Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 2 z 5:   1    2    3    4    5  
 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Alda
#21 
Přidané 11.12.2011 16:04
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
hicks napsal:
Alda napsal:
Me laicky napada predevsim lepsi chlazeni, logicky. Otazka je, jestli je to k necemu dobry u motorky, ktera brzdi predevsim motorem a brzdy v beznym provozu oproti silnicnimu 4valci nezahrejes vubec.


hele Aldo, tys byl na nejakym mejdanu?

GS brzdi prevazne motorem pokud na nem jede 40kilovej duchodce a sam... ve vsech ostatnich pripadech potrebujes PORADNY brzdy, ktery se teda vsem v okoli hrejou Cool

Takze.. koutouce od Brakingu znamenaji JESTE lepsi brzdeni... za stejne penize jako origo?

Jakej ze je duvod to nekoupit?


Tvoje detska asi jo, protoze ten moturek kompresi nema. Nemluvim tu o radeni v alpach, v beznym cestovatelskym provozu na 12tce brzdy moc nepotrebujes. Az vyrostes a koupis si ji, poznas to sam.
 
paja1
#22 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 16:31
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
Jestli vy tu reklamní masáž moc nežerete.
Nemám pocit, že by BMW brzdilo špatně a hlavně si nemyslím, že se to nějak zlepší zubatým kotoučem.
Dole z fotky je vidět, že si to nemyslí ani konstruktéři třeba S1000RR což určitě není motorka, kde by brzdy nedostaly pokouřit.
Rozhodně víc než u naší třídy motorky.
www.renocar.com/img/auta/A_Z072922/5139_015_10000_0.jpg

S výrobou kotoučů z neověřeného materiálu bych byl v případě ostrého ježdění hodně opatrný.Frown
Zubaté kotouče vidím jako výhodné spíš u krosky protože jsou lehčí takže menší neodpružená hmotnost.
No ale třeba se pletu.
2.bp.blogspot.com/-NPzJ6VcizOs/ThH9ca-0omI/AAAAAAAAAJc/Byh0GCj7F-o/s1600/BMW+S1000RR+rac.jpg
Pája
 
hicks
#23 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 16:35
Avatar člena


Příspěvků: 16429
Registrace: 09.07.08
Alda napsal:
Tvoje detska asi jo, protoze ten moturek kompresi nema. Nemluvim tu o radeni v alpach, v beznym cestovatelskym provozu na 12tce brzdy moc nepotrebujes. Az vyrostes a koupis si ji, poznas to sam.


ted jsi mi pekne nahral Cool

- osmikilo brzdi motorem masakralne, prislo mi, ze jeste vic, nez 12ka a urcite nez 1150
- v beznym cestovatelskym rezimu brzdis hodne, protoze bud jedes alpy, nebo zatacky, nebo mesto... a kazdopadne nalozenej
- ukrajinskejm velkejm klukum imponujou velky auta a velky motorky, ja se spis identifikuju s tema na zapad, takze tohle me nejak nebere.

pravda je, ze pokud nepotrebujes na 12gs brzdy tak proste jezdis pomalu a nejspis ani ne mesto. s motorkou to souvisi minimalne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#24 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 16:37
Avatar člena


Příspěvků: 16429
Registrace: 09.07.08
paja1 napsal:
Jestli vy tu reklamní masáž moc nežerete.
Nemám pocit, že by BMW brzdilo špatně a hlavně si nemyslím, že se to nějak zlepší zubatým kotoučem.
Dole z fotky je vidět, že si to nemyslí ani konstruktéři třeba S1000RR což určitě není motorka, kde by brzdy nedostaly pokouřit.
Rozhodně víc než u naší třídy motorky.
www.renocar.com/img/auta/A_Z072922/5139_015_10000_0.jpg

S výrobou kotoučů z neověřeného materiálu bych byl v případě ostrého ježdění hodně opatrný.Frown
Zubaté kotouče vidím jako výhodné spíš u krosky protože jsou lehčí takže menší neodpružená hmotnost.
No ale třeba se pletu.
2.bp.blogspot.com/-NPzJ6VcizOs/ThH9ca-0omI/AAAAAAAAAJc/Byh0GCj7F-o/s1600/BMW+S1000RR+rac.jpg


asi pletes... fakt to brzdi lip. Nebo alespon podle snad vsech recenzi, ktere jsem cetl.

treba noa SuperTenere ma wavy rovnou v zakladu.

kazdopadne mne se taky nechce experimentovat... jese to zvazim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mr GS
#25 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 16:45
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8791
Registrace: 18.12.08
I kdyby zubatý brzdily líp,tak bych v jejich koupi,hlavně v případě GS,uvažoval jenom,pokud by ty stávající šly do kytek.Pokud jsou ve stavu,že vydržej ještě 100tis km,tak bych neplašil a nechal je tam,protože jsou to vyhozený prachy sarcasm že Zetore? pray
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
paja1
#26 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 16:52
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
hicks napsal:
asi pletes... fakt to brzdi lip. Nebo alespon podle snad vsech recenzi, ktere jsem cetl.

treba noa SuperTenere ma wavy rovnou v zakladu.

kazdopadne mne se taky nechce experimentovat... jese to zvazim.


Aha, tak to kluci konštruktérští od motorek v BMW asi ty recenze taky nečetli.helpless

Ono ta jejich RR je nejspíš takový kafé rejser....

A tenhle jakbysmed
fc03.deviantart.net/fs43/f/2009/164/a/c/Honda_MotoGP_by_dangeruss.jpg
www.bmwmoa.org/images/gallery/BMW_GP_2.jpg
Upravil paja1 dne 11.12.2011 16:59
Pája
 
Vjetrnik
#27 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 17:34
Avatar člena


Příspěvků: 7212
Registrace: 09.10.07
U kotoučů záleží i na materiálu, nejen na tvaru. Zubaté se primárně lépe čistí v terénu, že by brzdily dramaticky líp bych netvrdil, Porsche také nemá zubaté kotouče...Grin


"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Joke
#28 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 17:47

Příspěvků: 120
Registrace: 29.06.10
Hicksi, co ty na to? takhle by to mohlo vypadat. mel jsem je tenkrat na honde, nechal jsem stredy predelat na osmistofku. jsou to ty od brakingu, ale musim je nechat prebrousit, uz jsem se i s tim panem domlouval jak tady koluje ten odkaz.
Joke přiložený následující obrázek:


[188.78Kb]
Upravil Joke dne 11.12.2011 17:56
Joke
 
zetor
#29 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 19:22
Avatar člena


Příspěvků: 9087
Registrace: 09.11.10
Mr GS napsal:
I kdyby zubatý brzdily líp,tak bych v jejich koupi,hlavně v případě GS,uvažoval jenom,pokud by ty stávající šly do kytek.Pokud jsou ve stavu,že vydržej ještě 100tis km,tak bych neplašil a nechal je tam,protože jsou to vyhozený prachy sarcasm že Zetore? pray


No jó no...však mě znáš...když se mi něco líbí......Grin
 
hicks
#30 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 19:24
Avatar člena


Příspěvků: 16429
Registrace: 09.07.08
Joke napsal:
Hicksi, co ty na to? takhle by to mohlo vypadat. mel jsem je tenkrat na honde, nechal jsem stredy predelat na osmistofku. jsou to ty od brakingu, ale musim je nechat prebrousit, uz jsem se i s tim panem domlouval jak tady koluje ten odkaz.


to vypada dobre Wink
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Alda
#31 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 19:35
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
hicks napsal:
Alda napsal:
Tvoje detska asi jo, protoze ten moturek kompresi nema. Nemluvim tu o radeni v alpach, v beznym cestovatelskym provozu na 12tce brzdy moc nepotrebujes. Az vyrostes a koupis si ji, poznas to sam.


ted jsi mi pekne nahral Cool

- osmikilo brzdi motorem masakralne, prislo mi, ze jeste vic, nez 12ka a urcite nez 1150
- v beznym cestovatelskym rezimu brzdis hodne, protoze bud jedes alpy, nebo zatacky, nebo mesto... a kazdopadne nalozenej
- ukrajinskejm velkejm klukum imponujou velky auta a velky motorky, ja se spis identifikuju s tema na zapad, takze tohle me nejak nebere.

pravda je, ze pokud nepotrebujes na 12gs brzdy tak proste jezdis pomalu a nejspis ani ne mesto. s motorkou to souvisi minimalne.


