Hele, takovejch ptákovin jsme na zimu na motorky vymysleli s Usámou hafo(nebo habakuk).Jezdíme na Elefanty. tak to bývá potřeba. Na webu Cenduro je od loňska taky nějaký vlákno.
tyhle vruty jezdím na WR, jsou dobrý ale nesmíš s nimi na asvalt bo jsou hned v piči. a osazení celý gumy přijde na pomalu stejný prachy jako stojí novej treleborg.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
...když jsem zakládal tohle vlákno pro dotaz, tak mne ani nenapadlo že lze dokoupit pásovou redukci. Vejrám na to a jen přemýšlím kde seženu na to groše. Díky i za odkaz na stránky cendura
Nevíte, zda-li se dá někde ten sněhovej pás půjčit?
A ani ten elefantentrefen nemá chybu .... přemýšlím
https://t.me/pump_upp
Pás má výhodu jenom nad 50cm prašanu... jinak je to hroznej těžkopádnej bazmek, výkonově to chce alespoň 550 ostrý enduro a musí to být dobře namontovaný a naladěný. Obecně je to o ničem a za 80.000,- nebo kolik to koštuje je to volovina.
Řetěz snad na trakci kupředu po uježděným ale náklon nebo sníh už to e na zabití.
Jedině hřebíky ať už samodomo nebo Trell... ty sou špica a je to mega zábava.
Dakar 650, HusaberG
Musíš rozlišit, jestli se chceš dostat z bodu A do bodu B po sněhu nebo ve sračkách na silnici. Pro blbnutí je to jasný, ale když jedeš v lednu přes Šumavu a jedeš krokem sněhem s nohama na zemi, tak počítáš každej patník , kterej mineš ještě v sedle.........
Stenly- motocyklista varnsdorfský
Pás je tedy mimo moje možnosti. Řetěz na zimu udělám podle návodu z cendura ... Ale co ten trelo....? Co to vůbec je a jak funguje?
https://t.me/pump_upp