xljanek napsal:
V BMW nejsou blbci oni vedi proc tam davaji Metzeler Tourance.
Janku.. PROBOHA... v BMW jeste nedavno davali Battlewingy.. neprijimej dogmaticky vse od BMW..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Medik napsal:
Dokud nevyzkouším, tak nevím. Faktem je, že jsem mezi těma gumama laboroval již předtím a šel do většinových Tourancek. Je to věčné téma. Ovšem sedmdesátikilovej klučina co jezdí sám bude mít jiné zkušenosti, než tatík jateční váhy s dlouholetou přítulkyní a naloženejma kuframa. Tobě ty Anakee nevydržely zátěž? Taky nejsi drobek, hoď zkušenost do placu.
Mediku Tvuj problem se sjetou zadni ma JASNE vysvetleni... staci pouzivat predni brzdu a sjedou se Ti vic soumerne.
Anakee 2 SNASI LIP ZATEZ V ZATACKACH... ma imho pevnejsi kord (oni to i tvrdi).
Zadni Tourance je trochu hravejsi, lehce vic najede. Anakee ma pevnejsi stavbu, ale mekci smes.. (je to dvousmeska navic).
Upravil hicks dne 14.12.2011 08:36
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já brzdy nepoužívám téměř vůbec a zadní na dobržďování stačí. Ale nesmí se dobržďovat moc dlouho A navíc, já mám tu Tourancku sjetou po stranách. Středy jsou dobrý, tak to brzdama zase tak moc nebudeA to, že jsem línej hejbat čímkoliv, to jsem již inzeroval a proto předek používám, jenom když musím. Ta námaha při přesunu prstů a stisku je téměř nelidská. Prosté odložení nohy za použití gravitace postačuje v 99% nutného využití brzd.Většinu nutné energie mě odčerpá řazení, bo GS nemá variátor
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
xljanek napsal:
V BMW nejsou blbci oni vedi proc tam davaji Metzeler Tourance.
Na 1200GS dávali soudruzi v NDR ve výrobě jak Bridgestonky, tak Metzelerky i třeba Continentalky...
A že se někomu oskákaly Anakeečka ukazuje, že neumí jezdit
Nám se na to naše šourání (stojanem o zem) osvědčily Anakeečka, sice po deseti měnímm, ale to je daň za přilnavost.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Medik napsal:
Já brzdy nepoužívám téměř vůbec a zadní na dobržďování stačí. Ale nesmí se dobržďovat moc dlouho A navíc, já mám tu Tourancku sjetou po stranách. Středy jsou dobrý, tak to brzdama zase tak moc nebudeA to, že jsem línej hejbat čímkoliv, to jsem již inzeroval a proto předek používám, jenom když musím. Ta námaha při přesunu prstů a stisku je téměř nelidská. Prosté odložení nohy za použití gravitace postačuje v 99% nutného využití brzd.Většinu nutné energie mě odčerpá řazení, bo GS nemá variátor
no co Ti na to mam rict.. jezdil jsem podobne BLBĚ, ale zreformoval jsem se... ale dalo to praci
co povazuju za nejvetsi pruser je, ze mas na 90% spatny rychly reakce.. takze jak Ti tam neco skoci tak NEVERIM, ze zvladnes vzit dostatecne rychle za predni brzdu a zastavit vcas.
Ale co.. asi ti ta 200 metrova brzdna draha staci ...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xljanek napsal:
V BMW nejsou blbci oni vedi proc tam davaji Metzeler Tourance.
Na 1200GS dávali soudruzi v NDR ve výrobě jak Bridgestonky, tak Metzelerky i třeba Continentalky
ja mel tovarni Anakee...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja kdysi koupil GS s uz dost jetejma Tourance.A na vode v zatacce mi klouzala.Myslim,ze to je dane i tim,kolik vydrzi.Kdo zna meho kamarada z Nemecka,tak ten koupil 1200GSA na zanovnich tourance exp.Dojel na tom do cech a rikal,ze hruza!Prej to klouze na suchu.Na druhou stranu bydli vedle Nürnburgringu a na motorce ma najezdeno pres milion.A i kdyz si myslim,ze treba ja nebo Aldisek nejezdime pomalu,tak v dlouhejch rychlejch zatackach(zatacky,kde ja jedu treba 130 a vic se bojim),tak tam nam na 5km asi o 1km ujel.
Pokud vim tak on jezdi ty Conti Trail Attack.Kdysi na V Stromu jezdil Metzeler Roadtec Z6.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Ja kdysi koupil GS s uz dost jetejma Tourance.A na vode v zatacce mi klouzala.Myslim,ze to je dane i tim,kolik vydrzi.
myslim, ze bychom meli porovnavat ZANOVNI pneu mezi sebou.. ze nekde koupis praveky ztvrdly Tourancky ... to imho moc vypovidajici hodnotu nema.
Jezdim tourance furt, mel jsem anakee.
Ten moment, kdy se zacne na suchu v zacacce pod plynem utrhavat je u obou podobny... Tourancka mi neprijde vubec, ze ma tvrdou gumu. Nema spis hlubsi vzorek?
---
Secteno podtrzeno:
Anakee 2:
- tvrdsi kord, min se zvejka se spolujezdcem.. jak ji posadis do zatacky ak z ni vyjede
- dvousmeska
- silika
Tourance EXP:
- nemam zkusenost
Upravil hicks dne 14.12.2011 09:24
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vevis napsal:
Ja kdysi koupil GS s uz dost jetejma Tourance.A na vode v zatacce mi klouzala.Myslim,ze to je dane i tim,kolik vydrzi.
myslim, ze bychom meli porovnavat ZANOVNI pneu mezi sebou.. ze nekde koupis praveky ztvrdly Tourancky ... to imho moc vypovidajici hodnotu nema.
Jezdim tourance furt, mel jsem anakee.
Ten moment, kdy se zacne na suchu v zacacce pod plynem utrhavat je u obou podobny... Tourancka mi neprijde vubec, ze ma tvrdou gumu. Nema spis hlubsi vzorek?
Jasne.Jak byli stary uz nevim a sjety byli dost,takze nic proti nim.Tenkrat me prekvapilo,ze meli cca.2 mm.Ja na nich ujel jeste asi 1500km a zadni byla stale pouzitelna,kdezto predni byla zcela na nule.Na druhou stranu,me vetsinou zadni guma vydrzi tak 1,5 predni.Desticky jeste vic.Jedina guma,kde mi predek vydrzi o trochu vic nez zadek jsou Mitas10.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Já mám s Anakee opačnou zkušenost, než že by měla tvrdší kord. Naopak na dlouhé cesty ve dvou je foukám dozadu na 3,0 neboť při menším tlaku v pomalých zatáčkách je cítit, že se guma "žvejká"...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
vevis napsal:
Jasne.Jak byli stary uz nevim a sjety byli dost,takze nic proti nim.Tenkrat me prekvapilo,ze meli cca.2 mm.Ja na nich ujel jeste asi 1500km a zadni byla stale pouzitelna,kdezto predni byla zcela na nule.Na druhou stranu,me vetsinou zadni guma vydrzi tak 1,5 predni.Desticky jeste vic.Jedina guma,kde mi predek vydrzi o trochu vic nez zadek jsou Mitas10.
Vevisi.. kdyz dojizdis gumu, tak JE TVRDSI NEZ NA POVRCHU. Je to dane mj. zpusobem vyroby.
2mm tourancky vubec neres, zvlast ne starsi. Stav na vyhozeni, na recenze ani omylem.
Ja treba jezdim predni Tourance do 170km/h.. prijde mi mekci.. jakoze DOST mekka... a tak to mam rad
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já mám s Anakee opačnou zkušenost, než že by měla tvrdší kord. Naopak na dlouhé cesty ve dvou je foukám dozadu na 3,0 neboť při menším tlaku v pomalých zatáčkách je cítit, že se guma "žvejká"...
ty hlavne nemas zkusenost s zadnou jinou gumou (dobre, krome ultratrvrdeho Battlewingu).
Jinak jo, i vyrobce mluvi o tvrdsim kordu dimenzovanem pro 2.
To ze se Ti zvejka je jenom proto, ze mas prerostlou motorku, zidlicku, krb a prilis mnoho zradla ssebou
Upravil hicks dne 14.12.2011 09:32
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
Určitě nemám zkušenost, origo jsem tam měl Bridgestonky...
A na židličku mi nešahej, bez té nikam nejedu
jsem to tam doplnil...
Battlewingy zname oba, ze? To je jeste tvrdsi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Medik napsal:
Já brzdy nepoužívám téměř vůbec a zadní na dobržďování stačí. Ale nesmí se dobržďovat moc dlouho A navíc, já mám tu Tourancku sjetou po stranách. Středy jsou dobrý, tak to brzdama zase tak moc nebudeA to, že jsem línej hejbat čímkoliv, to jsem již inzeroval a proto předek používám, jenom když musím. Ta námaha při přesunu prstů a stisku je téměř nelidská. Prosté odložení nohy za použití gravitace postačuje v 99% nutného využití brzd.Většinu nutné energie mě odčerpá řazení, bo GS nemá variátor
no co Ti na to mam rict.. jezdil jsem podobne BLBĚ, ale zreformoval jsem se... ale dalo to praci
co povazuju za nejvetsi pruser je, ze mas na 90% spatny rychly reakce.. takze jak Ti tam neco skoci tak NEVERIM, ze zvladnes vzit dostatecne rychle za predni brzdu a zastavit vcas.
Ale co.. asi ti ta 200 metrova brzdna draha staci ...
Víš co je zralost, zkušenost, odhad, praxe? A taky jsem se dožil svého věku bez nějaké větší úhony. Co ty? Radile Co je pro někoho blbě, může být pro druhého standard. Kde máš ruce, když jezdíš s autem? Jak sedíš? Jak jsi vysokej, když sedíš na motorce? atd, atd. Chápu, že trpajzlík s pomalejma reflexama musí mít pořád ruku na brzdě, protože si nevidí na špičku nosu a tudíž je pořád ve srabu a jde mu o setinky. Tam já nepatřím
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal:
Víš co je zralost, zkušenost, odhad, praxe? A taky jsem se dožil svého věku bez nějaké větší úhony. Co ty? Radile Co je pro někoho blbě, může být pro druhého standard. Kde máš ruce, když jezdíš s autem? Jak sedíš? Jak jsi vysokej, když sedíš na motorce? atd, atd. Chápu, že trpajzlík s pomalejma reflexama musí mít pořád ruku na brzdě, protože si nevidí na špičku nosu a tudíž je pořád ve srabu a jde mu o setinky. Tam já nepatřím
Mediku... jsou veci, ktere se daji obhajit hodne tezko.
Brzdeni zadni brzdou, ktere je (zvlast v krizovkach) temer neucinna, mezi ne myslim jasne patri.
Vzhledem k tomu, ze jsem preucenej zadnobrzdič a asi 70 tisic na GS jsem predni taky moc nepouzival, tak muzu s klidnym svedomim prohlasit, ze je to nebezpecna hovadina a preji vsem podobne postizenym, at se ji co nejdrive zbavi...
---
nutno podotknout, ze jeden z duvodu, proc jsem ji moc nepouzival, ze se standard bmw (Janku, tohle necti) destickama to brzdi NAPRD.. pomohly az AP Racingy...
Upravil hicks dne 14.12.2011 10:42
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Každý nadává na MITAS, ale pro mě, kdo si chtěl koupit silniční pneu jen na určité cesty, protože se s nima ukrutně snižuje průchodnost terénen, jsem zvolil levnější variantu a to MITAS E-08. Sedí naprosto v pohodě a mám s nimi aji dobré zkušenosti na vodě....v létě na belgické dálnici při skutečně monzunovém dešti, kdy byly na silnici opravdu několikacentimetrové vrstvy vody a já spěchal na trajekt do Calais. Skutečně jsem se bál, v některých místech toho bylo tolik, že aji auta jela 70 km/h, tak pořád držely! DOT 1211...tak třeba udělali v Mitasu něco se směsí...nevím....ale podle mých propočtů bych na nich kolem 20 tis. km mohl taky dát..ne-li víc. Tedy mohu doporučit.
Upravil griffon dne 14.12.2011 11:28
Lítat dál....a výš....a dál!!!
Medik napsal:
Víš co je zralost, zkušenost, odhad, praxe? A taky jsem se dožil svého věku bez nějaké větší úhony. Co ty? Radile Co je pro někoho blbě, může být pro druhého standard. Kde máš ruce, když jezdíš s autem? Jak sedíš? Jak jsi vysokej, když sedíš na motorce? atd, atd. Chápu, že trpajzlík s pomalejma reflexama musí mít pořád ruku na brzdě, protože si nevidí na špičku nosu a tudíž je pořád ve srabu a jde mu o setinky. Tam já nepatřím
Mediku... jsou veci, ktere se daji obhajit hodne tezko.
Brzdeni zadni brzdou, ktere je (zvlast v krizovkach) temer neucinna, mezi ne myslim jasne patri.
Vzhledem k tomu, ze jsem preucenej zadnobrzdič a asi 70 tisic na GS jsem predni taky moc nepouzival, tak muzu s klidnym svedomim prohlasit, ze je to nebezpecna hovadina a preji vsem podobne postizenym, at se ji co nejdrive zbavi...
---
nutno podotknout, ze jeden z duvodu, proc jsem ji moc nepouzival, ze se standard bmw (Janku, tohle necti) destickama to brzdi NAPRD.. pomohly az AP Racingy...
Desky nemam standard BMW nejsem sebevrah ale na zadni brzdu jsem snad jeste ani neslapl.