Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
milan enduroskola
#21 
Přidané 29.02.2012 19:36

Příspěvků: 1912
Registrace: 11.02.09
přesně jak píše tonda, případné nečistoty vyplachuji technickým benzínem

 
www.enduroskola.cz
vevis
#22 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 29.02.2012 19:50
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Trochu mimo tema.Co se stane,kdyz dam vyrazne vic oleje?Na podzim jsem menil olej ve vidlich na 100gs PD a na 65 gs.Dal jsem tam oleje podle manualu na 100gs pd do obouch motorek.Na te 65 gs jsem asi 2 dny jezdil a az pak mi doslo,ze ma trochu jinou vidli nez to PD.A zjistil jsem,ze misto asi 450ml,tam ma byt v kazde vidli asi jen 265ml.Tak jsem trochu vypustil,ale stejne tam to mnozstvi nemam uplne presne.Kazdopadne i s tim skoro dvojnasobkem oleje se vidle chovala normalne.Nejaka zkusenost?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
siso
#23 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 02.03.2012 19:52
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
No ja si myslím že pri veľkom prepružení bi to mohlo pretlačiť simering.
 
Waltr
#24 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 03.03.2012 07:33
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Myslím že tam nejakou rezervu budou mít, ale nezkoušel bych to. Taky to nebude moc. Určitě gufera bostanou zabrat.
 
xirik
#25 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 27.05.2012 15:37

Příspěvků: 6
Registrace: 21.02.12
zdravim domaci kutili Smile
mam 650 gs 08' co jsem se tu docetl, to se asi bavite o 800 gs, tak bych se chtel zeptat, jestli nekdo nevi, jak na tyhle obyc. vidlice, kolik tam patri oleje a kudy ten stary vypustit?, zadny vypustny sroub jsem nenasel Frown
 
sanko
#26 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 17.07.2012 22:06
Avatar člena


Příspěvků: 454
Registrace: 24.03.12
xirik napsal:
zdravim domaci kutili Smile
mam 650 gs 08' co jsem se tu docetl, to se asi bavite o 800 gs, tak bych se chtel zeptat, jestli nekdo nevi, jak na tyhle obyc. vidlice, kolik tam patri oleje a kudy ten stary vypustit?, zadny vypustny sroub jsem nenasel Frown


Ide tam asi 530 ml tj 10cm od vrchu. A daj tam 10 W je to o moc lepšie. Origo je tam 7,5.

Ps: asi je to už neaktuálne ale možno niekomu pomožem.
 
xirik
#27 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 04.08.2012 09:02

Příspěvků: 6
Registrace: 21.02.12
Mám další prosbičku, ohledně ventilů. Za chvíli se dostanu na 20000km a chtěl bych se podívat na ventily. Víte někdo, jak velké mají být ventilové vůle?hmm!
Předem děkuji. pc
 
hicks
#28 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 04.08.2012 10:15
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
xirik napsal:
Mám další prosbičku, ohledně ventilů. Za chvíli se dostanu na 20000km a chtěl bych se podívat na ventily. Víte někdo, jak velké mají být ventilové vůle?hmm!
Předem děkuji. pc


sosni si REPROM... kdyztak napis PM.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
siso
#29 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 04.01.2013 18:30
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Tak sme dneska robili s Tryskáčom ventily. Ako som písal na predchádzajúcej strane, minuloročný predpoklad že sa vôla zmenší a bude už treba objednať podložky sa nepotvrdila. Moto má teraz najazdených 86250km a vôle sú zväčšili, nasledovne: sanie L=22-23, P=22-24, výfuk L=32-33, P 32-34.
Takže na moje milé prekvapenie ventily sú v tolerancii, takže zdĺhavej objednávke podložiek som sa zase vyhnul, čo je dobre. No budúci rok ma bude čakať určite rozvodová reťaz.
 
kim
#30 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 04.01.2013 23:24
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
siso napsal:
Tak sme dneska robili s Tryskáčom ventily. Ako som písal na predchádzajúcej strane, minuloročný predpoklad že sa vôla zmenší a bude už treba objednať podložky sa nepotvrdila. Moto má teraz najazdených 86250km a vôle sú zväčšili, nasledovne: sanie L=22-23, P=22-24, výfuk L=32-33, P 32-34.
Takže na moje milé prekvapenie ventily sú v tolerancii, takže zdĺhavej objednávke podložiek som sa zase vyhnul, čo je dobre. No budúci rok ma bude čakať určite rozvodová reťaz.

Mám tomu rozumět tak že za těch 86 250km ještě nebylo potřeba seřizovat nebo v průběhu už se dříve někdy seřizovaly?
 
siso
#31 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 05.01.2013 19:08
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Kontrola bola 3x. Prvá po 32tis. keď som prišiel z MNG., robili ju v Giori HUN. Premerali a bolo, ale cena bola jak za repas motoru, no čo. Potom minulí rok po 64tis. ako som písal a teraz. Stále pôvodné nastavenie z fabriky.
No čo bolo horšie dnes som prišiel do garáže a zistil som že mi vytiekol do rána centrálny tlmičcry. Takže budem musieť poriešiť nejaký novýshop.
 
haus1
#32 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 05.01.2013 19:27
Avatar člena


Příspěvků: 396
Registrace: 12.02.10
Siso, myslim ze v manualu je ze ventilove vule se kontoluji kazdych 20tis, ne 30..

Nebo ti nekdo poradil ze kazdych 30tis to staci??
 
siso
#33 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 05.01.2013 21:25
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Neporadil, ale tak to vyšlo. Mali mi ich kontrolovať pred MNG, ale ja som vtedy na to nemal čas, tak až po (32000km) a potom mi to tak vychádzalo a zatiaľ OK.
 
haus1
#34 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 05.01.2013 21:29
Avatar člena


Příspěvků: 396
Registrace: 12.02.10
Ja ze ti to vychazi porad cca po 30tis Grin

Kazdopadne je super ze ty vule drzej v tolerancich i po takovejhle nejetejch km Smile
 
haus1
#35 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 05.01.2013 21:34
Avatar člena


Příspěvků: 396
Registrace: 12.02.10
xirik napsal:
Mám další prosbičku, ohledně ventilů. Za chvíli se dostanu na 20000km a chtěl bych se podívat na ventily. Víte někdo, jak velké mají být ventilové vůle?hmm!
Předem děkuji. pc


Vent. vule:
haus1 přiložený následující obrázek:


[171.58Kb]
 
schrek
#36 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 18.03.2013 18:01
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
tak zejtra se chystam vymenit pruziny pokdu jsme vse dobre pochopil tak :

1. vidle sundam z brejli - to uz jsem udelal
2. odmontuju horni matku velkou , tim mi sjede trubka dolu
3. pod velkou matkou zevnitr je mala tu zaaretuju klicem a odmontuju velkou matku
4. vyndam pruzinu
5. necham poradne vytect olej , popripade vyplachnu tech. benzinem
6. vlozim nove pruziny Hypero (kterou stranou dolu? Smile )
7. naleju 765ml oleje
8. pritahnu velkou matici k pruzine
9. zasoroubuju velkou matku do trubky
10. nasadim do brejli

snad sem na nic nezapomel

nevim zda rozjedu reprom doma nejak mi to blbne muzete mi poslat nekdo jakyma momentama se to zatahuje ta horni matka diky
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
kim
#37 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 18.03.2013 18:49
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Doporučuju horní uzávěry povolovat ještě v brýlých,venku se to pak musí nějak podržet a hrozí poškrábání atp. Ten moment už z hlavy nevím ale je to nula nula nic do 20Nm chádám ,taky bych to musel najít.
 
Popi
#38 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 18.03.2013 19:20
Avatar člena


Příspěvků: 299
Registrace: 19.07.12
schrek napsal:
tak zejtra se chystam vymenit pruziny pokdu jsme vse dobre pochopil tak :

1. vidle sundam z brejli - to uz jsem udelal
2. odmontuju horni matku velkou , tim mi sjede trubka dolu
3. pod velkou matkou zevnitr je mala tu zaaretuju klicem a odmontuju velkou matku
4. vyndam pruzinu
5. necham poradne vytect olej , popripade vyplachnu tech. benzinem
6. vlozim nove pruziny Hypero (kterou stranou dolu? Smile )
7. naleju 765ml oleje
8. pritahnu velkou matici k pruzine
9. zasoroubuju velkou matku do trubky
10. nasadim do brejli

snad sem na nic nezapomel

nevim zda rozjedu reprom doma nejak mi to blbne muzete mi poslat nekdo jakyma momentama se to zatahuje ta horni matka diky


Už to mám hotové na 800gs takže jen dopřesnění:

- Povolit horní brýle, povolit matku na vrchu vidle, pak povolit i spodní brýle (držet při tom vidlu, jinak hezky rychle vyklouzne na zem)
- Vylét olej a pak pokračovat ve vylévání pumpováním vidle
- Sešmirglovat černý plastový vymezovák aby se vlezl do HP pružin
- Nalét 1/2 litru oleje a pumpováním ho nechat vcucnout do vydle a zbavit se vzduchu, pak už pomalu dolít do hladiny 12cm od vrchu.

A zkompletovat thumbs up
Upravil Popi dne 18.03.2013 19:21
F800GS
 
schrek
#39 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 18.03.2013 20:02
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
kim: jo to sme udelal povoleni matky , to sem vedel uz nejakyho videa ze to mam udelat a opravdu to nebylo zatahly moc

Popi:
1. to sesmirglovani myslis ten plast co je zajisten malou matkou na te tycce na konci ? bez toho se to tam nevleze ?
2. kterou stranou maji jit ty pruziny dolu
3. ja tam budu lejt asi ty ml nez to merit suplerou nevim zda to je presny

jinak ja mam jednbu vidlu fest poskrabanou ,jelikoz kdyz sem posouval nahoru asi sem to malo povolil a bylo tam nejaky smeti tak tam mam peknou rejhu , hold se stane no Sad, nezkusenost zacatecnika
Upravil schrek dne 18.03.2013 20:04
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
Popi
#40 
Výměna oleje v př. tlumičích a seřízení ventilů
Přidané 18.03.2013 20:20
Avatar člena


Příspěvků: 299
Registrace: 19.07.12
schrek napsal:

Popi:
1. to sesmirglovani myslis ten plast co je zajisten malou matkou na te tycce na konci ? bez toho se to tam nevleze ?
2. kterou stranou maji jit ty pruziny dolu
3. ja tam budu lejt asi ty ml nez to merit suplerou nevim zda to je presny



1. Přesně ten, ty HP pružiny jsou holt z tlusčího materiálu
2. Tohle o funkčnosti nerozhoduje (v návodu něco doporučujou ale mám ho v garáži Sad )
3. Dej bacha, u HP je víc materiálu, takže se tam leje míň oleje (já jsem dal do každé kolem toho půl litru)
F800GS
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 45
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,709
Nejnovější člen: romandodge

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.68 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI