vlastimil napsal:
Funguje to i bez té výztuhy?Rád bych věděl co se stane když budu jezdit bez ní?Už se někomu něco stalo s převodovkou když ji neměl?Myslím tím komu z Vás se to už stalo,ne že to někde slyšel nebo četl.
No viděl jsem jen fotky na netu, ale na jednom srazu, kde jsem byl, byl klučina, který to měl prasklé a vařené. Jezdil bez výstuhy. Nevím, ale řekl bych, že je to dobrá věc. Jsem kus chlapa, jezdím s přítelkyní a naložen, takže do toho určitě půjdu. Jak zde již kolikrát bylo napsáno, tak se jedná o kus plechu za dost peněz. Ale půjdu do toho. TT 2800,-Kč, ta české fa 1500,-Kč!
vlastimil napsal:
Funguje to i bez té výztuhy?Rád bych věděl co se stane když budu jezdit bez ní?Už se někomu něco stalo s převodovkou když ji neměl?Myslím tím komu z Vás se to už stalo,ne že to někde slyšel nebo četl.
No viděl jsem jen fotky na netu, ale na jednom srazu, kde jsem byl, byl klučina, který to měl prasklé a vařené. Jezdil bez výstuhy. Nevím, ale řekl bych, že je to dobrá věc. Jsem kus chlapa, jezdím s přítelkyní a naložen, takže do toho určitě půjdu. Jak zde již kolikrát bylo napsáno, tak se jedná o kus plechu za dost peněz. Ale půjdu do toho. TT 2800,-Kč, ta české fa 1500,-Kč!
Mohl by jsi mi poradit jak to u TT koupit za 2800,-když v e to nabízejí za 3144,- nebo mi prosím pošli kontakt na tu českou firmu.Někdo tu psal Marselus,ale stím jsem dnes mluvil a už to nědělá.
Jak ten Henry Ford mohl vydělávat, když svůj legendární model T prodával za 900 dolarů, ke konci výroby po několika letech jen za 500.
Ta cena za kus plechu po tolika letech, to už je snad i proti proti všemu a proti všem!
Drobnej problém toho srovnání je ve fakt, že ford prostě prodával auto, jehož vývoj se zaplatil, třeba i klesla cena surovin, nebo se jim možná i časem podařilo zefektivnit výrobu, ale pořád to byl celej funkční novej výrobek. Jenže tady řešíme doplněk na stroj, kterej už se 12 let nevyrábí a navíc už jich asi hromada těch starejch motorek tu výstuhu má a tak pochybuju, že to dělaji v bůhvíjakejch sérích... Spíš už jenom berou ze skladu. To bych spíš viděl zajímavější a logičtější, kdyby třeba sundali cenu klasickejch Zeg...
Jak ten Henry Ford mohl vydělávat, když svůj legendární model T prodával za 900 dolarů, ke konci výroby po několika letech jen za 500.
Ta cena za kus plechu po tolika letech, to už je snad i proti proti všemu a proti všem!
Drobnej problém toho srovnání je ve fakt, že ford prostě prodával auto, jehož vývoj se zaplatil, třeba i klesla cena surovin, nebo se jim možná i časem podařilo zefektivnit výrobu, ale pořád to byl celej funkční novej výrobek. Jenže tady řešíme doplněk na stroj, kterej už se 12 let nevyrábí a navíc už jich asi hromada těch starejch motorek tu výstuhu má a tak pochybuju, že to dělaji v bůhvíjakejch sérích... Spíš už jenom berou ze skladu. To bych spíš viděl zajímavější a logičtější, kdyby třeba sundali cenu klasickejch Zeg...
Před deseti leta byly ty výztuhy levnější?
Nechapu, proc?
Prouky psal o slevnovani v prubehu vyroby a jejimu konci... Ne naopak.
Maiali nel Fango!
vlastimil napsal:
Funguje to i bez té výztuhy?Rád bych věděl co se stane když budu jezdit bez ní?Už se někomu něco stalo s převodovkou když ji neměl?Myslím tím komu z Vás se to už stalo,ne že to někde slyšel nebo četl.
No viděl jsem jen fotky na netu, ale na jednom srazu, kde jsem byl, byl klučina, který to měl prasklé a vařené. Jezdil bez výstuhy. Nevím, ale řekl bych, že je to dobrá věc. Jsem kus chlapa, jezdím s přítelkyní a naložen, takže do toho určitě půjdu. Jak zde již kolikrát bylo napsáno, tak se jedná o kus plechu za dost peněz. Ale půjdu do toho. TT 2800,-Kč, ta české fa 1500,-Kč!
Mohl by jsi mi poradit jak to u TT koupit za 2800,-když v e to nabízejí za 3144,- nebo mi prosím pošli kontakt na tu českou firmu.Někdo tu psal Marselus,ale stím jsem dnes mluvil a už to nědělá.
dostal odsud sodu, že nabízel své výrobky levněji než TT, se mu nedivím, chtěl pomoct, ale byl po zásluze potrestán!
vlastimil napsal:
Funguje to i bez té výztuhy?Rád bych věděl co se stane když budu jezdit bez ní?Už se někomu něco stalo s převodovkou když ji neměl?Myslím tím komu z Vás se to už stalo,ne že to někde slyšel nebo četl.
No viděl jsem jen fotky na netu, ale na jednom srazu, kde jsem byl, byl klučina, který to měl prasklé a vařené. Jezdil bez výstuhy. Nevím, ale řekl bych, že je to dobrá věc. Jsem kus chlapa, jezdím s přítelkyní a naložen, takže do toho určitě půjdu. Jak zde již kolikrát bylo napsáno, tak se jedná o kus plechu za dost peněz. Ale půjdu do toho. TT 2800,-Kč, ta české fa 1500,-Kč!
Mohl by jsi mi poradit jak to u TT koupit za 2800,-když v e to nabízejí za 3144,- nebo mi prosím pošli kontakt na tu českou firmu.Někdo tu psal Marselus,ale stím jsem dnes mluvil a už to nědělá.
Chce to pořádně číst Vevis ti jasně poradil kde to seženeš za 1550 Kč
vlastimil napsal:
Funguje to i bez té výztuhy?Rád bych věděl co se stane když budu jezdit bez ní?Už se někomu něco stalo s převodovkou když ji neměl?Myslím tím komu z Vás se to už stalo,ne že to někde slyšel nebo četl.
No viděl jsem jen fotky na netu, ale na jednom srazu, kde jsem byl, byl klučina, který to měl prasklé a vařené. Jezdil bez výstuhy. Nevím, ale řekl bych, že je to dobrá věc. Jsem kus chlapa, jezdím s přítelkyní a naložen, takže do toho určitě půjdu. Jak zde již kolikrát bylo napsáno, tak se jedná o kus plechu za dost peněz. Ale půjdu do toho. TT 2800,-Kč, ta české fa 1500,-Kč!
Mohl by jsi mi poradit jak to u TT koupit za 2800,-když v e to nabízejí za 3144,- nebo mi prosím pošli kontakt na tu českou firmu.Někdo tu psal Marselus,ale stím jsem dnes mluvil a už to nědělá.
http://www.touratech.cz/html/cenik.html
dostal odsud sodu, že nabízel své výrobky levněji než TT, se mu nedivím, chtěl pomoct, ale byl po zásluze potrestán!
Chtít pomoct tím, že nabízím kopie cizích výrobků je pochopitelně trošku něco jiného, to už tak dobře nezní. Asi by bylo divný, kdyby někdo ve fóru o IT nabízel kopie Windows, tohle je to samý. Proč nevymyslel něco svého? Okopírovat cizí věc umí každej.
Cena u nás pro členy bmwgs.cz je 2740Kč vč. DPH. Netuším odku má pán materiál, jestli to dělá někde doma nebo v práci, jestli platí nebo neplatí daně atd. My bohužel z toho výrobku platíme 20% DPH a výroba je legální z materiálu který je nakoupený na strojích, které se splácí atd. Je to normální továrna. Ten výrobek někdo musel vymyslet, u většiny věcí musel projít schválením u výrobce motorky (nevím u 1100GS ale od 1150 procházelo schvalovacím řízením prakticky cokoliv co vymysleli) a tohle plagiátor pochopitelně dělat nemusí. Taky nemusí tisknout katalog a starat se o propagaci, což je všechno zahrnuté v ceně.
Neřeknu ani slovo třeba proti jeho padákům, byť vypadají identicky jako výrobek Grave, to je jeho věc ale tohle je kopie 1:1 továrního výrobku.
Je mi to vcelku jedno, jde o starou motorku ale jako zástupce firmy, která vyrábí originální výrobek, kopie z principu nenávidím a lidi kteří neumí vymyslet nic svého, nesnáším taky.
prouky: klasické Zega kufry se vyrábí ve švýcarsku u subdodavatele. Cena výroby je daná, nemají důvod jí měnit, protože prodeje pro Touratech jsou asi 10% výroby, zbytek jde KTM a tam je daná cena a měnit jí nebudou.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
[quote]TomasTT napsal:
Chtít pomoct tím, že nabízím kopie cizích výrobků je pochopitelně trošku něco jiného, to už tak dobře nezní. Asi by bylo divný, kdyby někdo ve fóru o IT nabízel kopie Windows, tohle je to samý. Proč nevymyslel něco svého? Okopírovat cizí věc umí každej.
Cena u nás pro členy bmwgs.cz je 2740Kč vč. DPH. Netuším odku má pán materiál, jestli to dělá někde doma nebo v práci, jestli platí nebo neplatí daně atd. My bohužel z toho výrobku platíme 20% DPH a výroba je legální z materiálu který je nakoupený na strojích, které se splácí atd. Je to normální továrna. Ten výrobek někdo musel vymyslet, u většiny věcí musel projít schválením u výrobce motorky (nevím u 1100GS ale od 1150 procházelo schvalovacím řízením prakticky cokoliv co vymysleli) a tohle plagiátor pochopitelně dělat nemusí. Taky nemusí tisknout katalog a starat se o propagaci, což je všechno zahrnuté v ceně.
Neřeknu ani slovo třeba proti jeho padákům, byť vypadají identicky jako výrobek Grave, to je jeho věc ale tohle je kopie 1:1 továrního výrobku.
Je mi to vcelku jedno, jde o starou motorku ale jako zástupce firmy, která vyrábí originální výrobek, kopie z principu nenávidím a lidi kteří neumí vymyslet nic svého, nesnáším taky.
prouky: klasické Zega kufry se vyrábí ve švýcarsku u subdodavatele. Cena výroby je daná, nemají důvod jí měnit, protože prodeje pro Touratech jsou asi 10% výroby, zbytek jde KTM a tam je daná cena a měnit jí nebudou. [/quot
Tak keby som vedel ze mam zlavu tak som ta mohol oslovit objednal som aj rally blatnik a doraz na telelever,skoda tak nabuduce,hmm a v navode na kryte prevodovky sa pise ze trreba pouzit Loctite,mam sa toho drzat..?
Upravil tantito dne 26.01.2012 18:41
citim sa fajn..
TomasTT - tak kufry mě netrápí, to byl asi vevis já jsem tvou odpověď na Marselusovi výrobky četl, chápu, ale moc s tím nesouhlasím. To by auta vyráběl jen Benz, protože vše ostatní jsou jen kopie a následovníci nic jiného nevymysleli, pořád je to jen kastle s motorem a koly. Cítíš, že je to celkem hloupé? On nabídl jen lepší kvalitu ( myslím tu podložku pod policajta), protože TT plech se mnoha lidem kroutil a ještě si ho museli upravovat, protože ne zcela ideálně sedl na policajta všem. Ale to už se vše debatilo.
TomasTT napsal:
Chtít pomoct tím, že nabízím kopie cizích výrobků je pochopitelně trošku něco jiného, to už tak dobře nezní. Asi by bylo divný, kdyby někdo ve fóru o IT nabízel kopie Windows, tohle je to samý. Proč nevymyslel něco svého? Okopírovat cizí věc umí každej.
Cena u nás pro členy bmwgs.cz je 2740Kč vč. DPH. Netuším odku má pán materiál, jestli to dělá někde doma nebo v práci, jestli platí nebo neplatí daně atd. My bohužel z toho výrobku platíme 20% DPH a výroba je legální z materiálu který je nakoupený na strojích, které se splácí atd. Je to normální továrna. Ten výrobek někdo musel vymyslet, u většiny věcí musel projít schválením u výrobce motorky (nevím u 1100GS ale od 1150 procházelo schvalovacím řízením prakticky cokoliv co vymysleli) a tohle plagiátor pochopitelně dělat nemusí. Taky nemusí tisknout katalog a starat se o propagaci, což je všechno zahrnuté v ceně.
