servisak napsal:
Kubo až se to rozdělá a podělí se s náma co to bylo, ted se tu budem jen a jen dohadovat a handrkovat a on to nakonec bude mlátit spojkovej koš na hřídeli...
hele v poho.. mne hlavne zajimalo, odkud to vis...
mam o svuj motor totiz uz fakt strach a chytam se skoro vseho.
Myslis, ze kdyz uz to rozdelame, tak vymenit i loziska, kde to pujde?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hele ono se to strašně blbě radí ono to rozděláš proměříš a vše bude v pohodě a najedeš 500km a zadře se to tohle platí pro kliku a ojnice , jinak klasický ložiska bych měnil určitě když to bude rozdělaný.. Ono už po tolika km nebude žádnej šlágr vodní pumpa olejová pumpa. Pro tebe by bylo nej sehnat novej motor a prostě ho přehodit a hurá dalších 100 000 km
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Hele ono se to strašně blbě radí ono to rozděláš proměříš a vše bude v pohodě a najedeš 500km a zadře se to tohle platí pro kliku a ojnice , jinak klasický ložiska bych měnil určitě když to bude rozdělaný.. Ono už po tolika km nebude žádnej šlágr vodní pumpa olejová pumpa. Pro tebe by bylo nej sehnat novej motor a prostě ho přehodit a hurá dalších 100 000 km
taky varianta... akorat mne se nejak zatim nechce vyhazovat fcni motor.
uz jenom kvuli te zkusnosti jak 8GS funguje s drsnym najezdem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
servisak napsal:
Tak vyměn rozvoďák a napínák a jezdi. Dokud v tom nezačne rachotit jezdi...
tohle presne je v tuhle chvili asi nejpravdepodobnejsi scenar...
akorat musi motor ven, kdyz se meni rozvodak
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To se musí vyndávat u skoro všech motorek.. Ale zase ten motor není tak těžkej a hlavně ty se stím nebudeš tahat a kam to dáš tak nato jsou vybaveni
... servis a diagnostika BMW Motorrad
8gs nemá dekompresor. Výmena rozvodovej reťaze znamená totálne rozobratie motora - musí ísť von kluka. Jedine, že by existovala nejaká náhrada originálu reťaze s nitovacou spojkou.
Nie je rozvodová reťaz náhodou tiež od CZ?
Inak ako prvé by som odmeral tlak mazacieho oleja.
Treba dúfať, že sa "len" niečo stalo s alternátorom.
servisak napsal:
Kubo až se to rozdělá a podělí se s náma co to bylo, ted se tu budem jen a jen dohadovat a handrkovat a on to nakonec bude mlátit spojkovej koš na hřídeli...
Tryskac napsal:
8gs nemá dekompresor. Výmena rozvodovej reťaze znamená totálne rozobratie motora - musí ísť von kluka. Jedine, že by existovala nejaká náhrada originálu reťaze s nitovacou spojkou.
Nie je rozvodová reťaz náhodou tiež od CZ?
Inak ako prvé by som odmeral tlak mazacieho oleja.
Treba dúfať, že sa "len" niečo stalo s alternátorom.
Proč by se měl vyndávat motor
Rozvodák pěkně stranou.Tohle chlapi přeci není problém
Já už tady nechápu nic
Tryskac napsal:
8gs nemá dekompresor. Výmena rozvodovej reťaze znamená totálne rozobratie motora - musí ísť von kluka. Jedine, že by existovala nejaká náhrada originálu reťaze s nitovacou spojkou.
Nie je rozvodová reťaz náhodou tiež od CZ?
Inak ako prvé by som odmeral tlak mazacieho oleja.
Treba dúfať, že sa "len" niečo stalo s alternátorom.
Proč by se měl vyndávat motor
Rozvodák pěkně stranou.Tohle chlapi přeci není problém
Já už tady nechápu nic
a muzou se v pohode nytovat I ROZVODOVE retezy?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
na Husqvarně 410ce jsem měnil rozvoďák a nýtoval,nechci tvrdit ale snad většina rozvoďáků je nýtovacích ne-li všechny ,přece se kvůli tomu nebude rozdělávat celý motor
kim napsal:
na Husqvarně 410ce jsem měnil rozvoďák a nýtoval,nechci tvrdit ale snad většina rozvoďáků je nýtovacích ne-li všechny ,přece se kvůli tomu nebude rozdělávat celý motor
No jasně nebo co si myslíte ,že se koupí hotovej řetěz????
Jsou rozvodový sady tzn.vodící lišty, řetěz ,a popř. i řet.kola většinou jen. na vačku že by se měnilo i na klice o tom jsem neslyšel
PS: Hlavně že si pokecáme
Originální rozvodový řetěz (jakožto náhr. díl) u F8OO GS, R, S, ST je vcelku (už z výroby snýtovanej). Při jeho výměně je nutné "rozhodit" motor. Nejde pouze demontovat napínák, vačky,lišty, sundat nějaký boční víko jako u "japonce" a řetěz spustit šachtou a dole ho sundat z kolečka na klice, které u většiny motorek je na klice "letmo" uložené. U F800 je řetězové kolečko na klice v bloku - viz obr.
Měl by ale existovat ekvivalent od D.I.D. s nýtovací sponou (typ 98 XRH 2015) http://eshop.moto...y-did.html - potom je to vcelku hračka, tak jak psal smazak73
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Takže jsem včera mluvil s mechanikem. Ještě se do toho nedíval ale tipuje to na problém s klikovkou a prej to snad pude opravit. Ale asi se prohnu... odhadoval to cca na 25000 a to nevim zda včetně materiálu či "jen" za práci. Volal jsem taky do Inveltu a tam mi řekli, že tyhle motory jsou choulostivý obecně a že to může bejt i na výměnu, čímž mi samozřejmě na klidu nepřidal.... to by byl asi ranec a nevím jestli tu motorku nehodit ze skály a nevysrat se na to... Kua!!!