Jsem zkouknul to video. Ma to v serii ABS, kontrolu trakce a blastry, ale central je za priplatek (jako jeste padak se svetly, kufry a vetsi plexi, co je na ty predvadeny)
Maiali nel Fango!
tiez zastavam teoriu ze radsej vyskusanu GS ako Crosstourer ale neda mi sa nepozastavit nad tym ze tu picujete nad vahou..
pisete akoby GS vazila o 70kg menej
vazeni ked si na GS sadne 130kg chlap a na CrossTourer 80kg tak potom podla vasej matematiky musi byt v takomto pripade CT lepsia motorka
netvrdim ze by nebolo lepsie keby mala o 20kg menej odsudzovat tu motorku iba na zaklade vahy pricom nikto z nas na nej este nesedel mi pride prirychle
rozdiel medzi GS1150 a GS 1200 je +- 20kg vo vahe.. su preto 1150 napicu motorky?
Hele Raptore, nikde jsem nečetl že by psali že ja na ...u Prostě je těžká, ano dvacet kilo není někdy moc, a někdy je to dost. Myslím že kdyby chtěli, udělají ji lehčí. Ale stála by víc.
A k tomu 1150, je to dobrá motorka, ale 1200 je lepší- taky pro tu váhu.
A třeba já ten rozdíl poznám při manipulaci v garáži, je to znát a nejsem titntítko.
Myslím že to bereš moc na ,,krev"
A hlavně bych nechtěl říci že váha je nejdůležitěší, ale když ses ptal.
Jsem na ní zvědavý.
Upravil Waltr dne 21.02.2012 16:08
Waltře taky jsem na něj zvědavej měl jsem 6 let varadero od karburátoru 2000 až po poslední 2008 Pgm-F1,bylo pohodlný spolehlivý nikde mě nenechalo,ale báwo je jiná třída,chce to vyzkoušet.
No a cenovka cca15000 eček nevím jak budou konkurovat vyzkoušené 1200 a na trhu nejprodávanějšímu segmentu velkých cest.endur.
raptor napsal:
tiez zastavam teoriu ze radsej vyskusanu GS ako Crosstourer ale neda mi sa nepozastavit nad tym ze tu picujete nad vahou..
pisete akoby GS vazila o 70kg menej
vazeni ked si na GS sadne 130kg chlap a na CrossTourer 80kg tak potom podla vasej matematiky musi byt v takomto pripade CT lepsia motorka
netvrdim ze by nebolo lepsie keby mala o 20kg menej odsudzovat tu motorku iba na zaklade vahy pricom nikto z nas na nej este nesedel mi pride prirychle
rozdiel medzi GS1150 a GS 1200 je +- 20kg vo vahe.. su preto 1150 napicu motorky?
jenomze jezdec je ziva vaha... muzes ji VYUZIT k ovladani moto, i kdyz to samo v celkove bilanci asi plus neni.
Mrtva vaha v moto.. no nic moc.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
waltr ja to vobec neberem "na krv".. ja len ze nikto z nas na tej motorke ani len nesedel a uz sa tu najdu ludia ktorym vadi vaha a pritom vsetci dobre vieme ze akonahle sa pohnes tak vsetka vaha sa strati
ale podla toho co pises tak cisto z pohladu vahy je 1150GS bez kufrov lepsia motorka ako plne nalozena 1200GSA
hicks dik za vysvetlenie pane profesore
popravde mne sa stare varadero dizajnovo paci viac ako CT, zobacik si naozaj mohli odpustit a vyfuk vyzera jak z maxiskutra a seriove plexi sa mi zda nehorazne male na to ze to ma byt dialkovy turista
Varadero se mi líbí, tohle není také vyloženě ošklivé, myslím že je to zajímavý nástupce. Jen ten zobáček vypadá spíš jak madlo... Třeba se bude hodit na tahání předku z bláta Kardan je určitě plus, jen škoda nevypínatelného ABS.
Peacemaker napsal:
no, staci rict jedno - nevypinatelne abs...
Pitbull napsal:
Kardan je určitě plus, jen škoda nevypínatelného ABS.
To by snad mohlo jít vyřešit levnou nenáročnou "dodělej-doma" úpravou, třeba jenom vypínačem do větve napájení ABS jednotky nebo odpojováním senzoru na kole atd.
Něco na způsob našich zdejších úprav ABS na boxerech. Např. to notoricky známé "automatické" zpožďovací relé (nebo i jenom prostý vypínač) na 1100 GS apod. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
P.S.
Teda jestli to všechno v zájmu veřejné bezpečnosti nehlídá nějaký "chytrý" elektronický mozek v motorce a v případě "poruchy" ABS neodmítne pokračovat v jízdě... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Moc rad, byt mam Stelvio, chodim sem na vase forum, protoze po GS-u jsem pokukoval a pokukuju a tady se jen utvrzuji, ze vsechny ost stoji za prd....kazdy okopiroval BMW, je to plastak, je to tezky, je to drahy. = nebyt BMW nejsou ani jine motorky?
Kdyz prejdete va Varadero forum je to jako pres kopirak, jen se vymeni nazvy motorek
Kdyby to nebylo o penezich, chtel bych je v garazi vsechny.
Jedine rozdilne forum, ktere je, je o moto je Guzzi a nerikam to proto, ze ji mam, ale tam se doctete krom jineho, ze prave te nasi musis 100 veci odpustit, protoze neni dokonala, vypada jako masarka, ale ma dusi a koupi si ji jen opravdovi skalnaci. Jasne, nepotkate na tom kazdeho nemeckeho turistu a mohouciho duchodce, ale v tom je to krasne).
Presto i ja si myslim, ze na podzim budu resit opet a pouze GSversusStelvio!
Malokdy se takto rozepisuji a nechtel jsem tim rict nic jineho nez, "trochu pokory, prosím" Jo a jeste jsem zapomnel na Tiger Explorer....samo ze GS s trivalcem
waltr - prechadzas od vahy radsej pod plachtu... ufff plytkeeee
dizajn je tak subjektivna vec ze by si radsej mohol pomlcat.. kazdemu sa paci nieco ine a to ze je 1200 novsia motorka neznamena ze sa nenajdu ludia ktorym sa viac pacia starsie GS... po tvojej poslednej poznamke si myslim ze to beries trochu "na krv"
Se mi libi, jak kdyz se tu probira KTM, nebo 800 tak je to tu rozdeleny na nesmiritelny tabory a vsichni tvrdi, jak je to ci ono srac a u takovyhle pitomosti je docela dost smirlivejch a skoro az pozitivnich reakci
Maiali nel Fango!