Z karty je můžeš importovat ale tím si nepomůžeš, protože musíš nějaké odstranit.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
jasný, ale tak třeba když pojedu na 3 týdny na dovolenou a budu mit přes den třeba vždy 2 trasy, tak až ty jedny odjedu, tak mohu např. hodit ty zbývající z karty pokud to chápu dobře... (P.S. na kartě je taky limit?)
mitak napsal: Garmin Montana nemá bluetooth, takže do auta přes vlastní repráček fajn, na turistiku a kolo taky fajn, ale na motorku to ideální není, do helmy to nepromluví.
EDIT: Nechápu, jaktože ti experti z Motorkářů ve své "recenzi" o tomto nepíšou jedinou zmínku a místo toho jsou ochotní napsat "Přestože Montana není primárně motocyklovou navigací, na motorku se hodí skvěle"
No když pohledáš tak ve fóru je tam moje vlákno, http://www.motork...amp;fid=43 který hovoří o uzavřený diskusi pod článkem, ze který tyhle všechny výtky zmizeli.. krom toho i to, že na tý navigaci je vidět naprostý kulový jak na ní dopadně první paprsek světla a nemusí nutně svítit punťa ;-) na motorku se rozhodně nehodí
Upravil mirekcinan dne 20.01.2012 10:21
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
jinak jezdim teď s 550 a splňuje všechny moje požadavky, 660 je nejspíš ve všech ohledech lepší, ale cena není zase tak zanedbatelná aby to mi oproti 550 vyplatilo jí koupit
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
Měl jsem 550 celou dobu co se vyráběla a mám 660 asi o půl roku předtím, než šla na trh. Srovnání pro mě je jasný -nevýhody co vidím u obou:
550 - mnohem vyšší procento "umřelých" navigací (nefunkční regulátor napájecího obvodu), neodstranitelné vymývání mapy během jízdy po trase se změnou barev. Kladem jsou HW tlačítka na zoom a absence zobrazení výškových informací. Mě osobně vadí nemožnost uspořádání displeje a nemožnost zobrazit cizí prošlé stopy jinak než přepočtem na trasu
660 - eliminace zobrazení terénu jen úpravou mapy, což u cizích map nejde a zobrazení "stínování" snižuje kontrast. Navigace je háklivá na MP3, stačí jeden poškozený audio soubor a dokáže to spolhlivě zablokovat cenou navigaci nebo jí dostat do boot-smyčky. Všechno ostatní tady bylo řečeno a jednoznačně vyhrává 660.
Montana - musí se to vyzkoušet v reálu aby člověk zjistil, že ježdění s tímhle přístrojem je o nervy (nebo o život). Ani náhodou! Vývoj SW je prakticky nulový, tým nereaguje na nic, prostě úplně špatně.
Z mého pohledu - 660 univerzál na všechno kromě navigace v terénu a na to je dobrá buď stará 278 nebo 62. Každopádně jet ve volném terénu (nebo prostě v neznámé krajině mimo silnice z bodu A do bodu podle 550 nebo 660 je nanic, navigace nemá fix, neotáčí se přesně tak, kam míříte a že jedete špatně zjistíte až po ujetí třeba 100m. S 62kou to víte hned.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
honza: ano řeší... před asi 14 dny jsme to řešili u 660ky Fanánkovi. Prostě ze záhadného důvodu mu uprostřed cesty někde v tramtárii zdechla a nešlo s tím nic dělat. Vyndal kartu a všechno OK. Dělalo to jedno album kde měl nějaké skeny obalů a na těch to mrzlo..
3X: asi ne, těžko říct protože to zobrazení je fakt hodně jiné. 550 má trošku menší displej takže se to subjektivě možná zdá jako že víc svítí ale zase zobrazení má víc světlejší. 660 má víc temné barvy ale třeba naše upravený topo vypadá na 660 rozhodně čitelnější než na 550.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...