Zdravím koupil jsem 2011 black triple(fakt to byla moje vysněná jak barva tak moto),pak mám ještě 2005 a rozdíl je,že se mi zdá i lehčí a lépe ovladatelná,možná tím že je to nové tedy zajeté,vyměnil jsem první olej v motoru a kardanu po 960 km a motor přede fakt pěkně,ted mám najeto 1160 km po včerejší jízdě v 6 stupních jsem najel 180 km svižnou jízdou(nikdo mě nepředjel) spotřeba 5,8,super podvozek esa,nic v tom nebzučí,pěkně s převodované(oproti 1200gt se 167koni)kterou jsem včera taky projel a nic pro mě i když vyhřívané sedlo není špatné,výkon až moc ani nemusíš moc řadit a se stejným stylem jízdy byla spotřeba jen 5,4(fakt jsem jí i tahal).tak že budu prodávat 1200 gs 05 s najetými 33.tisíci km cca 150.tisíc kč,protože black triple jsi určitě aspon rok nechám.Kdo zkusí novou gs bude jí chtít(nebo aspon toužit).Na druhou stranu je to jen motorka,ale fakt dobrá,srdce jásá.
"Žij svůj sen"
TomR1> ano takhle bych to pochopil, ale u mě to bzuká jako by to do té dané polohy nemohlo. Nevím jestli to není tím, že zrovna v místě kde je klapka, po nastartování vyteče kondenzující se voda. Jestli to tam není nějaké zasraté.
Ano nedávno jsem prohlížel Blacktripl a je nádherná. Zatím nejhezčí co jsem od nich viděl.
U mé silniční FZ1 taky po nastartování servo naběhne a přívěru chce nastavit do výchozí polohy (mám ji ale odpojenou neb mám laděnou výfukovou soustavu), takže servo si taky zabzučí, stejně tak u WR...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Waltr napsal:Nevím jestli to není tím, že zrovna v místě kde je klapka, po nastartování vyteče kondenzující se voda. Jestli to tam není nějaké zasraté.
Ta voda bude asi normální, dělá mi to taky... S tím bzučením se na to zaměřím a dám vědět, ale bzučí to od novoty pořád stejnou sekvenci.
normalne by malo byt,ze klapka ti zabzuci a prestane-dostane sa do zakladnej polohy.pokial ti robi to,co opisujes ty,treba klapku nakalibrovat diagnostikou.
mozu byt este zle nadstavene bowdeny,ale pokial ti to predtym nerobilo,pochybujem o tom.
To vidím stejně, jenže....jim to samozřejmě neudělalo v servise a diagostika nic nevyhodila.
Myslím že ani nevyhodí, dokud bude chodit. Vyhodilo by to chybu kdyby se to seklo, nebo šly nějaké ,,špatné" impulsy. Tak jsem uvažoval že napíšu do BMW jestli s tím nemají nějaké zkušenosti. Myslím na nejvyšší místa.....
Já to slyším jen když vypnu motor, nebo když zapnu klíč před tím než nastartuji. Nevím co to dělá za chdu motoru, a hlavně dělá to jen někdy. Původně jsem myslel že se nastavuje ESA.
Čau Nori, utěšíl jsi mě mě spotřebou 6.9 já zatím 6.7 motor ale pořád nad 5000ot./min a ještě před sebou tlačím "kredenz" plexi z ADV. Prostě když zataháš tak musiš ty koně nakrmit.
Já mám taky dlouhodobou okolo 6l/100km... Ale to jezdím dost svižně... Pokud se kochám, nebo jedu eko, tak není problém pod 4,5... Joo na dálnici,160, naloženej a ve dvou... to je už jiná...8l jen to fikne.
JARDAJBC napsal:
... Maximálku snížilo plexi z ADV o 10km/h. Jojo aerodynamika funguje na všech modelech a ten stoupající nárůst odporu se čtvercem rychlosti se projeví.....
Zaujala mě poznámka o ADV plexi.
No jen jestli jsi za tím menším GS plexi kvůli kraválu víc nelehal???
Pokud si pohodlně sedíš a nemáš 150cm tak ten koeficient odporu Cx stejně bude daný obtékáním ramen a přilby.
Já jsem měnil taky plexi a reálně mám spotřebu pořád stejnou. Měřeno v rámci 20 tis. km. Dlouhodobě 5,7.
Mám teda starší kousek bez přívěry výfuku.
Waltře sorry že jsem odbočil....
Vloni jsem skoušel 2010 model a právě ta klapka mě na tom srala. Ten zvuk mě nenadchnul a je to potenciální problém. Myslím, že nebude jen kvůli zvuku, ale také asi pomáhá odstranit ty díry v momentu kolem 5 tisíc.ot.
Pája
JARDAJBC napsal:
... Maximálku snížilo plexi z ADV o 10km/h. Jojo aerodynamika funguje na všech modelech a ten stoupající nárůst odporu se čtvercem rychlosti se projeví.....
Zaujala mě poznámka o ADV plexi.
No jen jestli jsi za tím menším GS plexi kvůli kraválu víc nelehal???
Pokud si pohodlně sedíš a nemáš 150cm tak ten koeficient odporu Cx stejně bude daný obtékáním ramen a přilby.
Já jsem měnil taky plexi a reálně mám spotřebu pořád stejnou. Měřeno v rámci 20 tis. km. Dlouhodobě 5,7.
Mám teda starší kousek bez přívěry výfuku.
Waltře sorry že jsem odbočil.
Vloni jsem skoušel 2010 model a právě ta klapka mě na tom srala. Ten zvuk mě nenadchnul a je to potenciální problém. Myslím, že nebude jen kvůli zvuku, ale také asi pomáhá odstranit ty díry v momentu kolem 5 tisíc.ot.
Tak právě ten výfuk je bomba!!!! kolik si na tom najel že tak soudíš????
Upravil palovr dne 06.11.2011 21:35
TomVS napsal:
Já mám taky dlouhodobou okolo 6l/100km... Ale to jezdím dost svižně... Pokud se kochám, nebo jedu eko, tak není problém pod 4,5... Joo na dálnici,160, naloženej a ve dvou... to je už jiná...8l jen to fikne.
Tak to já zase nevím??? po šotolině, pořád rovno 160 naložený po strop a 6.2