A co si myslíte o těchto doplňcích od TT, fungují? Stojí to ranec a proto se na to ptám, jestli se to opravdu vyplatí. Vím že sto lidí sto názorů......
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 14:37
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
To jsou pitomosti. Někdo se pohádal s Milanem v prodejně a teď se mstí na fóru...
Asi takhle - když jsme byli na prvním enduro školení (3 dny) v Hechlingenu, tak všechny R1200GS měly jen jediný doplněk - doraz řízení. Jediná motorka, která byla soukromého majitele a ne ze školy, která doraz neměla, tak se během těch třech dnů poškodila právě tahle motorka, protože pán zastavil, spadl hrudníkem na řídítka a řídítka protočil až do nádrže. Motorka byla okamžitě mimo provoz - urval kabely a bowden. Ten doraz 100% funguje a to, že ho lidi používají na silnici, neznamená, že nefunguje v terénu. Stačí se podívat na rozmašírovaný gumový středy po pádech. Těch rozlomených krků je v servisech vidět dost, takže považuju za nesmysl, když někdo říká že to je nanic.
Co se týká krytů vstřiku a plechu na snímač TPS, tak to je podobné. Drátové kryty vstřiku navrhnul Touratech pro BMW racing tým pro HP2. Při pádech nohou často kopali do vstřiku a ten drát tu energii pohltí. Pokud motorka letí na kámen, tak je asi úplně jedno, jestli tam je nebo není ale při běžných pádech, kdy si do toho člověk kopne, tak to poslouží dobře. Náš dobrý kamarád v maroku v roce 2006 spadnul při výjezdu z jednoho pískového řečiště a přesně nohou si vykopl vstřikovač a TPS. Věřím tomu, že by se to nemuselo lepit na místo a bát se, že se do vstřiku dostal prach a písek. Ukopnutý kabel od TPS je naprosto běžná věc, viděl jsem to mockrát a ta krytka to spolehlivě ochrání. Opět - pokud to padne plnou rychlostí bokem na skálu, je to asi fuk ale když do toho člověk kopne při opuštění motorky plavným letem přes řídítka, tak to funguje. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 14:43
Příspěvků: 3877 Registrace: 10.02.07
Spousta doplňků se kupuje srdcem a podle stavu peněženky. Já bez dorazů řízení najezdil 100 tisíc km i v terénu a dalších 80 tisíc s dorazy, třeba přijde jednou rána, kdy je ocením. Kamarád má na 1100GS najeto hodně přes 200 tisíc km, hodně v terénu (Rumunsko, Turecko...) a nemá ani kryty válců a dokonce ani padáky!! Já mám rád motorku "nastrojenou" ale bůhví co z toho mi opravdu někdy pomohlo...
Jinak myslím, že produkty TT fungují.
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 14:46
Příspěvků: 1055 Registrace: 12.08.09
když se na to podíváš čistě po sedlácku, spousta doplňků od TT logicky chrání místa kde může dojít k problému ( viz to co psali kluci ). Samo, mnoho z nich dle Murphyho zákona nikdy nevyužiješ - to je ale život. Ale prevence je vždycky důležitá. No a po čase ježdění třeba objevíš z vlastní praxe další, které se ti budou hodit. Nebo ne. A nebo je použiješ s čistě estetických důvodů - a proč ne, motorka bude v něčem jiná než sériovka. No a co se týká funkčnosti jakožto výběru materiálů na doplňky, tam bych se nebál říc že fungují určitě - bláto to rozhodně nejni. A nebo si zajeď do TT a pokecej o tom s klukama a budeš vědět....
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 14:47
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
Jo a k šucplechu bych řekl asi tohle - naši kamarádi se vraceli z výpravy v Maroku po týdnu, protože nějaké paní vyskočila motorka do svahu, spadla zpátky přímo na šutr a prorazila vanu tak, že to nešlo opravit. Výprava skončila. Pochopitelně - mohla mít šucplech s výztuhou a motorka mohla spadnout na bok a místo karteru mohla prorazit nádrž ale jí konkrétně prošel šutr asi 10cm dovnitř motoru. Konec. Shánění odvozu a konec dovolené.
