Dle tvojí váhy a Yuki v profilu co váží asi 130kg si zkusím tipnout, že asi nebudeš zrovna kulturista. Pokud se mýlím tak jedině dobře. A pokud ne tak do posilovny Já jezdím Dakar 04 a mám 170cm. S takovou výškou to chce jednak dost zkušeností a pak dost síly aby to člověk udržel, případně sám zvedl ze země
Dle tvojí váhy a Yuki v profilu co váží asi 130kg si zkusím tipnout, že asi nebudeš zrovna kulturista. Pokud se mýlím tak jedině dobře. A pokud ne tak do posilovny Já jezdím Dakar 04 a mám 170cm. S takovou výškou to chce jednak dost zkušeností a pak dost síly aby to člověk udržel, případně sám zvedl ze země
Souhlas, ono i to malý GS Báwo má okolo dvou metráků a těžiště i kvůli tomu vysokému motoru nemá zrovna nízko.
Kdyžtak zvedat (tahat to) spíš nohama než zádama, a případně otočený zády k motorce, to jde s nejmenší námahou.
Ale úplně nejlepší doping je, když to člověku upadne na veřejnosti, a nejlíp před chichotajícím se dámským obecenstvem, to pak člověk během vteřiny zvedne trhem jakkoliv těžkou mašinu...
A ohledně té velikosti respektive výšce sedla - jde hlavně o to, jak má člověk dlouhé nohy. Ale vzhledem k té celkové výšce 170 cm bude malý GS Báwo zřejmě lepší volba než Dakar.. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Dovi napsal:
Já té ironii rozumím a nezlobím se za ni.
A to tím spíš, že ačkoli jsem spokojeným vlastníkem a uživatelem boGSera, rozhodně nejsem zastáncem myšlenky, že "jedině boxer je pokračování a lék na neduhy všech motorek".
Nemyslím si to a nikdy a nikde bych něco tak až skoro militantního nehlásal.
A ja myslel,ze tobe nedela problem hlásat pravdu!
To ne, ale to výše zmiňované si fakt nemyslím.
Třeba to ale jednou bude platit - kdyby někdy v budoucnosti všechny ostatní motorky nesahaly boGSerovi ani po paty...
Ostatně ono to s tím hlásáním pravdy je dost ošidný.
Již geniální Kája Havlíček (z Borové) správně napsal, že
za pravdu je různá sazba, jednou pomník, jindy vazba,
a kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zláme vaz. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Kdyžtak zvedat (tahat to) spíš nohama než zádama, a případně otočený zády k motorce, to jde s nejmenší námahou.
Ale úplně nejlepší doping je, když to člověku upadne na veřejnosti, a nejlíp před chichotajícím se dámským obecenstvem, to pak člověk během vteřiny zvedne trhem jakkoliv těžkou mašinu...
Sakra a já **** s tím vždycky fláknu někde na louce, v lese, v blátě, prostě široko daleko nikdo
Kdyžtak zvedat (tahat to) spíš nohama než zádama, a případně otočený zády k motorce, to jde s nejmenší námahou.
Ale úplně nejlepší doping je, když to člověku upadne na veřejnosti, a nejlíp před chichotajícím se dámským obecenstvem, to pak člověk během vteřiny zvedne trhem jakkoliv těžkou mašinu...
Sakra a já **** s tím vždycky fláknu někde na louce, v lese, v blátě, prostě široko daleko nikdo
To je dobře, aspoň Tě to nutí udržovat si fyzičku. Protože jinak ve měste na křižovatce to zvedne každej chcípáček na dvě doby __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
To je dobře, aspoň Tě to nutí udržovat si fyzičku. Protože jinak ve měste na křižovatce to zvedne každej chcípáček na dvě doby
Abych se vrátil k tématu. Zvedaní nenaloženého Dakara zase taková tragédie není. Pochopitelně to chce mít nějakou normální chlapskou sílu ale při takové běžné pokládačce například při blbnutí na mokré trávě to prostě vemu a zvednu jak kolo a blbnu dál.
Děkuji za komentáře, ale co byste mi tedy doporučily do budoucna, když jsem seděl na GS, tak jsem neměl celou nohu na zemi, na Dakarce bych se určitě převažoval na jednu nohu z čehoš mám docela strach. Jízdu v terénu moc neplánuju maximálně se zajet podívat do Rumunska, kam mě to velice láká Ukrajinu a těžší terén bych nechal asi navětší motorku.
D-A-G-R napsal:
Děkuji za komentáře, ale co byste mi tedy doporučily do budoucna, když jsem seděl na GS, tak jsem neměl celou nohu na zemi, na Dakarce bych se určitě převažoval na jednu nohu z čehoš mám docela strach. Jízdu v terénu moc neplánuju maximálně se zajet podívat do Rumunska, kam mě to velice láká Ukrajinu a těžší terén bych nechal asi navětší motorku.
Doporučení viz 04.11.2011 07:34, poslední odstavec. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
D-A-G-R napsal:
Chtěl bych se ještě zapptat jaká je světlá výška BMW F 650 GS? U DAKARKY vím, že je to 21 cm, ale normální GSko nemůžu nikde najít
Jako bývalý uživatel F650GS už Ti to bohužel nemůžu změřit, ale ono i v klidu (bez užitečného zatížení jezdcem, baťůžkem a bagáží) to závisí na stáří respektive opotřebovanosti pružin vepředu i vzadu.
Ale řekl bych, že by to zhruba těch 20 cm (kratší strana A4) mohlo být.
Ovšem to je teorie - praxe je jiná. Světlá výška za jízdy se, jak již bylo řečeno, zmenšuje s narůstající únavou a stářím pružin a hlavně s narůstajícím užitečným zatížením - podle hmotnosti každého soudruha __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)