Novej napsal:
říkáte jen na dojetí, ale když píchnu u auta tak mi to dělají v pneuservisu (už nespočetněkrát) tím samým způsobem a není to na dojetí ala na normální používání. Myslím že je to je stejný u auta i u motorky ne?
Novej napsal:
říkáte jen na dojetí, ale když píchnu u auta tak mi to dělají v pneuservisu (už nespočetněkrát) tím samým způsobem a není to na dojetí ala na normální používání. Myslím že je to je stejný u auta i u motorky ne?
Je to deklarovaný jako nouzová oprava na dojetí do servisu,ale praxe v našich pneuservisech je jiná... Vím dobře o čem mluvím,protože dělám ve firmě,která je vybavuje materiálem a strojema. Takže to mám z první ruky jak se u nás pracuje. Je fakt,že když se to opraví jak má a s rozumem,tak to vydrží po zbytek životnosti pneu. Víc bych věřil tělískům SRAS (origo sada BMW),než knotům. Protože tělísko má jakoby "hlavičku" a z pneu nemá sklony vylejzat při větším namáhání. Sám jsem kámošovi na okruhu opravoval zadní pneu na devítce Monstru tělískem,dostala tam fakt na prd... a v pohodě to přežila.
Výdrž materiálu opravné sady je minimálně dva roky podle způsobu skladování i víc. Hodně tomu vadí sluníčko,vedro a prach. Jinak se dá kromě zavaděče dokoupit cokoli do sady. Takže nevyhazovat zbytky.
Jestli máš zánovní gumu s poškozením,tak bych jí rozhodně opravil zevnitř a pořádně třeba hříbkem a zbytečně bych nezvětšoval poškození zvětšováním díry a tím i poškozováním dalších lan v kostře.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Ta jehla má na zadní straně celkem slušnou plochu, takže při zasouvání do pneu tam drží, naopak na druhé straně "oka" má celkem ostrou hranu, takže knot se přeřízne a zůstane v pneu...
Novej napsal:
říkáte jen na dojetí, ale když píchnu u auta tak mi to dělají v pneuservisu (už nespočetněkrát) tím samým způsobem a není to na dojetí ala na normální používání. Myslím že je to je stejný u auta i u motorky ne?
Je to deklarovaný jako nouzová oprava na dojetí do servisu,ale praxe v našich pneuservisech je jiná... Vím dobře o čem mluvím,protože dělám ve firmě,která je vybavuje materiálem a strojema. Takže to mám z první ruky jak se u nás pracuje. Je fakt,že když se to opraví jak má a s rozumem,tak to vydrží po zbytek životnosti pneu. Víc bych věřil tělískům SRAS (origo sada BMW),než knotům. Protože tělísko má jakoby "hlavičku" a z pneu nemá sklony vylejzat při větším namáhání. Sám jsem kámošovi na okruhu opravoval zadní pneu na devítce Monstru tělískem,dostala tam fakt na prd... a v pohodě to přežila.
Výdrž materiálu opravné sady je minimálně dva roky podle způsobu skladování i víc. Hodně tomu vadí sluníčko,vedro a prach. Jinak se dá kromě zavaděče dokoupit cokoli do sady. Takže nevyhazovat zbytky.
Jestli máš zánovní gumu s poškozením,tak bych jí rozhodně opravil zevnitř a pořádně třeba hříbkem a zbytečně bych nezvětšoval poškození zvětšováním díry a tím i poškozováním dalších lan v kostře.
Hříbek nebo lata,vidět v pneuservise jak mi tam cpe šňůru tak bych ho hned na ní pověsil
HonzaGS-SV napsal:
Ta jehla má na zadní straně celkem slušnou plochu, takže při zasouvání do pneu tam drží, naopak na druhé straně "oka" má celkem ostrou hranu, takže knot se přeřízne a zůstane v pneu...
Tak to jsem teda vůbec nepochopil... A to v tom dělám.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Já myslím, že je to pořád stejný a už se to tady několikrát řešilo. Tyhle zalepováky fungujou na díru od hřebíku nebo malý průraz od kamene v běhounu. Tam je i odstředivou silou tlačený lepidlo. Když to prorazíš v z boku, tak se tam to lepidlo nedostane. Když to prorazíš v běhounu moc, tak se guma otevře a lepidlo vyletí ven. A když budeš tohle opravovat třeba tím, že budeš sebou mít duši, sprašíš se jak čuně a všechno okolo. Je to jak se vším - na něco dobrý, na něco špatný. No a dle zákonů pana Murphyho si můžeš odpovědět, co tě potká jako první, když použiješ tu či onu metodu
... a já si chtěl dělat prdel, že je někdo líný napsat záplata, ale pak jsem si řekl, že by to mohl být nějaký odborný výraz pro jistý druh speciální záplaty, který neznám.......
... a já si chtěl dělat prdel, že je někdo líný napsat záplata, ale pak jsem si řekl, že by to mohl být nějaký odborný výraz pro jistý druh speciální záplaty, který neznám.......
NE to je nářečí.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Sháním vulkanizační cement co je dodáván k BMW, a jediný prodejce, který tento prodává (dováží), je Rema Tip Top.
Stojí 16 Kč a 14 virtuálních haléřů, firma sídlí však v Brně, nevíte, kde jinde bych ho sehnal, nejlépe Praha či Beroun. Možná v Inveltu? Nebo u Ježka? Kupoval ho někdo někdy vůbec zvlášť?