Opět - to že někdo jezdí po silnici, neznamená, že jiní nejezdí v terénu a šucplech nikdy nepotřebovali. Viděli jsme už pěkně pomačkané ale pokud tam je výztuha z oceli (např. od RV2008 je to 01-044-3040-0), tak to prorazit tak, aby to šlo až do hliníku vany nejde. Nikomu na světě se to zatím teda nepovedlo, není jediný hlášený případ. Proražený 5mm dural ano, obvykle to ale stačí k tomu, že většina energie odejde do šucplechu který se většinou celý urve ale motor přežije nebo jen s malou prasklinou, která jde zalepit tekutým kovem. Pokud tam je ta výztuha, tak dural leží na ocelovém plátu a mezi ním a motorem je ještě guma, takže šucplech se hned neurve pokud jde náraz zešikma (většinou jde). *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 14:56
Příspěvků: 5204 Registrace: 28.08.08
Koukám,že vás p.Alzamora dokáže pěkně rozpálit.Kdo jezdí po silnici tomu prodloužení blatníku stačí.Ten kdo jezdí hlavně off,tak ať vyzbrojí moto dorazy,kryty ventildeklů,šusplechem,krytem katu atd.Ty kryty na čidla jsou asi na parádu.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 15:00
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
Jendax napsal:
A co si myslíte o těchto doplňcích od TT, fungují? Stojí to ranec a proto se na to ptám, jestli se to opravdu vyplatí. Vím že sto lidí sto názorů......
Jenda
Já jsem jel svoje první Maroko bez doplňků, vlastně jsem měl přídavný světla. Hned po té zkušenosti jsem vyměnil prakticky všechno, protože to jsou věci, které možná někdy nejsou moc krásný ale fungují a funguje možnost výměny části, což i u mnoha českách firmiček neexistuje (potřeboval jsem třeba jednu stranu padáku)...
Touratech má v nabídce víc než 6 tisíc věcí. Z toho asi 30% je vlastní výroba. Některé nejsou na ochranu a asi těžko říct, jestli "funguje" potištěné tričko. Ale ochranné dopňky fungují a u těch, kde si myslíme že nejsou 100% OK, tak to rovnou lidem říkáme - neprodáváme všechno, říkáme lidem co si myslíme a u některých třeba starších věcí si myslíme, že by zasluhovaly redesign. Každopádně lidi, kteří jeli s motorkama s našimi doplňky na nějaké fakt dlouhé cesty (vč. cest kolem světa) vědí, že to funguje a chtějí zase věci od TTAG. Ale na tomhle fóru je asi nenajdeš. Podle mě je zásadnější rozdíl v přístupu k řešení kritických situací. Když máš rozmašírovaný kufr a pravou stranu nosiče v Adis Abbebě a jedeš do JAR, tak je dost rozdíl v tom, když ti tvůj dodavatel řekne, že teď dělá ploty a kufry a nosiče bude dělat na podzim a ať se mu ozveš za 3 měsíce nebo když ti tvůj dodavatel pošle náhradní korpus kufru osazený tak, že ho jen nasadíš a půlku nosičů leteckým cargem tak, že za 7 dnů pokračuješ v cestě včetně dvoudenního dohadování na letišti. To je právě ten rozdíl myslím.
Další věc je, že všechny věci vyráběné na současné motorky (co jsou v tomto okamžiku vyráběné sériově) jsou schválené k použití výrobci těch motorek nebo jejich evropskou pobočkou. Jejich odbornou montáží neporušíš podmínky záruky. Bohužel díky tomu se někdy prodlužují doby uvedení nové věci na trh a některé věci se musí nabízet tak, aby to splnilo požadavky výrobce motorky - třeba proto že má pocit, že by ten výrobek ohrozil jeho vlastní doplněk z nabídky. Ale když si necháš odborně namontovat něco z nabídky TTAG a něco se stane, třeba ti vyhoří elektrika, tak byť to nesouvisí, výrobce resp. dovozce ti nemusí uznat garanci protože jsi tam měl doplněk, který nebyl schválený. Nevím jestli se to někdy stalo ale dřív třeba BMW dělalo fakt pakárny když člověk uplatňoval záruční výměnu a snažili se najít cokoliv, jen aby to nemuseli vyměnit. Dneska už je to asi jiné.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 15:03
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
Jinak bych to parafrázoval asi takhle - funguje přilba jako ochrana při lyžování? Není to jen paráda? Já jsem měl pád a rozbil si nos a vyrazil dva zuby a přilba byla nanic. To musí být nějaký shit, když mě to nepomohlo. Jen mě to brání při koukání po pěkných lyžařkách protože v ní mám menší pohyblivost hlavy. Jezdím po modrých a víc se sluním než jezdím. Má to pro mě smysl?
Tak asi tak nějak k tomu vyjádření Emila předtím.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 15:05
Příspěvků: 5204 Registrace: 28.08.08
TomasTT napsal:
Jinak bych to parafrázoval asi takhle - funguje přilba jako ochrana při lyžování? Není to jen paráda? Já jsem měl pád a rozbil si nos a vyrazil dva zuby a přilba byla nanic. To musí být nějaký shit, když mě to nepomohlo. Jen mě to brání při koukání po pěkných lyžařkách protože v ní mám menší pohyblivost hlavy. Jezdím po modrých a víc se sluním než jezdím. Má to pro mě smysl?
Tak asi tak nějak k tomu vyjádření Emila předtím.
S tím mám taky zkušenost.Vykloubený rameno a naražený žebra.Blbá helma.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 15:48
Příspěvků: 3877 Registrace: 10.02.07
Plech pod motorem je u 1200 důležitý, zažil jsem v Rumunsku 1200GSA s uraženým originál plechem včetně kusu olejové vany v místě úchytu plechu. Naštěstí pomohla dvousložková plastelína Loctite a olejové zásoby nás ostatních...
Ivan přiložený následující obrázek:
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 16:07
Moderátor Příspěvků: 5903 Registrace: 05.03.08
Ivan napsal:
Plech pod motorem je u 1200 důležitý, zažil jsem v Rumunsku 1200GSA s uraženým originál plechem včetně kusu olejové vany v místě úchytu plechu. Naštěstí pomohla dvousložková plastelína Loctite a olejové zásoby nás ostatních...
Ja myslim,ze tady nezalezi na velikosti susplechu,ale spis na tom jak je pridelanej.Aby nebyl na pevno,ale na silentblokach,ktere se pripadne prestrihnou,ale neznicej tu vanu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 16:23
Příspěvků: 111 Registrace: 29.10.10
vevis napsal:
Ivan napsal:
Plech pod motorem je u 1200 důležitý, zažil jsem v Rumunsku 1200GSA s uraženým originál plechem včetně kusu olejové vany v místě úchytu plechu. Naštěstí pomohla dvousložková plastelína Loctite a olejové zásoby nás ostatních...
Ja myslim,ze tady nezalezi na velikosti susplechu,ale spis na tom jak je pridelanej.Aby nebyl na pevno,ale na silentblokach,ktere se pripadne prestrihnou,ale neznicej tu vanu.
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 16:28
Příspěvků: 7183 Registrace: 09.10.07
Bez prodlouženého blatníčku bych vůbec neopouštěl garáž....to je o zastříkání motorky, toho bych se fakt bál....
to Vevis: provedení šusplechu TT má jednu podstatnou výhodu - vytvoří se pod celým spodkem rovná plocha, takže když moto na něco najede (pařez, kmen, kámen) nezůstane viset, ale sjede z toho...vyzkoušeno...takže jak píše Palovr, na velikosti záleží
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 19:18
Příspěvků: 7183 Registrace: 09.10.07
Když jsme u těch krytů, rozhodně bych nejel do terénu bez tohoto:
...baterie není zezadu chráněná, odlítne kámen od zadního kola s snadno projde jejím tělem...
Upravil Vjetrnik dne 16.02.2012 19:18
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 16.02.2012 19:26
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
Tohle jsem vyřešil radši zadním blatníčkem a odpadlo několik dalších problémů jedním vrzem...jako třeba mokrá řiť a bordel na tlumiči.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 17.02.2012 09:07
Příspěvků: 1543 Registrace: 11.08.07
Každý si nastrojí mášu podle sebe. Co se mu rozbije během provozu při absenci ochranných prvků, si může připsat na svůj vrub.Pak jde a příslušný protektor koupí . Čili, je to na každém jednotlivém soudruhovi. Zkušenosti přenosné nejsou.
Jaké doplňky jsou důležité (fungující) na GSA 1200 r.v.2011
Přidané 17.02.2012 10:34
Příspěvků: 898 Registrace: 12.05.11
Ivan napsal:
Plech pod motorem je u 1200 důležitý, zažil jsem v Rumunsku 1200GSA s uraženým originál plechem včetně kusu olejové vany v místě úchytu plechu. Naštěstí pomohla dvousložková plastelína Loctite a olejové zásoby nás ostatních...
Lepidla a tmely jsou dneska bomba, vloni Rumunsko, díra do motoru dost velká, je vidět po zvětšení pod malíčkem, vše v pohodě zalepeno a jezdilo se další týden, cena dvousložkového lepidla cca 150 Kč.
TomH přiložený následující obrázek: