TomasTT napsal:
Nezjistíš to jinak než výměnou. Bohužel to dělá spoustě lidí a podle mě je příčinou dlouhodobé působení vysoké teploty v tom místě asi..
Když už se tady mluví o diagnostice. Kdy máte volno Tomáši? Že bych se stavil na kontrolu?
Kdyby někdo chtěl na pokusy vadnou cívku, která u mě na 100% způsobovala přesně ty popisované problémy, tak se stavte a rád jí někomu věnuju. Měřit jsem to zkoušel, teplou i studenou, k ničemu to nevedlo. Asi bych to chtělo měřit to za chodu, jak vypadá ten impulz ale proč se s tím babrat? Prostě výměna to vyřešila. Mám dojem že u mě to začalo zlobit taky po mega přehřátí v písku.. Asi jsou ty cívky na to citlivý, nějak se prohřeje izolace a změní se indukčnost nebo tak nějak.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
bystricke napsal:
taky přispěju trochou do mlýna
měl jsem tam kn-ko,vykuchanej slučovač,tedy bez katu a díru ve 4t-4,5t/ot,ty válce snad šly proti soběvrátil jsem vše zpět do původního stavu,ještě pořád tam něco cítím ve 4t otáčkách,ale žádná hrůza,když je to studený,nedrží to volnoběh,jinak je bávo super,akorát se ftom hrabu nějak často oproti japonci
S tím hrabáním v tom mám taky ten pocit, když byl japon. tak jsem měl míň práce, ale zase nic není dokonalé ve všech směrech, když my to ještě fungovalo norm. tak KN + svod a laďák lehká díra 4-4,5t/ot než jsem to stihnul vrátit tak odešly asi ty cívky.
R1150 GS Adventure
Tak už to nebudu řešit, až otevřou zavolám jestli mají cívky podle toho kolik jste jich už kupovali tak by mohli mít skladem a zkusím to, těch případů jste napsaly vcelku hodně, vyměním a uvidíme.
R1150 GS Adventure
Tak vyměnil jsem pravou cívku a světe div se motorka zase jede jak má cena 2200kč, díky všem kteří poradili, sám bych se s tím trápil hodně dlouho
R1150 GS Adventure
Toto sa týka GS 1150 čo maju po dve sviečky na valec. Lenže ja mám len jednu sviečku vo valci.. Blbla jedna fajka, bo poniektorí borci asi nevedeli, že na vyberanie je tam prípravok a páčili to asi šrobovákom a poškodili izolaciu. Takže kabel s fajkou som vymenil a furt to robí? žeby bola chytená aj druhá??? nemože byt chyba v tej indučke???
Sorge napsal:
Toto sa týka GS 1150 čo maju po dve sviečky na valec. Lenže ja mám len jednu sviečku vo valci.. Blbla jedna fajka, bo poniektorí borci asi nevedeli, že na vyberanie je tam prípravok a páčili to asi šrobovákom a poškodili izolaciu. Takže kabel s fajkou som vymenil a furt to robí? žeby bola chytená aj druhá??? nemože byt chyba v tej indučke???
Příčinou může být více věcí, nejen kabel s "fajfkou" nebo indukční cívka - např. vadná lambda sonda, snímač škrtící klapky, hallův snímač...
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak to si ma veru nepotesil. Ktore z tych zavad sa daju diagnostikou zistit? Ja tam mam teraz nahodeny Y zvod a ked som lambdu daval, tak vyzerala byt v poriadku. :-(
A ked lambdu odpojim, bude to mat nejaky vplyv na vykon, alebo tak nieco?
Dělalo mi to samý, při vostrym přidání plynu, cukání. mezi 4 a 5 t okáček totální díra. Diagnostika nic nezjistila. Chce to postupně odpojovat cívky a poslouchat. Pravá cívka byla v háji. Dneska sem dal novou a je to OK.
Je dobrý, že při závadě to spodní cívka utáhne, s touhle závadou sem projel celý Bulharsko. Pred dovolenou vyměnim i tu druhou.
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex