Alda napsal:
Jen jeden postreh jeste k ty elektronice.. vsichni rikaj, jak je 12tka precpana elektronikou a to je ten nejvetsi problem.
Osobne neznam nikoho, kdo by s tim mel nejakej problem, ovsem v nedeli jsme se jeli projet s klukem na 1150 (treba se prizna sam) a nesvitilo predni svetlo.
Na pumpe koupil zarovku, nic. Pak pojistky, nic. Staveli jsme 3x, motorka rozebrana po nadrz a problem nedoresitelnej, takze jel pres Nemecko na dalkovy. Uvidime, k jakymu zaveru dospeje az to da do kupy.
No já bych řekl že kdyby se to stalo tobě na 12 tak nedojedeš ani na dálkových... motorka ti vyhlásí závažnou chybu díky zkratu rozsvítí se červený trojúhelník a stopne otáčky na hranici 2.000 a vypne posilovač brzd a pak abs...
jak stará byla kámošova 1150??
TAKE IT EASY
Ten problém s 1150 se stal mě. Předesílám, že je to problém elektrickej a ne elektronickej. Což je velikej rozdíl. Elektrickej problém je upadlej drát, zoxidovanej kontakt a pod. To se může stát na každým elektrickým zařízení. Je to sice nepříjemný, ale celkem snadno odstranitelný. Což se ovšem nedá říci o elektronickejch problémech - tam jsi bez odbornejch znalostí a speciálního vybavení a diagnostiky vedle.
Jó elektronika je dobrej sluha, ale špatnej pán. Dokáže spoustu vlastností motorky vylepšit, zjednodušit obsluhu a zpříjemnit ovládání - když funguje. Jak se něco kousne, tak končíš. Nemusí se to stávat často, někomu třeba nikdy, ale jezdíš s vědomím, že se to stát může. Takže z toho možná pramení můj trochu schizofrenní pohled na boxery: 4ventily jezděj určitě líp, ale 2v mám stejně radši...
teraz mi jeden znamy spominal ako mu na 1200 odisiel v niekde v rumunsku imobilizer a motorka nesla nastartovat... bez ohladu ci je to chyba tej motorky alebo majitela na 1150 imobilizer nie je za normalnych podmienok nedostatok... ale az do momentu ked ti niekde mimo civilizacie prestane komunikovat kod v kluci s citacim zariadenim imobilizera...
1200 je urcite skvela motorka a mnoho mojich znamych ju ma a chvali ju ale ja by som volil 1150 Adventure /nakoniec ju aj mam/
FunTomas napsal:
Jó elektronika je dobrej sluha, ale špatnej pán. Dokáže spoustu vlastností motorky vylepšit, zjednodušit obsluhu a zpříjemnit ovládání - když funguje. Jak se něco kousne, tak končíš. Nemusí se to stávat často, někomu třeba nikdy, ale jezdíš s vědomím, že se to stát může. Takže z toho možná pramení můj trochu schizofrenní pohled na boxery: 4ventily jezděj určitě líp, ale 2v mám stejně radši...
nesmí se z toho ale stát paranoia... , nicméně 12 jsem měl a šel jsem do 1150... a spokojenost.... nebavila mě třeba situace kdy mi počítač vybil (když u r. 2004 se chcete podívat po vypnutí motoru znova na display kolik jste ujeli a nenecháte doběhnout diagnostiku tak pořád pracuje a cucá) přes noc baterku a nešlo nastartovat
TAKE IT EASY
Neverim, ze bez predniho svetla 12tka nepojede.
Tomas me setrel, cekal jsem slozitejsi zavadu, takze asi skoncime u toho, ze si tak jako doposud kazdej bude chvalit to svoje
No já bych řekl že kdyby se to stalo tobě na 12 tak nedojedeš ani na dálkových... motorka ti vyhlásí závažnou chybu díky zkratu rozsvítí se červený trojúhelník a stopne otáčky na hranici 2.000 a vypne posilovač brzd a pak abs...
[/quote]
Tak strašný to snad nemůž bejt. A navíc nevim,proč by měla prasklá žárovka způsobit zkrat.
LukinoHrusa napsal:
No a neudělá mi stejnou službu třeba V STROM za lepší peníze nemůžu si nijak vyskakovat
...kamarád má VSTROMA ...dal na to padáky, plech pod motor, postavil to na špunty a vloni jsme spolu byli v Rumunsku ...co jsem projel na XTčku, tak projel taky ...žádný brutal, ale slušný offík
...taky jsem si "stromíka" na jedno odpoledne půjčil a musím říci, že jsem byl překvapen jak to hezky jelo i po dálnici, i mimo cestu
...ale nakonec: já si právě kupuju 11letou "jedenáctku" GS (a to bych si v podstatě po odpočtu DPH za stejný peníz mohl koupit nového stroma) ...PROČ???
podvozok brzdy a spotreba u bmw nema konkurenciu ... a to mam vyskusanu afriku, varadero, litroveho aj 650 stroma, chvilocku som sedel aj na capordovi a trocha aj na LC8
Alda napsal:
Neverim, ze bez predniho svetla 12tka nepojede.
Tomas me setrel, cekal jsem slozitejsi zavadu, takze asi skoncime u toho, ze si tak jako doposud kazdej bude chvalit to svoje
Môžem Ťa ubezpečiť, že bez svetla pôjde a to bez problémov. Také keci že sa rozsvieti červený trojuholník a motorka stojí, to je další blud z desiatej ruky. Ja už mám druhú dvanácku. A ak bude niekedy tretia a štvrtá, tak to určite nebude 1150. Vývoj nezastavíš, ale to niektorým ludom nevysvetlíš. Budú si tie bájky rozprávať dookola. Škoda reči, ved oni raz na to prídu a možno to nebude až tak dlho . . . Motorka je to ako každá iná, kazí sa rovnako ako ostatné, nič neni na 1000%.
mám gs 1200 týden přestalo mi svítit přední světlo a jela pořád, myslel jem, že je po smrti žárovka ale nic jí nebylo dal jsem zpátky a zase svítí
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Alda napsal:
Neverim, ze bez predniho svetla 12tka nepojede.
Tomas me setrel, cekal jsem slozitejsi zavadu, takze asi skoncime u toho, ze si tak jako doposud kazdej bude chvalit to svoje
Môžem Ťa ubezpečiť, že bez svetla pôjde a to bez problémov. Také keci že sa rozsvieti červený trojuholník a motorka stojí, to je další blud z desiatej ruky. Ja už mám druhú dvanácku. A ak bude niekedy tretia a štvrtá, tak to určite nebude 1150. Vývoj nezastavíš, ale to niektorým ludom nevysvetlíš. Budú si tie bájky rozprávať dookola. Škoda reči, ved oni raz na to prídu a možno to nebude až tak dlho . . . Motorka je to ako každá iná, kazí sa rovnako ako ostatné, nič neni na 1000%.
Ono to bude podobne jako s Kawasaki. Taky ji lidi pomlouvaj, ze je poruchova a pritom to uz min. 8 let neni pravda.
Ale jo, ja to beru, jestli nekdo jezdi na 4 tydenni expedice do pousti, naprosto pochopim volbu 1150A. Jestli se nekomu 12tka vysype, nikde neni psano, ze 1150 ne.
A vzdyt je to stejne jedno, motorky jsou to hodne podobny a fakt jde o to zamereni. Ja ocenim hmotnost, ovladatelnost, design, jinej zase "neznicitelnost". A i ten design je diskutabilni, kazdymu se libi neco jinyho.
Baltazar napsal:
mám gs 1200 týden přestalo mi svítit přední světlo a jela pořád, myslel jem, že je po smrti žárovka ale nic jí nebylo dal jsem zpátky a zase svítí
Baltazar napsal:
mám gs 1200 týden přestalo mi svítit přední světlo a jela pořád, myslel jem, že je po smrti žárovka ale nic jí nebylo dal jsem zpátky a zase svítí
Asi jen nejakej blbej kontakt, stane se..
Mě to zase kdysi udělalo pravej opak. Rozsvítilo se mi na displeji,že mi nesvítí přední žárovka,tak jsem přepnul na dálkový a pokračoval po dálnici k nejbližší pumpě. Tam jsem žárovku zkontroloval a byla v pořádku,svítila. Tak jsem jí vrátil a vše bylo v pořádku,hláška zmizela a byl klid. Asi duch ve stroji...
LukinoHrusa napsal:
No a neudělá mi stejnou službu třeba V STROM za lepší peníze nemůžu si nijak vyskakovat
mel jsem V-Stroma a po roce presel na GSA 1200 a V-stroma prodal kamaradovi, obcas jsem si to pak vymenili, ale rozdil je neuveritelny a to jsem na V-stroma kdyz jsem ho jezdil nemohl rici jedine spatne slovo. Dneska uz kamarad ma taky GSA 1200...
Ahoj kluci, potřebuji poradit...
Neznáte někdo tento bazar, nebo motorku? http://www.tipmot...50-gs.html
Vypadá celkem dobře a přemýšlím, že bych ji vzal...nejste někdo z okolí? Neměl byste někdo čas a chuť ji omrknout, jestli je v tak super stavu? Já to mám přeci jen dost z ruky... :-(
Díky
Upravil Geralt dne 27.04.2008 17:32
KTM 1190 Adventure R