Hicksi, vlastne abych to zjednodusil a shrnul. Chci tim rict, ze resit zubaty kotouce na nejlip brzdicim cestovnim enduru je podle me stejne smysluplny jako zvysovat vykon otevrenym vzduchovym filtrem u Porsche GT3.
Upravil Alda dne 11.12.2011 19:58
 
hicks
#32 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 11.12.2011 20:24
Avatar člena


Příspěvků: 16429
Registrace: 09.07.08
Alda napsal:
hicks napsal:
Alda napsal:
Tvoje detska asi jo, protoze ten moturek kompresi nema. Nemluvim tu o radeni v alpach, v beznym cestovatelskym provozu na 12tce brzdy moc nepotrebujes. Az vyrostes a koupis si ji, poznas to sam.


ted jsi mi pekne nahral Cool

- osmikilo brzdi motorem masakralne, prislo mi, ze jeste vic, nez 12ka a urcite nez 1150
- v beznym cestovatelskym rezimu brzdis hodne, protoze bud jedes alpy, nebo zatacky, nebo mesto... a kazdopadne nalozenej
- ukrajinskejm velkejm klukum imponujou velky auta a velky motorky, ja se spis identifikuju s tema na zapad, takze tohle me nejak nebere.

pravda je, ze pokud nepotrebujes na 12gs brzdy tak proste jezdis pomalu a nejspis ani ne mesto. s motorkou to souvisi minimalne.


Hicksi, vlastne abych to zjednodusil a shrnul. Chci tim rict, ze resit zubaty kotouce na nejlip brzdicim cestovnim enduru je podle me stejne smysluplny jako zvysovat vykon otevrenym vzduchovym filtrem u Porsche GT3.


no rikal jsi trochu neco jineho..

Kazdopadne ja porad nevidim duvod proc si kupovat origo, kdy si muzu koupit Brakingy.. tot vse.

Stoji to stejne, Brakingy budou asi trochu lepsi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Alda
#33 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 12.12.2011 08:00
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
To souhlasim. V zakladu jsem se jen ptal, jestli jsou kousany kotouce v necem lepsi, protoze jsem zadnou vyhodu neznal. A jelikoz neresim nejlepsi casy na okruhu, tak jeste porad zadnou vyhodu neznam (v pripade 12GS)
 
hicks
#34 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 12.12.2011 08:14
Avatar člena


Příspěvků: 16429
Registrace: 09.07.08
Alda napsal:
To souhlasim. V zakladu jsem se jen ptal, jestli jsou kousany kotouce v necem lepsi, protoze jsem zadnou vyhodu neznal. A jelikoz neresim nejlepsi casy na okruhu, tak jeste porad zadnou vyhodu neznam (v pripade 12GS)


tak treba RTcko mi prislo, ze brzdi v zakladu jeste lip, nez 12GS.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
BIGR
#35 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 12.12.2011 08:27
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
Alda napsal:
To souhlasim. V zakladu jsem se jen ptal, jestli jsou kousany kotouce v necem lepsi, protoze jsem zadnou vyhodu neznal. A jelikoz neresim nejlepsi casy na okruhu, tak jeste porad zadnou vyhodu neznam (v pripade 12GS)


Zubatý kotouče by se měly líp čistit od bordelu v terénu,proto s tím přišly prvně pro krosky a pak se to uchytilo i na silnici,protože jsou i hezčí,než normální origo kotouče. A to nemluvím o stavbách zypu OSS Country Chopers. Tam jde JEN o vzhledu...
Upravil BIGR dne 12.12.2011 09:44
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
 
hicks
#36 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 12.12.2011 09:11
Avatar člena


Příspěvků: 16429
Registrace: 09.07.08
BIGR napsal:
Alda napsal:
To souhlasim. V zakladu jsem se jen ptal, jestli jsou kousany kotouce v necem lepsi, protoze jsem zadnou vyhodu neznal. A jelikoz neresim nejlepsi casy na okruhu, tak jeste porad zadnou vyhodu neznam (v pripade 12GS)


Zubatý kotouče by se měly líp čistit od bordelu v terénu,proto s tím přišly prvně pro krosky a pak se to uchytilo i na silnici,protože jsou i hezčí,než normální origo kotouče. A to nemluvím o stavbách zypu OSS Country Chopers. Tam jde JEN o vzhled...


no pokud vim, tak se to i lip pracuje s teplem.. mely by se mene kroutit a lip chladit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
servisak
#37 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 12.12.2011 10:30
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Koukám že se to pěkně zvrhlo jde mi oto kdo ty kotouče má na model 08 a byl by ochcoten je zapujčit samo že ne zadarmo kotoučum se nic nestane jen je prostě potřebuju poměřit nic víc....
Upravil servisak dne 12.12.2011 10:58
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
vevis
#38 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 12.12.2011 11:10
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Hele tak napis primo Pardalovi.Myslim,ze by ti ho mohl pujcit.helpless
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
alesvagner
#39 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 12.12.2011 13:14
Avatar člena


Příspěvků: 747
Registrace: 28.03.09
Hicks: Pokud je ten kotouc vykousanej, znamena to, ze bud je zmensena plocha, kterou brzdi nebo ma ten kotouc ty zuby jako ven z brzdici plochy - na tech fotkach, co tu jsou, jsou videt oba pripady. Pokud se zmensi brzdici plocha a tim padem i objem materialu, do ktereho pri brzdeni ukladas energii (coz je vlastne brzdeni), klesne Ti mnozstvi energie, ktere to absorbuje. Pokud je kotouc zase vetsi, je tam material navic, ktery je jen neodpruzena hmota navic, brzdna plocha je stejna, zlepseni 0. Zubate kotouce chapu na krosky kvuli cisteni nebo na stavby, kvuli designu.
To ze maji vsechna auta (i ta nejnaslaplejsi) a letadla kotouce proste jen kulate o necem hovori.
O tom, ze bych v zajmu udajneho zvyseni brzdneho ucinku daval na motorku a navic na BRZDY nehomologovane dily, ani nemluvim a od Tebe me takova uvaha mirne receno prekvapuje.
Upravil alesvagner dne 12.12.2011 13:19
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
 
hicks
#40 
Zubaté kotouče na R 1200GS 08
Přidané 12.12.2011 13:57
Avatar člena


Příspěvků: 16429
Registrace: 09.07.08
alesvagner napsal:
Hicks: Pokud je ten kotouc vykousanej, znamena to, ze bud je zmensena plocha, kterou brzdi nebo ma ten kotouc ty zuby jako ven z brzdici plochy - na tech fotkach, co tu jsou, jsou videt oba pripady. Pokud se zmensi brzdici plocha a tim padem i objem materialu, do ktereho pri brzdeni ukladas energii (coz je vlastne brzdeni), klesne Ti mnozstvi energie, ktere to absorbuje. Pokud je kotouc zase vetsi, je tam material navic, ktery je jen neodpruzena hmota navic, brzdna plocha je stejna, zlepseni 0. Zubate kotouce chapu na krosky kvuli cisteni nebo na stavby, kvuli designu.
To ze maji vsechna auta (i ta nejnaslaplejsi) a letadla kotouce proste jen kulate o necem hovori.
O tom, ze bych v zajmu udajneho zvyseni brzdneho ucinku daval na motorku a navic na BRZDY nehomologovane dily, ani nemluvim a od Tebe me takova uvaha mirne receno prekvapuje.


zmensena plocha kterou to brzdi myslim VUBEC nemusi znamenat snizenou efektivitu brzdeni. Newtony ti zustanou, plocha se zmensi, TLAK stoupne, ze?

btw: zmapoval jsi vubec situaci, jaka je? Treba nova supertenerka ma cca tyhle wavy primo z tovarny:

0.tqn.com/d/motorcycles/1/0/P/-/0/-/2010-Yamaha-Super-Tenere_front_wheel.jpg

btw1: to s tou homologaci mi puvodne nedoslo.. jinak kotouce od Brakingu by mely byt homologovane...
Upravil hicks dne 12.12.2011 13:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Strana 2 z 5:   1    2    3    4    5  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 104
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,730
Nejnovější člen: Stepan2

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.34 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI