Ivan napsal:
Hicks - ptal jsi se na moje tlumiče? Proč nešťastné? Diskutovalo se tu o nich ale nakonec se ukázalo že tlumí ještě velmi slušně. Takže nové pružiny (ty mám) a repasi odkládám na příště..
a to jsou fakt origo tlumice co maji 120 tisic?
za pruziny samo chvalim
Hicksi mam potvrzeno,ze bmw tlumice(alespon co jsou na 11..GS jsou co se vydrze tyce jedny z nejlepsich.A navic Ivanova motorka nejezdila v terenu a proto asi nebudou ani moc poskrabane pistnice.Co se tyka predniho tlumice,tak tam bejva olej i po 100t.km vetsinou v poradku.Unavi se pouze pruzina.Zadni tlumic trpi vic,ale olej je i po tech km pouze vice,ci mene zakalenej,ale funkcni.Je to dane tim,ze ty tlumice jsou ocelove a olej v nich moc netrpi.Repase hlinikovych tlumicu je uplne neco jineho!V nich muzes mit po 1 sezone fakt sracky.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ja mam namontovany komplet pancerove brzdove hadice,vycistenej starter,muzu startovat na bocaku,repasovane tlumice+hyperpro
pruziny,synchronizace,rychlospojky u nadrze,prodlouzeny stojany,nove starsi kotouce atd.A zjistil jsem,ze moje 1100gs je nejaka specialni co se tyce elektriky.Tonda rikal,ze jsou na ni vsechny draty v elektroinstalaci hnedy.A taky tam mam baterku,co se pouziva jako zalozni k tem centralam nebo k cemu.Kdysi jsem jenom v autodilech rekl,ze chci levnou gelovku na 1100gs a ted mi Tonda rekl,co tam vlastne mam.Vzhledem k tomu,ze uz 4 sezony v pohode funguje,tak jsem nemel potrebu to resit.
Upravil vevis dne 27.01.2012 20:36
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Já před zimou udělal všechny oleje a s tím související filtry, začátkem měsíce jsem dělal ventily, brzdovku, palivovej filtr, přeleštění vejfukovejch svodů (sice jsou už zase modrý, ale prokoukly ), vyčištění startru, nová přední pneu, stavitelná řadička (svině tu původní měli zalepenou, bych chtěl vidět jak si budu měnit někde na cestě). Zima u nás bude ještě dlouhá tak se pustím do vývoje přípravku na štelování podtlaků a pak budu jen čekat až ty šračky slezou, už aby to bylo....
Upravil Saturnin dne 27.01.2012 20:39
Saturnin napsal:
Já před zimou udělal všechny oleje a s tím související filtry, začátkem měsíce jsem dělal ventily, brzdovku, palivovej filtr, přeleštění vejfukovejch svodů (sice jsou už zase modrý, ale prokoukly ), vyčištění startru, nová přední pneu, stavitelná řadička (svině tu původní měli zalepenou, bych chtěl vidět jak si budu měnit někde na cestě). Zima u nás bude ještě dlouhá tak se pustím do vývoje přípravku na štelování podtlaků a pak budu jen čekat až ty šračky slezou, už aby to bylo....
Dej sem pak tip. Taky jsem přemýšlel, že si seřídím podtlaky. Kupovat přípravek se mi nechce. Chtěl jsem hned pro čtyřválce aby ho využili i kamarádi s rejží a ten koštuje asi 2 litry.
Saturnin napsal:
Já před zimou udělal všechny oleje a s tím související filtry, začátkem měsíce jsem dělal ventily, brzdovku, palivovej filtr, přeleštění vejfukovejch svodů (sice jsou už zase modrý, ale prokoukly ), vyčištění startru, nová přední pneu, stavitelná řadička (svině tu původní měli zalepenou, bych chtěl vidět jak si budu měnit někde na cestě). Zima u nás bude ještě dlouhá tak se pustím do vývoje přípravku na štelování podtlaků a pak budu jen čekat až ty šračky slezou, už aby to bylo....
