Alda napsal:
Cim vys a dal, tim asi lip.
Proto bych to cpal spis bliz k budikum, tzn dal od riditek.
...tak abys na to za jízdy potom vůbec nedosáhl....to je pěkná blbost
Nejlepší místo je na hrazdě na řídítkách co nejblíže levé rukojeti, aby ruka při ovládání měla co nejkratší dráhu...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Mas pravdu, za jizdy nepotrebuju videt ani slyset pokyny navigace, hlavne kdyz na ni co nejlip dosahnu. To jsem jeste nezral
Nehlede na to, ze treba Rider ma za jizdy vypnuty skoro vsechny funkce, protoze za jizdy by se navigace ovladat nemela pokud mozno vubec.
Alda napsal:
Nehlede na to, ze treba Rider ma za jizdy vypnuty skoro vsechny funkce, protoze za jizdy by se navigace ovladat nemela pokud mozno vubec.
presne tak!
navigaci ovlada spolujezdec.. pokud ji mas moc daleko, tak dite, co ti sedi na kline!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jee.. to jsem fotila ja!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo, jo....to bylo tenkrát, cos mi nadával, že na to za jízdy šahám, že je to nebezpečné a můžu si ublížit.....že správně musím nejdřív zastavit.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
Jo, jo....to bylo tenkrát, cos mi nadával, že na to za jízdy šahám, že je to nebezpečné a můžu si ublížit.....že správně musím nejdřív zastavit.
jo to bylo jak jsem zrovna volal Aldovi kvuli tomu servisu u Bychla.. jj.. to do sebe zapada
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Naprostý souhlas s Vjetrníkem, já ji mám na RAMu hned vedle levého heftu, Vidím na ni v pohodě a ovládá se super.
R 1200 GS
SUZUKI GRAND VITARA 2.4 JLX
Ze zkusenosti s umistenim na hrazde i na riditkach,jsem dospel k montazi GPS co nejvice vpredu s ohledem na podvedome sledovani pri pohledu ve smeru jizdy,viz fotka...ostatni pozice mne vylozene ohrozovaly pri sledovani navigace na slozitejsich krizovatkach...
Alda napsal:
Cim vys a dal, tim asi lip.
Proto bych to cpal spis bliz k budikum, tzn dal od riditek.
...tak abys na to za jízdy potom vůbec nedosáhl....to je pěkná blbost
Nejlepší místo je na hrazdě na řídítkách co nejblíže levé rukojeti, aby ruka při ovládání měla co nejkratší dráhu...
Musím s Větrníkem souhlasit, sice se mi taky zdá pěkné místo na hrazdě u Desierta 3, ale fakt nevím, jak bych to za jízdy ovládal, a že to dělám dost často.
Alda napsal:
Nehlede na to, ze treba Rider ma za jizdy vypnuty skoro vsechny funkce, protoze za jizdy by se navigace ovladat nemela pokud mozno vubec.
presne tak!
navigaci ovlada spolujezdec.. pokud ji mas moc daleko, tak dite, co ti sedi na kline!
To zní jako z vyhlášky ministerstva dopravy )
taky to mam nastudovane
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Měl jsem ji u levýho zrcátka, když jsem ji ovádal, musel jsem odklonit pohled mírně doleva a ještě se soustředit na ovládání navigace, párkrát jsem si málem rozbil hubu, a jednou jsem jel na červenou.
Na Desierto jsem navi namontoval na hrazdičku, kterou jsem nastavil nejvíc k řiditkám (dá to asi 20 mm) pokud chci za jízdy do navi něco datlovat, natáhnu ruku sice hodně dopředu, ale mám navi přesně ve směru, kam potřebuju za jízdy koukat a to se mi zdá bezpečnější, než ten odklon vlevo byť mírnej.
O výhodě navi v zorném poli během jízdy není asi sporu.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
mara napsal:
Měl jsem ji u levýho zrcátka, když jsem ji ovádal, musel jsem odklonit pohled mírně doleva a ještě se soustředit na ovládání navigace, párkrát jsem si málem rozbil hubu, a jednou jsem jel na červenou.
O výhodě navi v zorném poli během jízdy není asi sporu.
Teď už jen přemístit na hrazdičku boční zrcátka, aby ses nezabil, když do nich za jízdy koukáš
Já mám nejlevnějšího TomToma za 1100 Kč z druhý ruky. Má slot na SD kartu, takže se dá nahrát map co je libo, neboť vnitřní paměť má jenom 1 GB a tam se moc map nevejde. Napájení je z 12V zásuvky na řidítkách(350Kč) a redukce na USB(50 Kč, Ebay).
Mám ho na vrchu tankvaku, spolu s papírovou mapou. Na dlouhé meziměstské přesuny jsem zvyklej jet podle mapy, GPS se zase hodí ve městech nebo při hledání konkrétního cíle.
Takhle jsem ujel předloni 9000 km kolem Skandinávie a loni 10 000 km do Maroka.
Hoba přiložený následující obrázek: