Aniž bych chtěl někoho preferovat tak z pocitových důvodů ( páč jsem šťoura zkoumavej a technickej ) jsem si koupil ty od Wunderlicha protože se mi zdály technicky lepší. Jejich funkci si poslední dobou ověřuji pomalu při každé jízdě do lesa a fungujou bez problémů. Není tam žádná plastová část která se musí po extempore měnit a ani ta guma to nepotřebuje. Jsou bezúdržbové, a funkce je super. Wunderlich dělá i hodně pouťových věcí ale ty dorazy se jim opravdu povedly.
Robert přiložený následující obrázek:
[78.24Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Čus, jsou to dorazy řízení Wund dělá dva druhy, kouknni do kat.u Žlábka, mě osobně jsou tada sympatičtější ty druhý, ale na to ses mě neptal viď.
Fungovat budou asi oba
Michal napsal:
Čus, jsou to dorazy řízení Wund dělá dva druhy, kouknni do kat.u Žlábka, mě osobně jsou tada sympatičtější ty druhý, ale na to ses mě neptal viď.
Fungovat budou asi oba
no to budou, ale když jedny jsou na 1150 GSA a druhý na 11GS tak jde o to jak dobře budou fungovat pokud to nejsou ty správný
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Emilio napsal:
A už se někdy někomu přihodilo něco zlého,že si říkal,proč sem si hlupák nekoupil ten doraz?
Nevím proč,ale když padám,tak mám řidítka rovně a pořád sedím na moto,asi jsem cvok.....
Kdyz te behem chvilky predbehne zadni kolo a necekas to,tak si ty riditka zamknes!A je to na ty dorazy docela pecka!Ale jestli by se ty origo dorazy urvali nevim.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
já slyšel,že se ti urve celej krk řízeníale asi je to jen fáááma,aby se to rychleji prodávalopáč sem ještě osobně nikoho neviděl po normálním pádu se zlomeným krkem
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Zdárec, motorku už jsem koupil s již namontovaným dorazem od Touratechu. http://shop.toura...ilver.html
Něco mi teď začalo řinčet na nerovnostech na předku a právě doraz má dost velkou vůli, otázka tedy zní, má být dotažený nafest?
Pochopitelně že je nesmysl, že by se urval "celej krk řízení". To je absolutní pitomost. Ale na tom odlitku rámu jsou dorazy, které třeba u 1150 tvoří dvě kostičky které vystupují z odlitku. Urvané jsme je viděli na vlastní oči v Hechlingenu v roce 2005 na 1200GS. Byl to pád téměř v nulové rychlosti a chlap jen blbě spadnul tělem na řídítka. Protočí se to až do nádrže. Na 1150 jsem neviděl přímo ten pád ale zničený rám. Ten čtvereček co tvoří doraz se vytrhul. Pochopitelně že to není "urvaný celý krk" ale jezdit s tím asi moc nejde a hlavně - je to na cestách docela pakárna. Pochopitelně někdo nepovažuje promáčknutou nádrž nebo utržené kabely za důležité a že se mu uštípne něco z odlitku rámu mu taky nevadí. Je to každého věc.
Jinak v tom hechlingenu to viděl kromě nás i Petr Havlík a Dušan Horský z Inveltu. Byli přímo u toho, když ten frajer spadnul. Zastavil, chtěl efektně hodit nohu na stranu a plácnul tělem přímo na řídítka když motorka spadla. Druhá strana řídítka se otočila až přes nádrž.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ono je to tak trošku stejný se vším - někdo nepotřebuje na motorce vůbec nic - nepotřebuje kryty páček, nepotřebuje kryt světla, žádné dekly, šusplech atd. Na ježdění po silnici v sobotu když je hezky, to fakt asi není potřeba. Ale pak stačí aby člověk vyjel na první vyjížďku v terénu a šutr od kamarádova kola mu proletí světlem a má to za 12 tis. (jestli se nemýlím), se zlomenou spojkovou páčkou domů nedojede a když mu motorka sedne na vhodný šutr a prorazí vanu, tak ho to může stát třeba 20 tis. a zkaženou dovolenou pro všechny (viz jedna motorkářka která se vypravila s kamarády do Maroka na 650ce s krytem motoru z 2.5mm plechu a odtah na sever je stál 900EUR a skončili po týdnu místo po 14 dnech..
Některé věci jsou pochopitelně pro někoho absolutně k ničemu - než se dostane do situace, kdy ho pak oprava stojí mnohem víc. Nejlepší příklad je ta mřížka na světlo nebo plexi apod. Kamarád kupoval jednu z úplně prvních žlutých 1200GS v ČR. Mřížku pochopitelně nechtěl - prý to kazí vzhled. Hned první víkend jel po polní cestě někde u Kladna, trošku se mu to smeklo a vjel do křoví. Do světlometu praštil pahýl suchý větve, pochopitelně sklo se rozbilo. Než dojel domů, tak mu praskly obě žárovky. Světlomet tady mám schovaný - musel kupovat celou novou parabolu, samotné světlo vyměnit nešlo. Naprosto zbytečný. Ušetřil třeba dvojku za tu mřížku...
Některý věci smysl mají a některý ne ale doraz řízení u 1150 i 1200 smysl rozhodně má - pokud majitel jezdí v terénu. Považuju to za základní výbavu pro jízdu offroad.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...