Chtěl jsem si koupit N 103 ale to co jsem si tady přečetl a viděl test hlučnosti který dělali Italové a kdy byla N 103 z devíti testovaných známých přileb při 90km/h nejhlučnější / nejtižší Schubert / tak mi přešla na ni chuť. Poohlídnu se po něčem jiném , a když nic se mi nebude zdát , tak ty peníze za Schuberta dám.
Jasně musíš si koupit to nejdražší na trhu protože to je prostě nej nej abys nebyl out a za jelito
Ještě bych se naučil blbě žvanit a mužeš vyrazit na cesty
PS: A kde je zbytek mě neřikejte,že celý forum jezdí jen v schubertkách,nolankách a sharkách
Upravil smazak73 dne 14.11.2011 07:52
smazak73 napsal:
A kde je zbytek mě neřikejte,že celý forum jezdí jen v schubertkách,nolankách a sharkách
Když to tedy chceš slyšet,tak jsem měl AGV a před tím další značky,ale pak jsem koupil C2. Po výstavě v Mnichově kde jsem vyzkoušel všechny vyklápěčky co byly možný tam sehnat. Protože mi nejlíp sedla a vyhovovala. Je (tedy tenkrát byla) drahá jako prase,ale prostě to funguje. Jo mimochodem před třema měsícema jsem koupil v aukci C3 za ani ne polovinu ceny nové a taky nadšení.
Jde o to,že každej má jinej tvar hlavy a tak mu sedne jen nějakej výrobce. Mám asi německou lebku... Ovšem to nic nemění na tom,že je to příšerně drahý a když se podíváš dovnitř na polstr,tak se akorát nas...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
smazak73 napsal:
A kde je zbytek mě neřikejte,že celý forum jezdí jen v schubertkách,nolankách a sharkách
Když to tedy chceš slyšet,tak jsem měl AGV a před tím další značky,ale pak jsem koupil C2. Po výstavě v Mnichově kde jsem vyzkoušel všechny vyklápěčky co byly možný tam sehnat. Protože mi nejlíp sedla a vyhovovala. Je (tedy tenkrát byla) drahá jako prase,ale prostě to funguje. Jo mimochodem před třema měsícema jsem koupil v aukci C3 za ani ne polovinu ceny nové a taky nadšení.
Jde o to,že každej má jinej tvar hlavy a tak mu sedne jen nějakej výrobce. Mám asi německou lebku... Ovšem to nic nemění na tom,že je to příšerně drahý a když se podíváš dovnitř na polstr,tak se akorát nas...
Ale jo vždyť já schubrtku taky nikde nepomlouvám jen jsem sem dal test helem a už se kolem toho strhla lavina.
Ani nolanku nijak nevychvaluju a když už bych měl 9000kč tak bych setsakra přemejšlel o tom jestli nolan nebo schubrt a vyhrál by schubrt.Toď vše ale házet ostatní helmy do kanálu mi příjde tak trochu.....
smazak73 napsal:
Jo jasně ---Nechtěli by jste furt rozebírat nolan a schubert. Kurna jsou taky jiný helmy nééé
Jsou. Třeba integrály, který strčej všechny ty sklopky do kapsy Někdo prostě potřebuje větrat strniště za cenu těžkého, neforemného škopku - u brejlounů je to asi nutnost. Jinak Nolan 103 máme doma. Eva jinou přilbu v podstatě nezná, ale nadává na ní. Hlučná, těžká. Sám jsem si jí testnul (máme skoro stejné lebky) a jsem štasten za svojí shitintegrálku.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Také už nutně sháním nový blembák, ale z důvodu tvaru mé palice mám nějak pech = bmw6, schubert C3(myslel jsem , že mě odumře půlka hlavy a větší číslo bylo volné-stejně jak bmw), evoline 2- tlačí , caberg justisimo-tlačí- nic z toho mě nesedí, tak pořád hledám. Už jsem se smířil s s tím, že půjdu do shoei multitec (bez slun.clony), ta seděla, netlačila, ale má D-kroužky, takže mínus. Nějak mě ta manipulace v rukavicích s tímto typem zapínání neoslovila. Pak jsem objevil (jen na webu-fyzicky jsem neměl štěstí) LAZER MONACO. Takže dotaz do pléna.
Máte ji někdo???? http://www.lazerh...carbon.htm
Vypadá, že bude lehoučká..a v zahraničí je i ve více barvách, toš nevím, VÍTE někdo ?????????? http://www.lazerh...s/touring/ R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
gssg napsal:
Také už nutně sháním nový blembák, ale z důvodu tvaru mé palice mám nějak pech = bmw6, schubert C3(myslel jsem , že mě odumře půlka hlavy a větší číslo bylo volné-stejně jak bmw), evoline 2- tlačí , caberg justisimo-tlačí- nic z toho mě nesedí, tak pořád hledám. Už jsem se smířil s s tím, že půjdu do shoei multitec (bez slun.clony), ta seděla, netlačila, ale má D-kroužky, takže mínus. Nějak mě ta manipulace v rukavicích s tímto typem zapínání neoslovila. Pak jsem objevil (jen na webu-fyzicky jsem neměl štěstí) LAZER MONACO. Takže dotaz do pléna.
Máte ji někdo???? http://www.lazerh...carbon.htm
Vypadá, že bude lehoučká..a v zahraničí je i ve více barvách, toš nevím, VÍTE někdo ?????????? http://www.lazerh...s/touring/
Měl jsem Lazer Granvile. Designove bych řekl, že je to předchůdce toho modelu Monaco. Vlastně je to předchůdce Lazer Paname.
Měl jsem jí 5 sezon. Pořízovací cena ca. 5500,- Neměla sluneční clonu a to jsem viděl jako největší nevýhodu. Dnes už to ale, myslím, problém není, nove Lazery clonu mají. Když byla nová, byla úžasná. Časem se na deflektoru pod bradou a na postrování vzadu pod helmou, které vypadalo jako semiš, oloupala semišová vrstva a zůstal jen hadr. Deflektor pod bradou se rozpadl. Ten se ale dá koupit nový. Ta přední část, která se vyklápí, nedoléhala úplně těsně k hlavní skořepině helmy (na stranách u šroublů) a tak to trochu vibrovalo na dalnici a dělalo hluk. Vyřešeno podlepením filcem, ale nebylo to úplně ono. Větrání moc nefungovalo a to na bradě se špatně ovládalo v rukavicích. Ale v té době, kdy jsem jí kupoval, to bylo super a v testech byla jen krůček za C2 při méně než poloviční ceně. Teď jezdím také C3. Je protí Granvile lehčí, lepší polstrování, funkční větrání, tišší. Také je o 5 let novější a víc než 2x dražší. Kdybych se dnes rozhodoval znovu, zůstanu stale u C3.
Upravil paulik78 dne 15.11.2011 14:27
Dík za reakci.Doposud jezdím v i****álce Lazer Typhon, ale už je před smrtí (50tis. km).No a C3 jsem měl 14 dní doma, žeprý se vymačká. Hov.o !Trpěl jsem jak na mučidlech, obzvlášť, když jsem zaklapnul bradu. To se nějak utáhlo nad ušima a ouvej, v Genezi mi ji vyměnili za větší, tu jsem za 3 dny vezl taky zpět.Opět výměna a peníze zpět bez problémů Prostě negermánská hlava. Tak čekám. Lazer Monaco není na pultech,Shoei Multitec seděl, Neotec bude doufám taky a navíc má clonu a zapínání ne D-kroužkem. A čekám...snad to přes zimu dořeším.
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
Za ty love to musí být jak v bavlnce a ne jak na mučidlech, těsné jo, ale nesmí to bolet, já jsem to vydržel cca 150km,ani nevím, jestli hučí, drnčí či nemá jiné neřesti, tlaky potlačily ostatní vnímání, i doma u TV jsem v tom seděl a neustál jsem to
..a to jsem měl z nákupu takovou radost , bo byla v Genezi ve Zlíně v květnu v akci -10%
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
Jo kamaráde byly to muka. Važně jsem uvažovalo změně, i když bych prodělal. Vyděržáj pijonjěr. A teď co do pocitu totalniho komfortního obepnutí hlavy nemá obdoby. Každá jiná ma někde místo kde nedoléhá, a kde je těsnější. Tahla je všude akorát. Taky tam toho polstru je. Ale mlžení a tvar je na nic. C3 je hezčí, ale zase jsem někde viděl výsledky testů a C2 byla před ní.
Mě fakt brněla půlka hlavy (jako když se ti přeleží ruka) a i když jsem byl pioanjér, něvyděržál som a teď číhám co bych zkusil
I lyžáky jsem si zkoušel doma u TV 3 hoďky jestli nebudou nesnesitelně tlačit. Ale věř mi, samotného mě to se.e , že mi C3 nepadla. Dizajnově i co se mechanického ovládání týká, váha no super, snad najdu do jara alternativu .
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
Nemáte někdo zkušenost z Evoline 2, jestli není hlučná, těžká nebo jestli u ní není nějakej jinej problém ? Nebo jak se s ní jezdí (v otevřené)ve vyšších rychlostech nebo do jaké rychlosti je to v pohodě ?
MajklGS napsal:
Nemáte někdo zkušenost z Evoline 2, jestli není hlučná, těžká nebo jestli u ní není nějakej jinej problém ? Nebo jak se s ní jezdí (v otevřené)ve vyšších rychlostech nebo do jaké rychlosti je to v pohodě ?
Mám ji krátce, najeto cca 3000 km, ale oproti N 103 vidím samé pozitiva. Hlučnost podstatně nižší, s váhou problém nemám,asi dobře vyvážená i v otevřené poloze a i při dálniční 150 naprosto v pohodě. Jediné mínus je absence bradového deflektoru, takže když je hodně velká zima,tak tam trochu táhne. Za mně
Máš to výš.Líp to popsat nelze.
To gssg: jestli tě evoline tlačil, tak nevím, co máš za hlavu. Je to nejlépe vypolstrovaná helma, co jsem měl na hlavě.