz Lisa Thomas, která na F650GS kolem světa jede...
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 07.10.2011 10:41
Příspěvků: 351 Registrace: 01.09.10
TomasTT napsal:
... viz Lisa Thomas, která na F650GS kolem světa jede...
To je moc hezká fotka Nedala by se Tomáši někde sehnat i ve vyšším rozlišení?
Vzpomínám si, že se tu kdysi řešil nějaký kalendář - pokud bude i na další rok, tak tahle fotka by v něm něměla chybět.
BMW G 650GS Sertao -malé GS s off-roadovejšími ambíciam
Přidané 07.10.2011 11:13
Příspěvků: 3723 Registrace: 05.06.07
Darek napsal:
[quote]TomasTT napsal:
... viz Lisa Thomas, která na F650GS kolem světa jede...
To je moc hezká fotka Nedala by se Tomáši někde sehnat i ve vyšším rozlišení?
Vzpomínám si, že se tu kdysi řešil nějaký kalendář - pokud bude i na další rok, tak tahle fotka by v něm něměla chybět.
Omlouvám se autorovi vlákna za offtopic.
Tady si tu fotku můžeš asi koupit, dělají i vlastní kalendáře, podle mne na jednom z nich už je. Já mám od nich spořič a tam ta fotka je taky. http://www.2ridet...