Dej sem pak tip. Taky jsem přemýšlel, že si seřídím podtlaky. Kupovat přípravek se mi nechce. Chtěl jsem hned pro čtyřválce aby ho využili i kamarádi s rejží a ten koštuje asi 2 litry.
To uz je zde nekde nafocene.Zkus hledat.Dost zdejsich clenu si to delalo.Bohumil,Brnak atd.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Saturnin napsal:
Zima u nás bude ještě dlouhá tak se pustím do vývoje přípravku na štelování podtlaků a pak budu jen čekat až ty šračky slezou, už aby to bylo....
Není co vyvíjet. Kup 5m průhledné hadičky na benzín, přidělej na 2m desku na zdi a naplň do půlky vodou. k tomu nějaké hadičky, které ti průměrem sednou na výstupy u vstřikovačů a máš hotovo. celé to vyjde tak na kilo....
Možná najdu fotky nebo náčrt.
teda pokud ti nebude vadit, že to není pro naši moto, BMW potřebuje o 12,35mm+-0,15mm kratší hadičku než Guzzi, protože točí vyšší otáčky....
Upravil paja1 dne 27.01.2012 21:30
Pája
alesvagner napsal:
.... A dnes jsem si privezl repasovany predni tlumic s novou hyperpro, .....
kolik tě repase vyšla a kde jsi ji dělal?
Delal to pan Prochazka z Cercan, pruzinu jsem mel vlastni, tlumic udelal za 2150. Tlumic byl puvodni, jeste nerozebrany, takze mimo jine rozebrat, udelat zavit, vicko etc. Pistnice byla ok. Cena me prijemne prekvapila, nemuzu se dockat, az se svezu. Budu jeste davat fotku a zpravu o cene do vlakna, kde se tlumice resily.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
vevis napsal:
.......A zjistil jsem,ze moje 1100gs je nejaka specialni co se tyce elektriky.Tonda rikal,ze jsou na ni vsechny draty v elektroinstalaci hnedy.A taky tam mam baterku,co se pouziva jako zalozni k tem centralam nebo k cemu.Kdysi jsem jenom v autodilech rekl,ze chci levnou gelovku na 1100gs a ted mi Tonda rekl,co tam vlastne mam.Vzhledem k tomu,ze uz 4 sezony v pohode funguje,tak jsem nemel potrebu to resit.
ono když se pod tou nádrží "neuklízelo" od třetihor, tak je špína opravdu zažraná
Jo a ta tvoje baterie je něco takovýho (jen jiný výrobce):http://eshop.micr...12-18.html...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
vevis napsal:
.......A zjistil jsem,ze moje 1100gs je nejaka specialni co se tyce elektriky.Tonda rikal,ze jsou na ni vsechny draty v elektroinstalaci hnedy.A taky tam mam baterku,co se pouziva jako zalozni k tem centralam nebo k cemu.Kdysi jsem jenom v autodilech rekl,ze chci levnou gelovku na 1100gs a ted mi Tonda rekl,co tam vlastne mam.Vzhledem k tomu,ze uz 4 sezony v pohode funguje,tak jsem nemel potrebu to resit.
ono když se pod tou nádrží "neuklízelo" od třetihor, tak je špína opravdu zažraná
Jo a ta tvoje baterie je něco takovýho (jen jiný výrobce):http://eshop.micr...12-18.html
Tondo, napiš mu k motorce příručku, ať ten bordel jednou za půl roku vidlema vyháže.
Ivan napsal:
Hicks - ptal jsi se na moje tlumiče? Proč nešťastné? Diskutovalo se tu o nich ale nakonec se ukázalo že tlumí ještě velmi slušně. Takže nové pružiny (ty mám) a repasi odkládám na příště..
a to jsou fakt origo tlumice co maji 120 tisic?
za pruziny samo chvalim
Hicksi mam potvrzeno,ze bmw tlumice(alespon co jsou na 11..GS jsou co se vydrze tyce jedny z nejlepsich.A navic Ivanova motorka nejezdila v terenu a proto asi nebudou ani moc poskrabane pistnice.Co se tyka predniho tlumice,tak tam bejva olej i po 100t.km vetsinou v poradku.Unavi se pouze pruzina.Zadni tlumic trpi vic,ale olej je i po tech km pouze vice,ci mene zakalenej,ale funkcni.Je to dane tim,ze ty tlumice jsou ocelove a olej v nich moc netrpi.Repase hlinikovych tlumicu je uplne neco jineho!V nich muzes mit po 1 sezone fakt sracky.
Taky jsem se pokusil ruznyma zpusobama testnout tlumice, nejvic mi pomohl test jiny, zanovni 12tky bez ESA a dosel jsem k nazoru, ze ty moje (taky diky malo terenu) jsou v 80tkm uplne v pohode.
Hyperpro zvazuju, to bych rad, ale proste nevim co mi to v praxi prida, kdyz jsem takhle spokojenej.
Ivan napsal:
Hicks - ptal jsi se na moje tlumiče? Proč nešťastné? Diskutovalo se tu o nich ale nakonec se ukázalo že tlumí ještě velmi slušně. Takže nové pružiny (ty mám) a repasi odkládám na příště..
a to jsou fakt origo tlumice co maji 120 tisic?
za pruziny samo chvalim
Hicksi mam potvrzeno,ze bmw tlumice(alespon co jsou na 11..GS jsou co se vydrze tyce jedny z nejlepsich.A navic Ivanova motorka nejezdila v terenu a proto asi nebudou ani moc poskrabane pistnice.Co se tyka predniho tlumice,tak tam bejva olej i po 100t.km vetsinou v poradku.Unavi se pouze pruzina.Zadni tlumic trpi vic,ale olej je i po tech km pouze vice,ci mene zakalenej,ale funkcni.Je to dane tim,ze ty tlumice jsou ocelove a olej v nich moc netrpi.Repase hlinikovych tlumicu je uplne neco jineho!V nich muzes mit po 1 sezone fakt sracky.
Taky jsem se pokusil ruznyma zpusobama testnout tlumice, nejvic mi pomohl test jiny, zanovni 12tky bez ESA a dosel jsem k nazoru, ze ty moje (taky diky malo terenu) jsou v 80tkm uplne v pohode.
Hyperpro zvazuju, to bych rad, ale proste nevim co mi to v praxi prida, kdyz jsem takhle spokojenej.
Klidne se na hyperpro zatim vykasli.Mali taky udelal repas a daval hyperpro a rikal,ze zlepseni temer nepocitil.Fakt si myslim,ze ty orig.tlumice jete pouze po silnici vydrzi mnohem vic nez je Hicks ochoten pripustit!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ivan napsal:
Hicks - ptal jsi se na moje tlumiče? Proč nešťastné? Diskutovalo se tu o nich ale nakonec se ukázalo že tlumí ještě velmi slušně. Takže nové pružiny (ty mám) a repasi odkládám na příště..
a to jsou fakt origo tlumice co maji 120 tisic?
za pruziny samo chvalim
Hicksi mam potvrzeno,ze bmw tlumice(alespon co jsou na 11..GS jsou co se vydrze tyce jedny z nejlepsich.A navic Ivanova motorka nejezdila v terenu a proto asi nebudou ani moc poskrabane pistnice.Co se tyka predniho tlumice,tak tam bejva olej i po 100t.km vetsinou v poradku.Unavi se pouze pruzina.Zadni tlumic trpi vic,ale olej je i po tech km pouze vice,ci mene zakalenej,ale funkcni.Je to dane tim,ze ty tlumice jsou ocelove a olej v nich moc netrpi.Repase hlinikovych tlumicu je uplne neco jineho!V nich muzes mit po 1 sezone fakt sracky.
