Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW HP2 Enduro, G 650, G ...
Strana 2 z 6:   1    2    3    4    5  ...  6  
 
G 450 X
JardaFGS
#21 
Přidané 09.11.2011 10:41
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
milan enduroskola napsal:
já g450x mám a je super, mnohem lepší než wr450 co jsem měl předtím.
je třeba se trochu pohrabat v podvozku, ale jinak je to silný jak prase a díky tý delší kyvce to super leze do strání. to kolečko v ose kyvky je právě na tý motorce to úžasný, řetěz je pořád napnutej, čili odezva na plyn je skvělá.....


aspoň promluvil někdo, kdo má vlastní zkušenost clap
jardajerman@seznam.cz
 
milan enduroskola
#22 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 10:48

Příspěvků: 1912
Registrace: 11.02.09
[quote]jacob napsal:
Určitě bych nebral BMW, nesouhlasím, že to není špatná motorka, je to jedna z nejhorších motorek v tomto sehmentu trhu.
Ono BMW také proto investovalo do jiného výrobce ostrých endur, že....

a na to jsi přišel jak? jezdils na tom, nebo jedna paní povídala....., mimochodem, bmw sice investovalo do jiného výrobce, ale pokud se pozorně podíváš, tak nový model husky, je jen trochu upravené g450x. stejnej motor, stejná kyvka.

asi takhle, půjčil si to ode mě kamarád na 3 minuty a prodal wr.
 
www.enduroskola.cz
hicks
#23 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 10:56
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
hicks napsal:

karburator bych uz dnes taky nechtel.


...Tty bys to nechtěl ani bez ABS a ukazatele zařezené rychlosti....Grin


mne prijde, ze ty strikacky proste chodej pravidelnejc a je s tim min pakarny... karburatoru jsem si uz uzil dost.

mimochodem... umis ho vubec rozebrat, vycistit a seridit? silne o tom pochybuju Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Vjetrnik
#24 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:07
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
hicks napsal:
....mne prijde, ze ty strikacky proste chodej pravidelnejc a je s tim min pakarny...


...to je samozřejmě nesmysl...proč se říká "ucukané stříkačky"? Grin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
palovr
#25 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:09

Příspěvků: 111
Registrace: 29.10.10
milan enduroskola napsal:
[quote]jacob napsal:
Určitě bych nebral BMW, nesouhlasím, že to není špatná motorka, je to jedna z nejhorších motorek v tomto sehmentu trhu.
Ono BMW také proto investovalo do jiného výrobce ostrých endur, že....

a na to jsi přišel jak? jezdils na tom, nebo jedna paní povídala....., mimochodem, bmw sice investovalo do jiného výrobce, ale pokud se pozorně podíváš, tak nový model husky, je jen trochu upravené g450x. stejnej motor, stejná kyvka.

asi takhle, půjčil si to ode mě kamarád na 3 minuty a prodal wr.



Díky Milane už jsem začal pochybovat co si to chci vlastně koupitWink
 
HonzaGS-SV
#26 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:10

Příspěvků: 2914
Registrace: 13.09.09
ono je to nejspíš tím, že stříkačka se umí při zavření plynu úplně vypnout... kdežto karbec pořád trochu pouští (kvůli volnoběhu atd)... kdežto stříkačka dle otáček dává volnoběžné dávky jen když jsou potřeba... takže myslím, že to cukání je spíš pravděpodobnější u stříkaček Smile

ale nevím, školy na to nemám Smile
Upravil HonzaGS-SV dne 09.11.2011 11:11
 
MikiberG
#27 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:10

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Jen jestli nebude chyba u WR Wink - je to totiž dost zprofanovaná motorka a v základu téměř ničím nevyniká.

Obecně jsem zaslech z ověřených zdrojů o velkých problémech s mechanikou motoru G a neochotou BMW řešit záruky z důodů "nesprávného užívání".

A na full servis z vlastní kapsy, bez továrního zázemí , je G 450 hodně drahá.

Mě osobně se ta motorka taky moc líbila a líbí - hlavně tou myšlenkou a provedením - ale právě ta spolehlivost motoru je zásadní.

Do doby vyřešení problémů je to jen hezkej počin alá BMW a hard OFF (on to náš přitroublý, věrný a bohatý zákazník zaplatí Wink ) .

V dnešní konkurenci bych vsadil na jistotu (rozhodně tím nemyslím BMW ani WR Smile ).
Dakar 650, HusaberG
 
hicks
#28 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:11
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
hicks napsal:
....mne prijde, ze ty strikacky proste chodej pravidelnejc a je s tim min pakarny...


...to je samozřejmě nesmysl...proč se říká "ucukané stříkačky"? Grin


protoze nekdo neumi poradne zachazet s plynem?

tim cukanim je myslena reakce na plyn, nikoliv nepravidelny beh... AFAIK.

nebo cos myslel?

Ale ja chapu, ze Ti imponuje beckova technologie... Grin akorat s karburatorem jsi myslim slapl vedle.

Odpovis mi, jestli jsi ho nekdy rozebiral a nastavoval? Ja jo.. je to prace i na nekolik hodin, zvlast kdyz mezitim zapomenes, jak na to.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#29 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:12
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
HonzaGS-SV napsal:
ono je to nejspíš tím, že stříkačka se umí při zavření plynu úplně vypnout... kdežto karbec pořád trochu pouští (kvůli volnoběhu atd)... kdežto stříkačka dle otáček dává volnoběžné dávky jen když jsou potřeba... takže myslím, že to cukání je spíš pravděpodobnější u stříkaček Smile

ale nevím, školy na to nemám Smile


to ale zalezi na palivovy mape IMHO.

Cukani je ROZHODNE pravdepodobnejsi u karburatoru, protoze proste nedokaze reagovat napr. na zmeny teploty atd.

Takze motor bezi NEpravidelnejc.

Dobry priklad je neuveritelne zkroceny dvoutakt strikackou -- muj skutr -- co se chova jak 4T.
Upravil hicks dne 09.11.2011 11:13
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
HonzaGS-SV
#30 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:12

Příspěvků: 2914
Registrace: 13.09.09
tak samozřejmě, vše je o doladění Smile
 
Vjetrnik
#31 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:13
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
hicks napsal:

Odpovis mi, jestli jsi ho nekdy rozebiral a nastavoval? Ja jo.. je to prace i na nekolik hodin, zvlast kdyz mezitim zapomenes, jak na to.


..jo, zatím jsem to nikdy nedělal neb nebylo třeba...a jak často rozebíráš stříkačku?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
hicks
#32 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:15
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
hicks napsal:

Odpovis mi, jestli jsi ho nekdy rozebiral a nastavoval? Ja jo.. je to prace i na nekolik hodin, zvlast kdyz mezitim zapomenes, jak na to.


..jo, zatím jsem to nikdy nedělal neb nebylo třeba...a jak často rozebíráš stříkačku?


ahaa.. takze tomu vlastne nerozumis.

Strikacku rozebirat nemusis, nebot je vicemene bezudrzbova.

Po letech nastavovani.. cisteni... karb. u skodovky, Yamahy, pripadne křoviňáku a traktůrku .. FAKT UZ KARBURATOR NECHCI.
Upravil hicks dne 09.11.2011 11:16
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
MikiberG
#33 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:28

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
hmmm... samý odborník na karburátory Smile... přes 1000 hodin v terénu a žádný problém s karburátorem..... několik utopení, ty nejhorší podmínky co snesu Smile - to je subjektivní... mráz , sníh , voda ze všech stran ukrajinský benzín....
ať sem napíše někdo kdo najel na ostrý stříkačce vic než 200hod bez zásahu a opravy .... možná bude stačit i 100 Grin.... a v některých případech i 50...

Já zase do terénu nechci nic než karburátor + kick ...a to rozhodně nejsem sám.
Hlavně proto, že karburátor sežere cokoliv co teče jako benzín, aby fungoval nepotřebuje elektriku, tlak benzínu, filtr ani čerpadlo, nevadí mu mráz, teplo a opraví ho každý **** na koleně i v lese. Motor s ním jde perfektně - nevidím rozdíly oproti vstřiku - naopak ladit vstřiky aby to jelo chce comandery a další serepetičky.
Dakar 650, HusaberG
 
hicks
#34 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 11:31
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
MikiberG napsal:
chci nic než karburátor + kick ...a to rozhodně nejsem sám.


karburator JIKOV + kick = reseni pro extremni masochisty.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
MikiberG
#35 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 12:59

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
hicks- přesně jak píšeš thumbs up

Dnes v době virtuální mám radši věci z doby reálné.
Dakar 650, HusaberG
 
hicks
#36 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 16:35
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
MikiberG napsal:
hicks- přesně jak píšeš thumbs up

Dnes v době virtuální mám radši věci z doby reálné.


mozna jsem proti karburatorum zbytecne zamerenej... ale po tech 2 Jikovech mam rozmlacenou holenni kost, hromadu sedivejch vlasu a chlupu a 10 let navic.

Specialne startovani za mrazu... PEKLO.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Vjetrnik
#37 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 16:44
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
hicks napsal:
...hromadu sedivejch vlasu a chlupu a 10 let navic...


Těch 10 let bych věřil, ale bys vzal vlasy? a chlupy přeci taky nemáš....nebo snad jo? Grin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
palovr
#38 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 19:36

Příspěvků: 111
Registrace: 29.10.10
Karburátor nebrat, pokrok nezastavíš. No já teda nebudu opravovat v lese ani karbec a ani čerpadlo. Takže sečteno a podtrženo, půjdu do toho, hlasy proti mně nepřesvědčily Wink
 
jacob
#39 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 19:49

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
milan enduroskola napsal:
[quote]jacob napsal:
Určitě bych nebral BMW, nesouhlasím, že to není špatná motorka, je to jedna z nejhorších motorek v tomto sehmentu trhu.
Ono BMW také proto investovalo do jiného výrobce ostrých endur, že....

a na to jsi přišel jak? jezdils na tom, nebo jedna paní povídala....., mimochodem, bmw sice investovalo do jiného výrobce, ale pokud se pozorně podíváš, tak nový model husky, je jen trochu upravené g450x. stejnej motor, stejná kyvka.

asi takhle, půjčil si to ode mě kamarád na 3 minuty a prodal wr.


Jezdil jsem na tom chvilku (nicméně já nejsem testovací jezdec), musim říct, že EXC mi sedí o dost víc, ale to je subjektivní. V každém případě díru do světa v prodejích neuděla, navíc moc pochvalně se o ní také nepsalo, nebo mi to tedy uniklo. Takže ano, jedna paní povídala + kratší svezení.

Jinak to že se někdo projede 3min na motce a pak prodá své WR (nevím, jak se za 3min dá sžít s motkou a otestovat jí) je také zajímavý argument Grin
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
JardaFGS
#40 
G 450 X
Přidané 09.11.2011 19:49
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
Palovr napsal:
Karburátor nebrat, pokrok nezastavíš. No já teda nebudu opravovat v lese ani karbec a ani čerpadlo. Takže sečteno a podtrženo, půjdu do toho, hlasy proti mně nepřesvědčily Wink


Myslím, že pokud nejsi extra náročnej uživatel a závodník budeš asi spoojen.
BTW: Pari tady nějaký inzeroval.
jardajerman@seznam.cz
 
Strana 2 z 6:   1    2    3    4    5  ...  6  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW HP2 Enduro, G 650, G ... :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 64
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,702
Nejnovější člen: Sokol123

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.47 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI