Já si letos pořídil XR 400R a jsem na to natěšenej jako malej...
Hlavně se nemusim bát,že mi to někde upadne a pak budu muset kupovat něco drahýho abych to zase dal do původního stavu.
Prostě paráda...
[img][/img]
BIGR přiložený následující obrázek:
[144.67Kb]
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
IvoM napsal:
Já mám GasGas250-ku. Zatím mi to s ní moc nejde. Že by to bylo tím, že mám 105 kg?
...tím to není. Je to tím, že Tě Tvůj trenér zanedbával, ale pokud vím, bral si do Nového roku předsevzetí, že se polepší.....
To že se ženou jezdíme (při každé možné příležitosti) EXC 450 a WR 250 R je asi notoricky známá věc..."Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
BIGR napsal:
Já si letos pořídil XR 400R a jsem na to natěšenej jako malej...
Hlavně se nemusim bát,že mi to někde upadne a pak budu muset kupovat něco drahýho abych to zase dal do původního stavu.
Prostě paráda...
[img][/img]
BIGR, ten kopec s pytlem se nachází kdeee?
...že já vůl nenašetřil na to GSo už dříve ! ! !
Alda napsal:
Na tyhle ucely mam 4kolku.
1) me to s ni v terenu priserne bavi
2) mam za sebou par zavodu a tak bych rekl, ze to tak nejak umim, na motorce umim v terenu prdlajs
3) 4kolku potrebuju ve firme kvuli uklizeni snehu, tak je spojeny prijemny s uzitecnym a je vyuzita (teda pokud je snih a ne jako letos)
Když 4 kolku, tak pořádnou: http://www.livele...1321233702
Upravil Hrabe_X dne 13.01.2012 08:24
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ja hrocha parkrat potahal v terenu,ale absence hrubsiho pneu me vzdycky vyskolila.Takze jsem mel loni Hondu XR400R a parada. Jezdili jsme s kamosem,ktery to ale prodal, tak jsem prodal taky(jezdit sam je o hubu a nuda).Na podzim 2011 se zas vsichni okolo rozhodli, ze se bude krosit,ale tentokrat na tratich. Takze jsem prikoupil opet Hondu, ale ted CRF250R. Uvidime jak dlouho nam to vyrdzi Ale tesim jak malej
Upravil milanosor dne 13.01.2012 09:09
I pád na hubu je pohyb kupředu
BIGR napsal:
Já si letos pořídil XR 400R a jsem na to natěšenej jako malej...
Hlavně se nemusim bát,že mi to někde upadne a pak budu muset kupovat něco drahýho abych to zase dal do původního stavu.
Prostě paráda...
[img][/img]
XR je paradni nezmar. Skoda toho podvozku,ale zase je to nizkorozpoctova ligaI pád na hubu je pohyb kupředu
BIGR napsal:
Já si letos pořídil XR 400R a jsem na to natěšenej jako malej...
Hlavně se nemusim bát,že mi to někde upadne a pak budu muset kupovat něco drahýho abych to zase dal do původního stavu.
Prostě paráda...
[img][/img]
XR je paradni nezmar. Skoda toho podvozku,ale zase je to nizkorozpoctova liga
Neni to sice ostrý enduro,ale na to vyblbnutí pole-lesy atd to bohatě stačí. A hlavně servis je za babku. Olej po 10.000 km 2,4L+ filtr. Vzducháč vypereš a jen jezdíš. Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Já si letos pořídil XR 400R a jsem na to natěšenej jako malej...
Hlavně se nemusim bát,že mi to někde upadne a pak budu muset kupovat něco drahýho abych to zase dal do původního stavu.
Prostě paráda...
[img][/img]
XR je paradni nezmar. Skoda toho podvozku,ale zase je to nizkorozpoctova liga
Neni to sice ostrý enduro,ale na to vyblbnutí pole-lesy atd to bohatě stačí. A hlavně servis je za babku. Olej po 10.000 km 2,4L+ filtr. Vzducháč vypereš a jen jezdíš.
Kdyby si na to kamosi nevyprdli,tak si to taky necham.Ten motor je paradni.
Jo ale 10000km je fakt ranec. To neni BMW Pokud mu budes davat couda, tak olej vzdy po 1tis + seridit ventily. jediny co jsem za celou dobu delal na motoru tak byly guferka na ventilech.Trosku prosakovaly.Ale moto melo 25tis km off road, tak se neni cemu divit.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Mám to obráceně k HsB 450 jsem si pořídil Dakara a teď na něm probíhá stage2 úpravy ve stylu Enduro/Rally. +ještě na takový to blbnutí Sherco 2.9i.
Z dakara jsem nadšenej že si můžu jet kam chci a kudy chci + malá údržba.Dakar 650, HusaberG
Pokusím se... STAGE 1:
- vidle KYB 2komory, rejdy Renthal, úprava sání, výfuku, elektroniky, plynu, racing baterka, kros stupačky, zvýhlý spodek,nový rám pod motor, AL5mm vana, stojan vzadu, úpr. el. inst.,
- zadek přestavba na KYB, zdvih cca280mm, 18 + 21 excel, prodloužení kyvky, vodítko řetězu, kryty centrálu a kyvky, předělaný přepáčko,
- další věci na který si už podle foto nevzpomenu
Letos tu mám jednoho Dakara na přestavbu STAGE 1
STAGE 2: (už na tom dělám a stavím ještě jednu pro kamaráda co se bude podílet na kapotáži)
- olej do rámu, nový airbox s 2x molitan. filtrem, náporový sání, nový enduro výfuk, redukce a přesun hmot do středu a níž, mrknu na motor jestli je kde optimalizovat a nebo příp. zvýšit kompresi, posílení chlazení, komplet nová kapotáž vpředu + vzadu (něco lehkýho a pevnýho )
Předpokládaná, předběžně realizovatelná hmotnost 175kg ready s benzínem(mělo by to vyjít do 180)...s ABS a silný duše bez přídavný nádrže tzv na lehko - enduro... no uvidíme.