Taky jsem se pokusil ruznyma zpusobama testnout tlumice, nejvic mi pomohl test jiny, zanovni 12tky bez ESA a dosel jsem k nazoru, ze ty moje (taky diky malo terenu) jsou v 80tkm uplne v pohode.
Hyperpro zvazuju, to bych rad, ale proste nevim co mi to v praxi prida, kdyz jsem takhle spokojenej.
Když budeš chtít, tak můžeš zkusit moji motorku (taky 80 tis. a bydlím za rohem), mám tlumiče čerstvě po repasi s novými Hyperpro pružinami. A rozdíl jsem sakra poznal! Tak až bude počasí, můžem se domluvit...
Born To Lose. Live To Win.
Ivan napsal:
Hicks - ptal jsi se na moje tlumiče? Proč nešťastné? Diskutovalo se tu o nich ale nakonec se ukázalo že tlumí ještě velmi slušně. Takže nové pružiny (ty mám) a repasi odkládám na příště..
a to jsou fakt origo tlumice co maji 120 tisic?
za pruziny samo chvalim
Hicksi mam potvrzeno,ze bmw tlumice(alespon co jsou na 11..GS jsou co se vydrze tyce jedny z nejlepsich.A navic Ivanova motorka nejezdila v terenu a proto asi nebudou ani moc poskrabane pistnice.Co se tyka predniho tlumice,tak tam bejva olej i po 100t.km vetsinou v poradku.Unavi se pouze pruzina.Zadni tlumic trpi vic,ale olej je i po tech km pouze vice,ci mene zakalenej,ale funkcni.Je to dane tim,ze ty tlumice jsou ocelove a olej v nich moc netrpi.Repase hlinikovych tlumicu je uplne neco jineho!V nich muzes mit po 1 sezone fakt sracky.
Taky jsem se pokusil ruznyma zpusobama testnout tlumice, nejvic mi pomohl test jiny, zanovni 12tky bez ESA a dosel jsem k nazoru, ze ty moje (taky diky malo terenu) jsou v 80tkm uplne v pohode.
Hyperpro zvazuju, to bych rad, ale proste nevim co mi to v praxi prida, kdyz jsem takhle spokojenej.
Když budeš chtít, tak můžeš zkusit moji motorku (taky 80 tis. a bydlím za rohem), mám tlumiče čerstvě po repasi s novými Hyperpro pružinami. A rozdíl jsem sakra poznal! Tak až bude počasí, můžem se domluvit...
Není co vyvíjet. Kup 5m průhledné hadičky na benzín, přidělej na 2m desku na zdi a naplň do půlky vodou. k tomu nějaké hadičky, které ti průměrem sednou na výstupy u vstřikovačů a máš hotovo. celé to vyjde tak na kilo....
Možná najdu fotky nebo náčrt.
teda pokud ti nebude vadit, že to není pro naši moto, BMW potřebuje o 12,35mm+-0,15mm kratší hadičku než Guzzi, protože točí vyšší otáčky....
Přesně to chci udělat, na co vymejšlet co už někdo vymyslel? Jen by mě zajmalo proč by ta hadička měla bejt kratší než pro guzziny? Podle mě na dýlce hadiček nezáleží, nebo se pletu?
Já letos akorát obměnil a následně převatoval lauf a ještě se snad dokopu k převaření rámů na kufry. Pak už jen nakoupit pár pičičandiček a zkrášlit Ericha
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
princip mi je jasnej, to je bez debaty, ale nevím proč by mělo záležet na dýlce těch hadiček? Potom by mě ještě zajmalo jestli je lepší ubrat na válci, kterej dává víc, nebo přidat na druhým, asi záleží na volnoběžnejch otáčkách ne?