to že si dá jinou nádrž,zobák,sedlo,svody,kardan,eště neznamená že je něco špatně,píše o přestavbě
u mě byl borec s jedenáctkou a měl nádrž z adv,vypadalo to sqele
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
jinak s papíry na péráka, nevím proč nedáš ty veteránský? My to tak taky řešili,
a) platíš 1/12 povinného ručení
jen by to nemělo (nemělo ale neznamená, že nesmí) sloužit ke každodennímu provozu, ale prakticky je to jedno Stejně ho vytáhneš 4x do roka
My s tím dvakrát za sezónu jedem na sraz, případně tak 2x za sezonu se ještě jen tak projet...
bystřicke - on nedal jinou nádrž, zobák, svody........
To je normálně 1150 a na ní bude vyměněnej hlavní rám u řízení (co je na něm VIN) - ten je stejnej u 1100 i 1150. U 1100 nedáš svody z 1150 (jsou jiné hlavy a způsob uchycení svodů na nich), nedáš převodovku z 1150 (je jinej podsedlovej rám - jeho uchycení k převodovce) ......těch zásahů by bylo víc. Ten člověk to tam v tom inzerátu píše, že je to komplet 1150 postavená na papíry 1100. I kdyby to bylo čistý jako padlý sníh, nešel bych do toho už z důvodu , že to budu chtít třeba za nějakou dobu prodat.
Upravil Tonda dne 25.11.2011 07:00
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
bystřicke - on nedal jinou nádrž, zobák, svody........
To je normálně 1150 a na ní bude vyměněnej hlavní rám u řízení (co je na něm VIN) - ten je stejnej u 1100 i 1150. U 1100 nedáš svody z 1150 (jsou jiné hlavy a způsob uchycení svodů na nich), nedáš převodovku z 1150 (je jinej podsedlovej rám - jeho uchycení k převodovce) ......těch zásahů by bylo víc. Ten člověk to tam v tom inzerátu píše, že je to komplet 1150 postavená na papíry 1100. I kdyby to bylo čistý jako padlý sníh, nešel bych do toho už z důvodu , že to budu chtít třeba za nějakou dobu prodat.
Nebo shánět náhradní díly na 1150 s vinkem na 1100,to asi taky bude žůžo.
Upravil Kasak dne 25.11.2011 07:28
Když je hlad,je i husa dobrá.
Taky zdravím,
podle mě je to komplet normální 1150 GS první ročníky. Adventůra to není, ta má tmavá kola i vidle a jinou sedačku.
Nechápu proč má papíry z 11ky.
Dotaz ohledně koncového převodu:existuje několik variant ale u 1100gs a 1150gs jsou stejné.
HonzaGS-SV napsal:
jinak s papíry na péráka, nevím proč nedáš ty veteránský? My to tak taky řešili,
a) platíš 1/12 povinného ručení
jen by to nemělo (nemělo ale neznamená, že nesmí) sloužit ke každodennímu provozu, ale prakticky je to jedno Stejně ho vytáhneš 4x do roka
My s tím dvakrát za sezónu jedem na sraz, případně tak 2x za sezonu se ještě jen tak projet...
Máš to hezký! Já mám rok 1950 a teprve po 5 letech jsem se k tomu dokopal, že to dávám dohromady. Jenom mě pořád něco brzdí - v létě spojka na GS, teď tlumiče na autě, ale rád bych co nevidět lakoval Veteránský papíry nechci, protože s tim musíš každej rok na testaci. Povinný ručení je směšný i u origo papírů. Máš sice pravdu, že na tom nechci jezdit pořád, ale rozhodně to bude víckrát než 4x za rok.
Tak prodejce mě po tel. řekl, že je to 1150 s hlavním rámem z 1100. Papíry jsou platný na 1100 a zároveň sedí i VIN kód. Číslo na motoru je přeražený a odpovídá číslu 1100 co je v papírech.
A příběh je takovej, že ital co dělal v BMW servisu měl přístup k dílům a celý si to nanosil dom a tam to po večerech poskládal.
No, nechtěl bych bejt jeho zaměstnavatel.
Nekupuju.
Edy napsal:
Tak prodejce mě po tel. řekl, že je to 1150 s hlavním rámem z 1100. Papíry jsou platný na 1100 a zároveň sedí i VIN kód. Číslo na motoru je přeražený a odpovídá číslu 1100 co je v papírech.
A příběh je takovej, že ital co dělal v BMW servisu měl přístup k dílům a celý si to nanosil dom a tam to po večerech poskládal.
No, nechtěl bych bejt jeho zaměstnavatel.
Nekupuju.
dobře děláš. Pohádka je to pěkná, ale jít pěšky třeba z Rakouska by se mě zrovna nechtělo. Od zloděje nekupovat Počítám, že to ten Ital nenakoupil a doklady nedodávají k moto.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Edy napsal:
Tak prodejce mě po tel. řekl, že je to 1150 s hlavním rámem z 1100. Papíry jsou platný na 1100 a zároveň sedí i VIN kód. Číslo na motoru je přeražený a odpovídá číslu 1100 co je v papírech.
A příběh je takovej, že ital co dělal v BMW servisu měl přístup k dílům a celý si to nanosil dom a tam to po večerech poskládal.
No, nechtěl bych bejt jeho zaměstnavatel.
Nekupuju.
A ten techničkák a rám z 1100 si taky přitáhl domů? To si rovnou mohl vzít na 1150 a bylo by to legál
Edy napsal:
Tak prodejce mě po tel. řekl, že je to 1150 s hlavním rámem z 1100. Papíry jsou platný na 1100 a zároveň sedí i VIN kód. Číslo na motoru je přeražený a odpovídá číslu 1100 co je v papírech.
A příběh je takovej, že ital co dělal v BMW servisu měl přístup k dílům a celý si to nanosil dom a tam to po večerech poskládal.
No, nechtěl bych bejt jeho zaměstnavatel.
Nekupuju.
To je ovšem celkem originální báchorka... to je neuvěřitelný, co lidi zkouší
Edy napsal:
Tak prodejce mě po tel. řekl, že je to 1150 s hlavním rámem z 1100. Papíry jsou platný na 1100 a zároveň sedí i VIN kód. Číslo na motoru je přeražený a odpovídá číslu 1100 co je v papírech.
A příběh je takovej, že ital co dělal v BMW servisu měl přístup k dílům a celý si to nanosil dom a tam to po večerech poskládal.
No, nechtěl bych bejt jeho zaměstnavatel.
Nekupuju.
dobře děláš. Pohádka je to pěkná, ale jít pěšky třeba z Rakouska by se mě zrovna nechtělo. Od zloděje nekupovat Počítám, že to ten Ital nenakoupil a doklady nedodávají k moto.
No tu a tam si někdo něco vymyslí,ale něco tak chytrého se jen tak nenaskytneHned sem tušil že ten motor byl při klepání řízků
Upravil motoblb dne 25.11.2011 16:26
MALI napsal:
[quote]HonzaGS-SV napsal:
. Máš sice pravdu, že na tom nechci jezdit pořád, ale rozhodně to bude víckrát než 4x za rok.
já jsem myslel nebo měl jsem za to že když máš veteránské číslo tak stím můžeš jezdit neomezeně...jen chodíš každý rok na tu jejih technickou..
jak to teda je s tím Vna SPZ
MALI napsal:
[quote]HonzaGS-SV napsal:
. Máš sice pravdu, že na tom nechci jezdit pořád, ale rozhodně to bude víckrát než 4x za rok.
já jsem myslel nebo měl jsem za to že když máš veteránské číslo tak stím můžeš jezdit neomezeně...jen chodíš každý rok na tu jejih technickou..
jak to teda je s tím Vna SPZ
Hodně se to řeší na Jawamanii-jezdil bys s tím neměl běžně, ale v praxi tak každý jezdí a nikdo to nehlídá. Jen u vzávných kusů musíš mít povolení (které vyřizuje tuším NTM) k výjezdu za hranice... jinak motorku bych radši dal na normální papíry, u starých Jaw máš povinné taky nízké a míň papírování s atestací.. Dokud tedy EU nezatrhne provoz dvoutaktů a jiných starých strojů (nemyslím vraky, ale udržované stroje)
MALI napsal:
[quote]HonzaGS-SV napsal:
. Máš sice pravdu, že na tom nechci jezdit pořád, ale rozhodně to bude víckrát než 4x za rok.
já jsem myslel nebo měl jsem za to že když máš veteránské číslo tak stím můžeš jezdit neomezeně...jen chodíš každý rok na tu jejih technickou..
jak to teda je s tím Vna SPZ
Nevím jestli něco nezkomolím,jestli ano tak mně opravte.Je to cca 5 let,co jsem si chtěl pořídit fouru ze 78 roku a když jsem se dotazoval u nás na magistrátě,tak mi bylo zděleno,že je snad nějaká kniha do které se píše datum a cesta z bydliště do místa kde se pořádá veteránská akce,jinač prej vozidlo se nesmí na komunikaci pohybovat.Jestli se něco od té doby změnilo nevím,z foury tenkrát sešlo, takže sem si tohle nikdy nemoh na vlastní kůži otestovat co to obnáší
Dle sb. zákonů 355/2006 , která je myslím pořád platná, uvádím výňatek
Historické vozidlo při provozu na pozemních komunikacích lze provozovat, jen pokud
je vybaveno předepsaným počtem osvětlovacích zdrojů podle zvláštního právního
předpisu1), a není-li jimi vybaveno od výrobce vozidla, musí být vozidlo vybaveno
předepsaným počtem přídavných osvětlovacích zdrojů umístěných na osvětlovací rampě.
U historických vozidel může být předepsáno doprovodné vozidlo se žlutým výstražným
světlem pro zajištění bezpečné přepravy nadrozměrných vozidel nebo vojenských
bojových vozidel, určena jeho maximální rychlost a další podmínky při jeho provozu na
pozemních komunikacích, které stanoví v žádosti o provedení testování historického
vozidla předseda krajské testovací komise. Tyto skutečnosti musí být zaznamenány
v průkazu historického vozidla.
Jé klucí to jste mě špatně pochopili. Já neřešim to, že bych motku používal každodenně a z nějakejch kontrol nemám strach. Dobře vim, jak se tady veteránský značky zneužívaji. Prostě bych měl motku raději na klasickejch značkách, protože každej rok se mi na testace chodit nechce. Samo, že veteránský čísla jsou taky možnost, ale pro mě až ta poslední. Stejně to bude ještě nějakej pátek trvat než to dám dohromady a třeba se mi povede sehnat i originál papíry za nějakou rozumnou cenu.