jako ono byto šlo. vytahnut ten poták na kabely a touž bysa dalo nejako utesnit.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
nešlo by to napojit přímo na vypínač vyhřívání grippů? Já nechci na motorce další nějakou hnusnou krabičku.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Novej napsal:
nešlo by to napojit přímo na vypínač vyhřívání grippů? Já nechci na motorce další nějakou hnusnou krabičku.
Jako myslíš origo? To určitě npujde pač to vše jde přes počítač... Maximálně použít regulátor třeba od dodělatelnejch heftu..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ja som pouzil na svojej predchdzajucej moto ST 1300 Karbónové vyhrievanie sedadiel CSH 2 ktore sa da strihat podla navodu a je dost pevne , regulacia jednoducha man prepinac 1<0>2 mal som to 3 roky n dazdi a stale to slapalo .Cez zimu to chcem implantovat aj do GS-ka
bubocbr napsal:
Ja som pouzil na svojej predchdzajucej moto ST 1300 Karbónové vyhrievanie sedadiel CSH 2 ktore sa da strihat podla navodu a je dost pevne , regulacia jednoducha man prepinac 1<0>2 mal som to 3 roky n dazdi a stale to slapalo .Cez zimu to chcem implantovat aj do GS-ka
Já měl toto vyhřívání na svých předchozích GSech a měl jsem to přes relátko,jehož cívku jsem spínal napětím od parkovací žárovky v předním světla a hlavní napětí šlo přes relátko a pojistku přímo z baterky.
.
Doba pokročila....zkušenosti určitě taky...
Jak je to s origošem sedlem a s vyhříváním. Rozdělat originální potah, dát tam ohřev? Nebo přešít a nechat tam dát ohřev? Nebo se vykašlat na originální sedlo a sehnat nějaké jiné?
Ale stále je téma o ohřevu zadku, jak to vyřešit nejlépe a poměr cena/výkon určitě je taky podstatný.
Zda to dát samostatně na tlačítko a nebo se snažit to dát na výhřev heftů, aby to bylo společné a méně ovladačů na řidítkách či jinde?
děkuji za kloudné odpovědi (nápady)
Upravil John_Ice dne 13.09.2022 13:58
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
John_Ice napsal:
Doba pokročila....zkušenosti určitě taky...
Jak je to s origošem sedlem a s vyhříváním. Rozdělat originální potah, dát tam ohřev? Nebo přešít a nechat tam dát ohřev? Nebo se vykašlat na originální sedlo a sehnat nějaké jiné?
Ale stále je téma o ohřevu zadku, jak to vyřešit nejlépe a poměr cena/výkon určitě je podstatný.
Zda to dát samostatně na tlačítko a nebo se snažit to dát na výhřev heftů, aby to bylo společné a méně ovladačů na řidítkách či jinde?
děkuji za kloudné odpovědi (nápady)
Nejlepší poměr cena/výkon je toto:
Fojtik Design přiložený následující obrázek:
ale moje chyba, napsal jsem to, že je to podstatný, ale chtěl jsem napsat, že poměr cena/výkon je taky podstatný, tj. že nechci za to utratit nesmysl peněz. (aby to nebylo lepší si koupit novou motorku už s vyhříváním)
Upravil John_Ice dne 13.09.2022 14:01
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011