Je to druhá guma a u obou uplně to samý (Metz. Z6 a tahle Z8).Občas to v náklonu ustřelí, ale že bych šmejkal stupadla od rána do večera, to ne. Rovinu na středu gumy sem vyjel o 14-denní dovolený, kde sme se občas přesouvaly po dálnicích.Taky mi to připadá, že to je skoro z výjezdů ze zatáček, ale na předchozí TRX 850 (2válec,86N.m. o něco lehčí než bmw) sem to nikdy neměl.Tlak v pneu popravdě teď nevim - zkontroluju.
Motorka ofiko bouraná nebyla. Je i divný, že nikam netáhne.I z třeba kilometr dlouhýho kopce neni problém ject bez držení... Ale pro sichr,nějakej tip na měření geometrie v j. čechám? Je to rameno nějak štelovatelný?
Upravil PeTRX dne 27.12.2011 18:44
kubrt napsal:
a co když ta mašina byla padlá a je dokroucená jak stará bába...?
Kdyby byl křivej rám,tak bude šejdrem ta střední ploška a né,že se udělá na straně ještě jedna...a ještě tak daleko Vždyť by to muselo šmajdat tak,že by dělal vyloženě dvě stopy...a to,hádám,by si všimnul.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
To bych asi zaznamenal...Nevypadá vyváleně.Ono se skoro ani nejedná o rám, páč je to trojúhelníkovej odlitek našroubovanej na motoru + jednostraná kyvka (zase na motoru) a podsedlák.
víš jak bys to musel mít křivý,aby ti to udělalo tohle?To je blbost.Prostě to řekni na rovinu...někde se ti hodně zalíbil kruháč,tak sis tam na půl hoďky zablbnul,že?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Když už se to tu rozebírá, můžu se taky trošku přidat? Jsem tedy BMW nováček, mám zatím cca. 5 000km. Motorku jsem kupoval od známého a byla hodně ježděná ve Švýcarsku. Když jsem jí 1100 GS kupoval, přední pneu byla taky víc sjetá na levo. Asi jako tahle zadní pneu.
Kamarád mi to osvětlil tak, že je to prý z "kruháčů" (kterejch je třeba ve Švajzu víc prej). Je to možný?
Na rám bych zapomněl. Na boxerovi jde pokroutit tak jedině horní uložení oka Televeleru. Zadek buť rozštípeš nebo né. Pokud říkáš, že ti drží rovně stopu tak jsi v klidu.
Máš podvozek, který drží stopu jak v kolejích a tak tomu dáváš na jednu stranu pořádného čouda v zatáčkách a na druhou stranu jsi ještě opatrný. Yamaha TRX 850 měla 61kW a proti 72kw na R1100S. No a podvozek bych tipnul byl taky gumovější a tak sis tolik nedovolil.
Vůle na zadním kole bývá problém, ale 1mm házení na ráfku je úplně v pohodě. V tom je tvá motorka identická jako 1100GS nebo 1150GS.
Prostě si užívej ježdění a příští rok natrénuj i pravou zatáčku.
Pája
PeTRX> No protoze u nas jezdime vpravo, leve zatacky maji vetsi polomer nez pravy. Jeste se zeptam, kdy podrazujes do zatacky (ja treba poustim spojku pri poslednim odrazeni uz v naklonu) a jestli treba nebrzdis zadni brzdou.
Jinak te zdravim, mam dojem, ze jsme kdysi spolu diskutovali na Motorkarich nebo na jinejch strankach. Mel jsem 6 let TDMko. BMW bohuzel jen rok, ted za nej mam podlahu v patre a jezdim na velkym skutru. Nicmene snad se bliska na lepsi casy a pristi rok si k Vanocum boxera zase nadelim. Vaham jen mezi 1200GS a 1100GS a uvidi se podle zbylych financi.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Džus.Je možný, že sme se na nějakym fóru potkaly,trx-so sem nějakej rok měl a často se mi po něm stejská... a co mně naučilo je nepodřazovat vehementně až v zatáčce v náklonu,jinak z. brzdu vůbec, přední a někdy jenom motor na těhlech moto stačí. Za mně 1150 GS, to se mi zamlouvá asi nejvíc.
Upravil PeTRX dne 27.12.2011 20:21
lucags napsal:
Asi-nebo spíš určitě je nesprávně nahuštěná pneu.
to by byla ploška i na druhý straně,ale když už jsme u toho,tak možná může být vada i v kostře pneu.Už se ti to někdy stalo i s jinou gumou?Pokud ne,asi bych to zkusil reklamovat,ale nejspíš ti to neprojde
1. Měl jsem na 1100GS nevědomky lehce podhuštěno a jezdil jsem s naloženou motorkou jednu zatáčku za druhou na dovče před pár lety. Protože je lehce různý průběh náklonu motorky a tím i síly na běhoun v pravotočivých a levotočivých zatáčkách, došlo k výrazně nesymetrickému sjetí vzorku podobně, jak je to na fotce. Stačilo správně nafouknout a naučit se lépe zatáčky projíždět.
2. Více jak tisíc km jsem jel po naprosté rovině se silným větrem zprava a proto v náklonu a tak na TKC80 byl znatelně sjetá pravá strana. A to v tomto uvedeném případě nebude ta pravá příčina.
já tohle měl i na FZS 600, CBR929RR a počítám, že na GS to v létě taky vytvořim.. všechno na levý straně a je to tim, že do levých za to víc bereš a seš si jistější.. Třeba nikdy sem nedal koleno na pravý straně a na levý to byla vyloženě sranda. Šlo to o to rychlejc, že sem jezdil hodně měkký gumy. Když sem se na to zaměřil a zkvalitnil jízdu tak se to poměrově jakš takš vyrovnalo
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali