mara napsal:
ABS bych rozhodně neodsuzoval, je to taková poslední pomoc když něco p o s e r e š.
První věc, kterou jsem ale řešil, bylo předělání na vypínač, kterým jde ABS vypnout a zapnout kdy chci a odpadá ta nesmyslná tovární procedůra deaktivace.
Na přestavbu vypínání R1150GS máme návod, ale co F650GS, předělával to někdo?
Tohle by mě také zajímalo, kdyby někdo měl navod, tak ať se prosím podělí, tomu továrnímu zpracování jsem se také divil.
Nechápu, proč je to vypínání tak řešeno. To že pojedu tak na hraně, že budu spoléhat při brzdách na ABS a zrovna v nevhodnou chvíli si nechtě brnknu o vypínač a následně se rozmáznu, je podle mě míň pravděpodobné než to, že jej v terénu zapomenu (třena po pádu a chcípnutí motorky) znovu vypnout.
mara napsal:
Nechápu, proč je to vypínání tak řešeno. To že pojedu tak na hraně, že budu spoléhat při brzdách na ABS a zrovna v nevhodnou chvíli si nechtě brnknu o vypínač a následně se rozmáznu, je podle mě míň pravděpodobné než to, že jej v terénu zapomenu (třena po pádu a chcípnutí motorky) znovu vypnout.
Jj, ten pan je dobrej, daval jsem to kdysi do videi
Taky vidim jako ideal pro ovladani abs obycejny prepinac. Proste jak je to na bezny jezdeni, cestovani a mokro super vec, tak je to na blbnuti a off k nicemu, spis az nebezpecny... Nevim co vic v tom hledat... Fundamentalismus ani z jedny strany neuznavam.
Maiali nel Fango!
Stačí udělat vypínač na jedno s čidel. Pak se ABS vypne automaticky. Případně to ještě propojit s kontrolkou na ABS aby nehlásila chybu ABS.
To video už jsem viděl několikrát a je docela i v tipné. Jenom si myslím, že to nemá s ABS moc společného. Podle zadního světla přestal brzdit hned u toho chlápka a začal těsně před tím prvním hupem, kdy už měl slušnou rychlost. Pak tam sice brzdové světlo párkrát zasvítí, ale je otázka jestli při tom skákání vůbec brzdil a nebo mu jen noha skákala po pedálu a on se snažil udržet zuby nehty :-D
No, buďme rádi za náš kostrbatý způsob vypínání. Kamarád na Stelviu NTX musí pro vypnutí prolistovat palubní počítač a Super Ténéré tuším nemá vypínatelné ABS vůbec.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Takže dráty co teď vedou do tlačítka odpájet a zaizolovat každý zvlášť, sehnat spínač jako je na výstražné blinkry, přerušit čidlo a dráty dát na spínač?
Dneska jsme opravily zadní brzdu, ale vyskytl se problém s ABS, nejde vypnout a když oddělám čidlo u předního kola, tak to neukazuje žádnou chybu, ale ABS nefunguje, jestli jsem to dobře pochopil, tak se má rozsvítit kontrolka??
Neřešil někdo to vypínání ABS, přes vypínač jak je to popsaný z příspěvků nahoře??
Jediná příplatková elektronika co tam mám a je to naprd
Stiskněte a podržte tlačítko ABS 3-5 sekund (červeného ABS světlo začne blikat, dokud není znovu aktivova)
Chcete-li aktivovat, zastavit a chcípnout poté znovu nastartovat.
Upravil DAGR dne 09.04.2012 19:29