Alda napsal:
Me laicky napada predevsim lepsi chlazeni, logicky. Otazka je, jestli je to k necemu dobry u motorky, ktera brzdi predevsim motorem a brzdy v beznym provozu oproti silnicnimu 4valci nezahrejes vubec.
hele Aldo, tys byl na nejakym mejdanu?
GS brzdi prevazne motorem pokud na nem jede 40kilovej duchodce a sam... ve vsech ostatnich pripadech potrebujes PORADNY brzdy, ktery se teda vsem v okoli hrejou
Takze.. koutouce od Brakingu znamenaji JESTE lepsi brzdeni... za stejne penize jako origo?
Jakej ze je duvod to nekoupit?
Tvoje detska asi jo, protoze ten moturek kompresi nema. Nemluvim tu o radeni v alpach, v beznym cestovatelskym provozu na 12tce brzdy moc nepotrebujes. Az vyrostes a koupis si ji, poznas to sam.
Jestli vy tu reklamní masáž moc nežerete.
Nemám pocit, že by BMW brzdilo špatně a hlavně si nemyslím, že se to nějak zlepší zubatým kotoučem.
Dole z fotky je vidět, že si to nemyslí ani konstruktéři třeba S1000RR což určitě není motorka, kde by brzdy nedostaly pokouřit.
Rozhodně víc než u naší třídy motorky.
S výrobou kotoučů z neověřeného materiálu bych byl v případě ostrého ježdění hodně opatrný.
Zubaté kotouče vidím jako výhodné spíš u krosky protože jsou lehčí takže menší neodpružená hmotnost.
No ale třeba se pletu. Pája
Alda napsal:
Tvoje detska asi jo, protoze ten moturek kompresi nema. Nemluvim tu o radeni v alpach, v beznym cestovatelskym provozu na 12tce brzdy moc nepotrebujes. Az vyrostes a koupis si ji, poznas to sam.
ted jsi mi pekne nahral
- osmikilo brzdi motorem masakralne, prislo mi, ze jeste vic, nez 12ka a urcite nez 1150
- v beznym cestovatelskym rezimu brzdis hodne, protoze bud jedes alpy, nebo zatacky, nebo mesto... a kazdopadne nalozenej
- ukrajinskejm velkejm klukum imponujou velky auta a velky motorky, ja se spis identifikuju s tema na zapad, takze tohle me nejak nebere.
pravda je, ze pokud nepotrebujes na 12gs brzdy tak proste jezdis pomalu a nejspis ani ne mesto. s motorkou to souvisi minimalne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
paja1 napsal:
Jestli vy tu reklamní masáž moc nežerete.
Nemám pocit, že by BMW brzdilo špatně a hlavně si nemyslím, že se to nějak zlepší zubatým kotoučem.
Dole z fotky je vidět, že si to nemyslí ani konstruktéři třeba S1000RR což určitě není motorka, kde by brzdy nedostaly pokouřit.
Rozhodně víc než u naší třídy motorky.
S výrobou kotoučů z neověřeného materiálu bych byl v případě ostrého ježdění hodně opatrný.
Zubaté kotouče vidím jako výhodné spíš u krosky protože jsou lehčí takže menší neodpružená hmotnost.
No ale třeba se pletu.
asi pletes... fakt to brzdi lip. Nebo alespon podle snad vsech recenzi, ktere jsem cetl.
treba noa SuperTenere ma wavy rovnou v zakladu.
kazdopadne mne se taky nechce experimentovat... jese to zvazim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
I kdyby zubatý brzdily líp,tak bych v jejich koupi,hlavně v případě GS,uvažoval jenom,pokud by ty stávající šly do kytek.Pokud jsou ve stavu,že vydržej ještě 100tis km,tak bych neplašil a nechal je tam,protože jsou to vyhozený prachy že Zetore?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
U kotoučů záleží i na materiálu, nejen na tvaru. Zubaté se primárně lépe čistí v terénu, že by brzdily dramaticky líp bych netvrdil, Porsche také nemá zubaté kotouče...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Hicksi, co ty na to? takhle by to mohlo vypadat. mel jsem je tenkrat na honde, nechal jsem stredy predelat na osmistofku. jsou to ty od brakingu, ale musim je nechat prebrousit, uz jsem se i s tim panem domlouval jak tady koluje ten odkaz.
Joke přiložený následující obrázek:
Mr GS napsal:
I kdyby zubatý brzdily líp,tak bych v jejich koupi,hlavně v případě GS,uvažoval jenom,pokud by ty stávající šly do kytek.Pokud jsou ve stavu,že vydržej ještě 100tis km,tak bych neplašil a nechal je tam,protože jsou to vyhozený prachy že Zetore?
No jó no...však mě znáš...když se mi něco líbí......
Joke napsal:
Hicksi, co ty na to? takhle by to mohlo vypadat. mel jsem je tenkrat na honde, nechal jsem stredy predelat na osmistofku. jsou to ty od brakingu, ale musim je nechat prebrousit, uz jsem se i s tim panem domlouval jak tady koluje ten odkaz.
to vypada dobre
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
Tvoje detska asi jo, protoze ten moturek kompresi nema. Nemluvim tu o radeni v alpach, v beznym cestovatelskym provozu na 12tce brzdy moc nepotrebujes. Az vyrostes a koupis si ji, poznas to sam.
ted jsi mi pekne nahral
- osmikilo brzdi motorem masakralne, prislo mi, ze jeste vic, nez 12ka a urcite nez 1150
- v beznym cestovatelskym rezimu brzdis hodne, protoze bud jedes alpy, nebo zatacky, nebo mesto... a kazdopadne nalozenej
- ukrajinskejm velkejm klukum imponujou velky auta a velky motorky, ja se spis identifikuju s tema na zapad, takze tohle me nejak nebere.
pravda je, ze pokud nepotrebujes na 12gs brzdy tak proste jezdis pomalu a nejspis ani ne mesto. s motorkou to souvisi minimalne.
Hicksi, vlastne abych to zjednodusil a shrnul. Chci tim rict, ze resit zubaty kotouce na nejlip brzdicim cestovnim enduru je podle me stejne smysluplny jako zvysovat vykon otevrenym vzduchovym filtrem u Porsche GT3.
Upravil Alda dne 11.12.2011 19:58
Alda napsal:
Tvoje detska asi jo, protoze ten moturek kompresi nema. Nemluvim tu o radeni v alpach, v beznym cestovatelskym provozu na 12tce brzdy moc nepotrebujes. Az vyrostes a koupis si ji, poznas to sam.
ted jsi mi pekne nahral
- osmikilo brzdi motorem masakralne, prislo mi, ze jeste vic, nez 12ka a urcite nez 1150
- v beznym cestovatelskym rezimu brzdis hodne, protoze bud jedes alpy, nebo zatacky, nebo mesto... a kazdopadne nalozenej
- ukrajinskejm velkejm klukum imponujou velky auta a velky motorky, ja se spis identifikuju s tema na zapad, takze tohle me nejak nebere.
pravda je, ze pokud nepotrebujes na 12gs brzdy tak proste jezdis pomalu a nejspis ani ne mesto. s motorkou to souvisi minimalne.
Hicksi, vlastne abych to zjednodusil a shrnul. Chci tim rict, ze resit zubaty kotouce na nejlip brzdicim cestovnim enduru je podle me stejne smysluplny jako zvysovat vykon otevrenym vzduchovym filtrem u Porsche GT3.
no rikal jsi trochu neco jineho..
Kazdopadne ja porad nevidim duvod proc si kupovat origo, kdy si muzu koupit Brakingy.. tot vse.
Stoji to stejne, Brakingy budou asi trochu lepsi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To souhlasim. V zakladu jsem se jen ptal, jestli jsou kousany kotouce v necem lepsi, protoze jsem zadnou vyhodu neznal. A jelikoz neresim nejlepsi casy na okruhu, tak jeste porad zadnou vyhodu neznam (v pripade 12GS)
Alda napsal:
To souhlasim. V zakladu jsem se jen ptal, jestli jsou kousany kotouce v necem lepsi, protoze jsem zadnou vyhodu neznal. A jelikoz neresim nejlepsi casy na okruhu, tak jeste porad zadnou vyhodu neznam (v pripade 12GS)
tak treba RTcko mi prislo, ze brzdi v zakladu jeste lip, nez 12GS.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
To souhlasim. V zakladu jsem se jen ptal, jestli jsou kousany kotouce v necem lepsi, protoze jsem zadnou vyhodu neznal. A jelikoz neresim nejlepsi casy na okruhu, tak jeste porad zadnou vyhodu neznam (v pripade 12GS)
Zubatý kotouče by se měly líp čistit od bordelu v terénu,proto s tím přišly prvně pro krosky a pak se to uchytilo i na silnici,protože jsou i hezčí,než normální origo kotouče. A to nemluvím o stavbách zypu OSS Country Chopers. Tam jde JEN o vzhledu...
Upravil BIGR dne 12.12.2011 09:44
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Alda napsal:
To souhlasim. V zakladu jsem se jen ptal, jestli jsou kousany kotouce v necem lepsi, protoze jsem zadnou vyhodu neznal. A jelikoz neresim nejlepsi casy na okruhu, tak jeste porad zadnou vyhodu neznam (v pripade 12GS)
Zubatý kotouče by se měly líp čistit od bordelu v terénu,proto s tím přišly prvně pro krosky a pak se to uchytilo i na silnici,protože jsou i hezčí,než normální origo kotouče. A to nemluvím o stavbách zypu OSS Country Chopers. Tam jde JEN o vzhled...
no pokud vim, tak se to i lip pracuje s teplem.. mely by se mene kroutit a lip chladit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Koukám že se to pěkně zvrhlo jde mi oto kdo ty kotouče má na model 08 a byl by ochcoten je zapujčit samo že ne zadarmo kotoučum se nic nestane jen je prostě potřebuju poměřit nic víc....
Upravil servisak dne 12.12.2011 10:58
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Hicks: Pokud je ten kotouc vykousanej, znamena to, ze bud je zmensena plocha, kterou brzdi nebo ma ten kotouc ty zuby jako ven z brzdici plochy - na tech fotkach, co tu jsou, jsou videt oba pripady. Pokud se zmensi brzdici plocha a tim padem i objem materialu, do ktereho pri brzdeni ukladas energii (coz je vlastne brzdeni), klesne Ti mnozstvi energie, ktere to absorbuje. Pokud je kotouc zase vetsi, je tam material navic, ktery je jen neodpruzena hmota navic, brzdna plocha je stejna, zlepseni 0. Zubate kotouce chapu na krosky kvuli cisteni nebo na stavby, kvuli designu.
To ze maji vsechna auta (i ta nejnaslaplejsi) a letadla kotouce proste jen kulate o necem hovori.
O tom, ze bych v zajmu udajneho zvyseni brzdneho ucinku daval na motorku a navic na BRZDY nehomologovane dily, ani nemluvim a od Tebe me takova uvaha mirne receno prekvapuje.
Upravil alesvagner dne 12.12.2011 13:19
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
alesvagner napsal:
Hicks: Pokud je ten kotouc vykousanej, znamena to, ze bud je zmensena plocha, kterou brzdi nebo ma ten kotouc ty zuby jako ven z brzdici plochy - na tech fotkach, co tu jsou, jsou videt oba pripady. Pokud se zmensi brzdici plocha a tim padem i objem materialu, do ktereho pri brzdeni ukladas energii (coz je vlastne brzdeni), klesne Ti mnozstvi energie, ktere to absorbuje. Pokud je kotouc zase vetsi, je tam material navic, ktery je jen neodpruzena hmota navic, brzdna plocha je stejna, zlepseni 0. Zubate kotouce chapu na krosky kvuli cisteni nebo na stavby, kvuli designu.
To ze maji vsechna auta (i ta nejnaslaplejsi) a letadla kotouce proste jen kulate o necem hovori.
O tom, ze bych v zajmu udajneho zvyseni brzdneho ucinku daval na motorku a navic na BRZDY nehomologovane dily, ani nemluvim a od Tebe me takova uvaha mirne receno prekvapuje.
zmensena plocha kterou to brzdi myslim VUBEC nemusi znamenat snizenou efektivitu brzdeni. Newtony ti zustanou, plocha se zmensi, TLAK stoupne, ze?
btw: zmapoval jsi vubec situaci, jaka je? Treba nova supertenerka ma cca tyhle wavy primo z tovarny:
btw1: to s tou homologaci mi puvodne nedoslo.. jinak kotouce od Brakingu by mely byt homologovane...
Upravil hicks dne 12.12.2011 13:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2