kaca - jestliže ti tam ten benzín zůstává (těch cca 7 litrů), hledal bych problém v tom čerpadle, které "přehazuje" benzín z pravé kapsy do levé kapsy nádrže. Je to takovej "plastovej bazmek" v té přírubě na pravé straně (všechny ročníky R1200GSA a 2004 - 2007 R1200GS).
Tady to máš na tom odkaze např. pro 1200GSA 2008 (horní obr.): http://www.realoe...&fg=14...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Viděl bych to stejně, jen mě zaráží že tápeš jestli tam zůstává nebo ne. Když kvůli tomu kontroluješ vin.
To přece musíš slyšet že tam máš ,,něco"
Nacpi tam hadici, cucni (vyplivni ) a uvidíš co načepuješ.
To Tonda: ták, to jsem potřeboval vědět, jak to tam chodí takže by se jednalo o sací, nikoliv palivové čerpadlo, jestli to dobře hňápu.
To Walter: jasně že nekontroluju VIN, bylo to se smajlíkama. "Něco" tam určitě je.... Ale přiznám se, nějak jsem z doby pincků zapoměl na tu hadici jak primitivní, avšak jak učinné. večer si šluknu a dám vědět.
Tak se po delší době vracím k tomuhle tématu, bo mě problém stále neopustil, nicméně přidal se ze zřejmě umírajícím regulátorem čerpadla další. Ač to tak nevypadá, a s Tondou jsem to řešil okrajově v jiném tématu, spojitost by tu mohla být a vcelku logická. Souhlasí i dr. ADVrider. Možnosti jsou v podstatě dvě:
1, Problém s regulátorem čerpadla
Pokud je regulátor "unavený" (oxidace kontaktů či jiná vnitřní smrť) stačí sám o sobě taktovat čerpadlo tak, že to natlakuje palivový rozdělovač a motor dostává do vstřiků to co má. Nic se neděje, mašina šlape. Podpůrné čerpadlo v pravé ledvině ale potřebuje pro svůj pohon tlak vracečky z rozdělovače. Pokud jej má, nasává toto čerpadlo (podobně jako fixírka) benzín z pravé ledviny a dopravuje jej hadicí k sání hlavního čerpadla. A tak pořád dokola, dokud benzín nedojde. Pokud je ale výkon díky vadnému regulátoru nižší, z rozdělovače jde vracečkou malý nebo žádný tlak a pumpa v pravé ledvině neběží. Řešení je výměna regulátoru. Dle zkušeností z ADV rideru je to v celku 100% řešení.
2, přicpaný palivový filtr
Palivový filtr je umístěn v hlavním čerpadle a je jeho nedílnou součástí. Pokud je přicpaný, výsledný efekt bude stejný jako v bodě 1: Nízký tlak který stačí rozdělovači, ale ne už podávacímu čerpadlu. Problém je, že filtr není jako náhradní díl a musí se měnit celé čerpadlo, což je raketa.
Jelikož jsem již objednal nový regulátor, sem zvědav, co to ve finále udělá.
Kluci servisní, pokud se ve výše jmenovaném pletu, napravte mne, sím
Jo, jestliže by ten regulátor byl takhle "polomrtvý" (nižší napětí pro čerpadlo=menší otáčky=menší tlak), tak by vracečka neměla potřebný "grády" pro pohon podávacího čerpadla. Palivový filtr se opravdu nedodává jako náhr. díl - pouze celé čerpadlo.
S tím co jsi napsal výše nezbývá než souhlasit.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ako si dopadol s tým čerpadlom? Už to funguje? Ja teraz prestavujem GS na GSA. Len výmena nádrže a zháňam okrem dobrej rady aj pokazene čerpadlo GSA + palivomer. Daj info. Dik.