milan enduroskola napsal:
já g450x mám a je super, mnohem lepší než wr450 co jsem měl předtím.
je třeba se trochu pohrabat v podvozku, ale jinak je to silný jak prase a díky tý delší kyvce to super leze do strání. to kolečko v ose kyvky je právě na tý motorce to úžasný, řetěz je pořád napnutej, čili odezva na plyn je skvělá.....
aspoň promluvil někdo, kdo má vlastní zkušenost
jardajerman@seznam.cz
[quote]jacob napsal:
Určitě bych nebral BMW, nesouhlasím, že to není špatná motorka, je to jedna z nejhorších motorek v tomto sehmentu trhu.
Ono BMW také proto investovalo do jiného výrobce ostrých endur, že....
a na to jsi přišel jak? jezdils na tom, nebo jedna paní povídala....., mimochodem, bmw sice investovalo do jiného výrobce, ale pokud se pozorně podíváš, tak nový model husky, je jen trochu upravené g450x. stejnej motor, stejná kyvka.
asi takhle, půjčil si to ode mě kamarád na 3 minuty a prodal wr.
...Tty bys to nechtěl ani bez ABS a ukazatele zařezené rychlosti....
mne prijde, ze ty strikacky proste chodej pravidelnejc a je s tim min pakarny... karburatoru jsem si uz uzil dost.
mimochodem... umis ho vubec rozebrat, vycistit a seridit? silne o tom pochybuju
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
milan enduroskola napsal:
[quote]jacob napsal:
Určitě bych nebral BMW, nesouhlasím, že to není špatná motorka, je to jedna z nejhorších motorek v tomto sehmentu trhu.
Ono BMW také proto investovalo do jiného výrobce ostrých endur, že....
a na to jsi přišel jak? jezdils na tom, nebo jedna paní povídala....., mimochodem, bmw sice investovalo do jiného výrobce, ale pokud se pozorně podíváš, tak nový model husky, je jen trochu upravené g450x. stejnej motor, stejná kyvka.
asi takhle, půjčil si to ode mě kamarád na 3 minuty a prodal wr.
Díky Milane už jsem začal pochybovat co si to chci vlastně koupit
ono je to nejspíš tím, že stříkačka se umí při zavření plynu úplně vypnout... kdežto karbec pořád trochu pouští (kvůli volnoběhu atd)... kdežto stříkačka dle otáček dává volnoběžné dávky jen když jsou potřeba... takže myslím, že to cukání je spíš pravděpodobnější u stříkaček
ale nevím, školy na to nemám
Upravil HonzaGS-SV dne 09.11.2011 11:11
hicks napsal:
....mne prijde, ze ty strikacky proste chodej pravidelnejc a je s tim min pakarny...
...to je samozřejmě nesmysl...proč se říká "ucukané stříkačky"?
protoze nekdo neumi poradne zachazet s plynem?
tim cukanim je myslena reakce na plyn, nikoliv nepravidelny beh... AFAIK.
nebo cos myslel?
Ale ja chapu, ze Ti imponuje beckova technologie... akorat s karburatorem jsi myslim slapl vedle.
Odpovis mi, jestli jsi ho nekdy rozebiral a nastavoval? Ja jo.. je to prace i na nekolik hodin, zvlast kdyz mezitim zapomenes, jak na to.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
HonzaGS-SV napsal:
ono je to nejspíš tím, že stříkačka se umí při zavření plynu úplně vypnout... kdežto karbec pořád trochu pouští (kvůli volnoběhu atd)... kdežto stříkačka dle otáček dává volnoběžné dávky jen když jsou potřeba... takže myslím, že to cukání je spíš pravděpodobnější u stříkaček
ale nevím, školy na to nemám
to ale zalezi na palivovy mape IMHO.
Cukani je ROZHODNE pravdepodobnejsi u karburatoru, protoze proste nedokaze reagovat napr. na zmeny teploty atd.
Takze motor bezi NEpravidelnejc.
Dobry priklad je neuveritelne zkroceny dvoutakt strikackou -- muj skutr -- co se chova jak 4T.
Upravil hicks dne 09.11.2011 11:13
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Odpovis mi, jestli jsi ho nekdy rozebiral a nastavoval? Ja jo.. je to prace i na nekolik hodin, zvlast kdyz mezitim zapomenes, jak na to.
..jo, zatím jsem to nikdy nedělal neb nebylo třeba...a jak často rozebíráš stříkačku?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Odpovis mi, jestli jsi ho nekdy rozebiral a nastavoval? Ja jo.. je to prace i na nekolik hodin, zvlast kdyz mezitim zapomenes, jak na to.
..jo, zatím jsem to nikdy nedělal neb nebylo třeba...a jak často rozebíráš stříkačku?
ahaa.. takze tomu vlastne nerozumis.
Strikacku rozebirat nemusis, nebot je vicemene bezudrzbova.
Po letech nastavovani.. cisteni... karb. u skodovky, Yamahy, pripadne křoviňáku a traktůrku .. FAKT UZ KARBURATOR NECHCI.
Upravil hicks dne 09.11.2011 11:16
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hmmm... samý odborník na karburátory ... přes 1000 hodin v terénu a žádný problém s karburátorem..... několik utopení, ty nejhorší podmínky co snesu - to je subjektivní... mráz , sníh , voda ze všech stran ukrajinský benzín....
ať sem napíše někdo kdo najel na ostrý stříkačce vic než 200hod bez zásahu a opravy .... možná bude stačit i 100 .... a v některých případech i 50...
Já zase do terénu nechci nic než karburátor + kick ...a to rozhodně nejsem sám.
Hlavně proto, že karburátor sežere cokoliv co teče jako benzín, aby fungoval nepotřebuje elektriku, tlak benzínu, filtr ani čerpadlo, nevadí mu mráz, teplo a opraví ho každý **** na koleně i v lese. Motor s ním jde perfektně - nevidím rozdíly oproti vstřiku - naopak ladit vstřiky aby to jelo chce comandery a další serepetičky.
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal:
chci nic než karburátor + kick ...a to rozhodně nejsem sám.
karburator JIKOV + kick = reseni pro extremni masochisty.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dnes v době virtuální mám radši věci z doby reálné.
mozna jsem proti karburatorum zbytecne zamerenej... ale po tech 2 Jikovech mam rozmlacenou holenni kost, hromadu sedivejch vlasu a chlupu a 10 let navic.
Specialne startovani za mrazu... PEKLO.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
...hromadu sedivejch vlasu a chlupu a 10 let navic...
Těch 10 let bych věřil, ale bys vzal vlasy? a chlupy přeci taky nemáš....nebo snad jo?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Karburátor nebrat, pokrok nezastavíš. No já teda nebudu opravovat v lese ani karbec a ani čerpadlo. Takže sečteno a podtrženo, půjdu do toho, hlasy proti mně nepřesvědčily
milan enduroskola napsal:
[quote]jacob napsal:
Určitě bych nebral BMW, nesouhlasím, že to není špatná motorka, je to jedna z nejhorších motorek v tomto sehmentu trhu.
Ono BMW také proto investovalo do jiného výrobce ostrých endur, že....
a na to jsi přišel jak? jezdils na tom, nebo jedna paní povídala....., mimochodem, bmw sice investovalo do jiného výrobce, ale pokud se pozorně podíváš, tak nový model husky, je jen trochu upravené g450x. stejnej motor, stejná kyvka.
asi takhle, půjčil si to ode mě kamarád na 3 minuty a prodal wr.
Jezdil jsem na tom chvilku (nicméně já nejsem testovací jezdec), musim říct, že EXC mi sedí o dost víc, ale to je subjektivní. V každém případě díru do světa v prodejích neuděla, navíc moc pochvalně se o ní také nepsalo, nebo mi to tedy uniklo. Takže ano, jedna paní povídala + kratší svezení.
Jinak to že se někdo projede 3min na motce a pak prodá své WR (nevím, jak se za 3min dá sžít s motkou a otestovat jí) je také zajímavý argument
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Palovr napsal:
Karburátor nebrat, pokrok nezastavíš. No já teda nebudu opravovat v lese ani karbec a ani čerpadlo. Takže sečteno a podtrženo, půjdu do toho, hlasy proti mně nepřesvědčily
Myslím, že pokud nejsi extra náročnej uživatel a závodník budeš asi spoojen.
BTW: Pari tady nějaký inzeroval.
jardajerman@seznam.cz