Heh no jo, asi to tak je...ale zas ma osmikilo skoro polovicni spotrebu, delsi servisni interval a taky nizsi vahu. Coz nejsou uplne zanedbatelny vyhody.....
A taky tlumice atd, se vymenit daji, se spotrebou, vahou a kratsima intervalama u KTM se udelat neda nic.
Ale ja si tu KTM stejne na pristi rok koupim. GS uz me tolik nebavi.
brtnik napsal:
Heh no jo, asi to tak je...ale zas ma osmikilo skoro polovicni spotrebu, delsi servisni interval a taky nizsi vahu. Coz nejsou uplne zanedbatelny vyhody.....
A taky tlumice atd, se vymenit daji, se spotrebou, vahou a kratsima intervalama u KTM se udelat neda nic.
Ale ja si tu KTM stejne na pristi rok koupim. GS uz me tolik nebavi.
prosimtě... ty dva oranžový honiče nemuzes brat vazne
990ka ma oproti osmikilu, zvlast pri NE-ciste off pouziti hromadou nevyhod.
Krome toho, co jsi zminil je to i lepsi teziste, rejd, displej (990 nema tusim vubec ukazatel zarazene rychlosti), vyhrivany hefty musis na 990 z druhovyroby atd.
Ale Fanos proste musi mit lepsi motorku... argumentama to nejde, tak si to vitezstvi musi alespon namalovat
---
btw: ja taky pristi rok temer urcite kupuju 690 e-r ke GSu... nic proti KTM. Ale lhat by se nemelo, ze...
Upravil hicks dne 29.10.2011 16:51
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fanos Rusicka napsal:
Jojo spotřeba je vážnej problém hlavně v offu a kratší interval mně opravdu nvzrušuje.Váha?To jezdec jako já nepozná.
jo jasne.. v africe a vubec v divocine je to sama cerpacka.. dojezd vlastne vubec nerozhoduje. Ze si mnoho endurovyprav stezuje, jak ten vas mizernej dojezd limituje ostatni.. to nic neznamena, ze.
Vahu by dobrej jezdec poznat mel, to samy rejd a lepsi teziste.
---
btw: kazis image 990ce... je skoda lhat o dobry motorce a mazat si ji naruzovo
Upravil hicks dne 29.10.2011 16:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vzdyt Fanos tu spotrebu prece uznava..... interval a vaha mu nevadi...
Zas existujou pridavny nadrze misto vyfuku,nebo safari tank a pak uz dojezd bude dostacujici.
Osobne mam nejak pocit, ze jsem se do KTM snad zamiloval mozna je to tim, ze jezdim uz dost let na velkym GS a je to v podstate porad stejny a potrebuju zmenu.
brtnik napsal:
Osobne mam nejak pocit, ze jsem se do KTM snad zamiloval mozna je to tim, ze jezdim uz dost let na velkym GS a je to v podstate porad stejny a potrebuju zmenu.
mne se to libi.. ale kdyz uz, tak jako DOPLNEK GS.
Jako jedinou moto bych to asi nebral...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
...jo jasne.. v africe a vubec v divocine je to sama cerpacka.. dojezd vlastne vubec nerozhoduje. Ze si mnoho endurovyprav stezuje, jak ten vas mizernej dojezd limituje ostatni....
Kupujeme a řešíme motorku na cestu do Afriky?
Tam bych nejel ani na 800, ani na 990....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
hicks napsal:
btw: ja taky pristi rok temer urcite kupuju 690 e-r ke GSu... nic proti KTM. Ale lhat by se nemelo, ze...
Hele a mas ji vyzkousenou?Nerikam ze je spatna,ale tahle motorka taky kazdymu nesedne.Aldisek ji nadsene koupil a zklamanej ji rychle prodal.
Kroska to neni,na delsi presuny po asfaltu taky ne a akce typu XL rally tyhle motorky taky poustet nechtej.
To uz je podle mne lepsi nejaka 450 nebo potom rovnou 990.Na ty se fakt v tom terenu necha zvladnout hodne.Na druhou stranu na 800gs taky.
Upravil vevis dne 29.10.2011 17:18
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ahoj, tak já se taky přidám. Ve čtvrtek jsem se byl podívat na jednu KTM 990 adventure R. Moc pěkná motorka, dobrej posed, motor atd. a i když BMW miluju taky do ní půjdu. Změna je život, chtěl jsem HP, ale na to nemám takže až přijde čas, jasná volba.
Jo a k tý 690 enduro? Jak píše Vevis, nikdy víc. Vůbec mě nesedla.
Upravil aldisek dne 29.10.2011 19:22
Jsem vděčný za dvě kola s vrtulí, ale teď si švihnu oranžovou.
hicks napsal:
btw: ja taky pristi rok temer urcite kupuju 690 e-r ke GSu... nic proti KTM. Ale lhat by se nemelo, ze...
Hele a mas ji vyzkousenou?Nerikam ze je spatna,ale tahle motorka taky kazdymu nesedne.Aldisek ji nadsene koupil a zklamanej ji rychle prodal.
Kroska to neni,na delsi presuny po asfaltu taky ne a akce typu XL rally tyhle motorky taky poustet nechtej.
To uz je podle mne lepsi nejaka 450 nebo potom rovnou 990.Na ty se fakt v tom terenu necha zvladnout hodne.Na druhou stranu na 800gs taky.
neboj... mam to v patrnosti a chtel jsem i Aldovi napsat.
Bohuzel v patek tam 690 e-r nebyla... stejne ale vzhledem k te prisernosti na trati bychom moc nevyzkouseli. Nemel jsem silu zdvihnout ani EXC. Teda sorry, Berga 450.
Upravil hicks dne 30.10.2011 16:33
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Aldisek napsal:
Ahoj, tak já se taky přidám. Ve čtvrtek jsem se byl podívat na jednu KTM 990 adventure R. Moc pěkná motorka, dobrej posed, motor atd. a i když BMW miluju taky do ní půjdu. Změna je život, chtěl jsem HP, ale na to nemám takže až přijde čas, jasná volba.
Jo a k tý 690 enduro? Jak píše Vevis, nikdy víc. Vůbec mě nesedla.
990 ADV-R bohuzel...z pro mne z nepochopitelneho duvodu... nema (ani vypinatelne) ABS. Coz mne teda docela vadi... predstava nakladu, deste a slizky silnice se mi bez ABS fakt nelibi.
---
pro 690 nejsem jeste na 100% rozhodnutej... nejspis asi jo, ale -- i vzhledem ke komentarum -- to radsi jeste poradne prozkoumam.
Upravil hicks dne 30.10.2011 16:42
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
...jo jasne.. v africe a vubec v divocine je to sama cerpacka.. dojezd vlastne vubec nerozhoduje. Ze si mnoho endurovyprav stezuje, jak ten vas mizernej dojezd limituje ostatni....
Kupujeme a řešíme motorku na cestu do Afriky?
Tam bych nejel ani na 800, ani na 990....
A na čem by tam jel pan Vjetrnik?
Upravil majorGS dne 30.10.2011 16:47
hombre006 napsal:
....A na čem by tam jel pan Vjetrnik?
...toť otázka...ale nejspíš na něčem, alá ta stavba...každopádně tam aktuálně nejedu
V současné době jsou na programu dne alpské kamzičí stezky na EXC....nebo sever s GSA....nebo obojí
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Docela se bavim
Já měl hodně upravenou 800GS a kolega 990Adv. 990 je o míle dál podvozkem, pohodovějším motorem, naopak rejd, spotřeba a váha jsou nepatrně horší. ALE: reid si pomůžeš přes plyn, když jsi v horším terénu, dojezd oproti 800 je menší tak o 50km (990 má větší nádrž a váha ti vadí v těžším terénu, kam ta motorka nepatří. 990 je super do Mongolska a na off cestování. Ale do takových končin bych stejně chtěl karbec. (neriskujete čidla, stříkačku a utopení..)
Za mě 990 je daleko dospělejší motorka na cokoli, jen se musí doladit pár drobností. U 800 se musí překopat motorka a ani pak to není ono. Vím co říkám mě úpravy stály nesmysl.
Teď mám v garáži SM 640 s upraveným motorem, 690 Enduro a 450R, 690 mi přijde relativně podobná 450 v lehčím terénu, průšvih je váha. Vážil jsem 690 s plnou (nějakých 148kg) a EXC (nějakých 119kg) a je to fakt strašnej rozdíl, když se nepovede výjezd a v těžkým terénu. Za mě 690 nemá smysl. Jede dobře, podvozek dobrej, ale na silnici jsou lepší a do terénu taky. A univerzál znamená měnit obutí/kola a stejně je to kompromis.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
[b]hicks napsal:990 ADV-R bohuzel...z pro mne z nepochopitelneho duvodu... nema (ani vypinatelne) ABS. Coz mne teda docela vadi... predstava nakladu, deste a slizky silnice se mi bez ABS fakt nelibi.
Tak neporovnavej s R,ale s klasickym ADV,to ABS ma a dokonce vypinatelny...konkretne ja jsem si porizoval Sko prave proto,ze NEMA ABS a je vysoky...tahle masina ma,krome vsech ostatnich plus,jeste jedno,ktere je dosti opomijene a ukryte,dost mozna i proto,ze malokdo se s ni vyda do opravdove akce...a to je to,ze at s tou masinou mydlis o zem jak chces,obyvykle to skonci max poskrabanim plastu a plexi plus vypadly blinkr,ktery nasadis zpet...ja se nekdy bojim ji zvednout,ale vzdycky to skonci takhle...tedy krom potkani toho smrku,ale to bylo trochu jiny kafe,nez bezny odlozeni v lese...
Uznavam,ze bych bral tu osmikilovou spotrebu...ale to je tak vsechno...pises,kdyby se dal na nej Ohlins a Bitubo...no,for je prave v tom,ze tohle na 990 davat nemusis,staci jen poladit a to umi malokdo a nic tam davat nemusis...
Alespon pro styl jezdeni 99% jejich majitelu,ktery na limit stejne nedosahnou,protoze tahle masina jej ma dal,nez oni...uznavam,na Dakar by to bylo v serii asi malo...