pokud chcete "klasické" GS, tak už asi máte smůlu a bude se těžko nové shánět, protože jej nahradilo LC, jestli chcete koupit GSA, tak jeho výroba skončila v první půli června a v rámci EU jsou ještě dostatečné skladové zásoby vyrobených. Nevýhodou je pouze to, že si nemůžete nakonfigurovat výbavu a barvu podle sebe
Krátké info k LC - v porovnání s vzducháčem DOHC , tak je opravdu tvrdá převodovka - spojka taky bere jinak, měl jsem pocit že v růżnych režimech jízdy v různém bodě - na pačce ..
Jinak jak se psalo, pocitově motor např. z kila při akceleracji vystřelí dopředu, DOHC nee až tak. Pomohli tomu i kratším chodem plynu - cenťák otočení u DOHC - a přidáš např. do 1/3 plynu a cenťák na LC - a už máš 1/2 plynu :-) - to je pocit , ale fakt ten motor jede jako krá.va ..... strašny :-).
A žralo mi to cca o 1/2 litru mín než DOHC při stejných trase i rychlosti spíš vyšší než stejný :-) ....
.... ochrana před větrem asi lepší než DOHC , ale tam mám nástavec ...
.. pocitově na místě lehčí - tlačení apod ...(ačkoli možná v realu stejný nebo těžší ..) .....
... při jízdě pocitově menší stabilita v přímém směru, v zatáčkách drží jak přilepená - ale LC má pro tohle lepší gumy .... ale stabilita DOHC se mi v porovnání s 1150 zdá taky menší :-) - při jízdě na dálnice , ne v zatáčkách ....
.....brzdy stejný ..
.. spolujezdec nevím,
...podvozek fajn, možná při stejném reżimu vždy (u LC) o chloupek tužší a tvrdší ..... (LC měla najęto 12tis, DOHC 9 tis) ....
..no, nefungoval tempovat a část ovladačů levé strany řidítek - prý nějaký potencjometr - a hlavně ovládání blinkrů je normální / pro mě po 9 letech teda ne :-))))))) /