Neřeknu ani slovo třeba proti jeho padákům, byť vypadají identicky jako výrobek Grave, to je jeho věc ale tohle je kopie 1:1 továrního výrobku.
Je mi to vcelku jedno, jde o starou motorku ale jako zástupce firmy, která vyrábí originální výrobek, kopie z principu nenávidím a lidi kteří neumí vymyslet nic svého, nesnáším taky.
prouky: klasické Zega kufry se vyrábí ve švýcarsku u subdodavatele. Cena výroby je daná, nemají důvod jí měnit, protože prodeje pro Touratech jsou asi 10% výroby, zbytek jde KTM a tam je daná cena a měnit jí nebudou.
Pán je asi číňan když vyrábí tak levně.(on tedy asi hlavně levně prodává)TT má určitě při množství které vyrábí mnohem nižší náklady než zmíněný pánale pán asi méně hrabe a o té kvalitě plechu se dá diskutovat,vždyť Němci nakupují plechy také v Brazílii,Turecku atd.Konečně vdyť oni šli až tak daleko že vyrábějí motorky v Číně a co? Jsou špatné?O nenávisti z principu se nedá hovořit pane TTtady jde jen o prachy
Pán je asi číňan když vyrábí tak levně.(on tedy asi hlavně levně prodává)TT má určitě při množství které vyrábí mnohem nižší náklady než zmíněný pánale pán asi méně hrabe a o té kvalitě plechu se dá diskutovat,vždyť Němci nakupují plechy také v Brazílii,Turecku atd.Konečně vdyť oni šli až tak daleko že vyrábějí motorky v Číně a co? Jsou špatné?O nenávisti z principu se nedá hovořit pane TTtady jde jen o prachy
Hezkej trolling
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Mám origo TT z druhé ruky. Na mé motorce při použití ORIGO TT nejde štelovat předpětí, protože ta korunka při zatočení narazí do plechu. Musel jsem povolit štelování a namontovat ho tak, že nesedí do toho návarku. Přes zimu zbrousím tt plech aby to pasovalo napořádek. Marcelus to má udělané tak že to pasuje bez úprav. Vymýšlet vymyšlené je nesmysl. A Marcelus své výrobky zdokonaluje na rozdíl od zde prezentovaných keců, že botka nesedí protože je špatný stojan z výroby. Nezlob se na mě Tomáši ale z těchto tvých slov"""Je mi to vcelku jedno, jde o starou motorku ale jako zástupce firmy"""" cítím jen to, že už TT nic pro 11ku zdokonalovatnebude, protože už je tam malý potenciál zisku. Tak se prosím Tě nenavážej do někoho, kdo sice vezme vymyšlené, ale upraví to tak aby to fungovalo lépe než originál.
Pro TT jsou perspektivní jen věci na 12ku, protože temto lidem je celkem jedno kolik dají za cingrlátka, hlavně aby tam bylo TT protože to je in. Splněný sen moje 1100GS
No TT si může vše co vymyslí patentovat a pak žalovat kopírovače ne? Pokud to nedělají tak musí s tím že to někdo obšlehne počítat. Na druhou stranu chápu že to Tomáše se.re protože přichází o kšeft.
FYYFF
prouky napsal:
TomasTT - tak kufry mě netrápí, to byl asi vevis ..........
A co jsem byl ja?Ale to je jedno.Docela dost veci mam orig.TT.S vetsinou jsem spokojenej,ale treba predni bladnik na 1100gs bych si vzhledem ke kvalite pouziteho materialu uz vickrat nekoupil.
A to ze motohuricane dela kopii vyztuhy TT,tady kdysi prozradil sam Tomas TT.Je to v TOMTO vlaknu o padacich.Na 5 strane asi v polovine.(prispevek 95)Ja vubec nevedel,ze nejake motohuricane existuje!Ale kdyz uz jim Tomas udelal reklamu,tak jsem u nich tenkrat tu vyztuhu k plne spokojenosti objednal.
A spoustu jinych veci,nejen pro sebe jsou koupil v TT.Tak vlastne mohou byt vsichni spokojeni.
Upravil vevis dne 30.01.2012 09:28
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!