adventure73-pardal napsal:
ja myslim ze na KTM vs 800GS bude horší jen spotřeba benzinu a destiček.... ostatní věci jsou u KTM lepsi, jestli teda neporovnavame nesrovnatelné
hele Pardalku, tohle ma byt vlakno o hazeni spiny na KTM...
Tech horsich parametru je tam vic.. mam zacit? bude to zase diskuze na 200 stranek...
Upravil hicks dne 18.02.2012 18:42
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TOLI napsal:
Typickej problém- viděl sem na vlastní oči a málem to nechalo kamaráda v rumunsku.
to je nejaky rele, nebo cerpadylko?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Co jsem prodal svoje GS,trak jsem hodně rozmýšlel do čeho jít.Jasná volba padla na KTM LC8,po návštěvě u Aldíska.Novou ji koupím o pěknejch pár desítek tisíc levněji než 1200GSA a nemusím nic upravovat na podvozku.Včetně kufrů je cca za 2/3 ceny BMW.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Ani nevim vim že je to někde pod šusplechem tušim u baterky a kamarádovi to nejdřív blbly budíky a pak to přestalo jet.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Ani nevim vim že je to někde pod šusplechem tušim u baterky a kamarádovi to nejdřív blbly budíky a pak to přestalo jet.
jakoze mu to jelo jeste hur, nez normalne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
qwert napsal:
A Fanda mě varoval že tu bývají ****i..
hele ty bys mohl vedet par kompromitujicich informaci... Erzqwerte.. teda jses to ty?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
qwert napsal:
A Fanda mě varoval že tu bývají ****i..
... tak co sem lezeš...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
qwert napsal:
No já akorát vím že mám 04 a 90000km bez závad..
no ale urcite budes mit novy rozvody, ze? Nejakou tu treti pumpu, druhou vacku? No povidej
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi, konecne taky vlakno pro me.
Taaakze, kdyz jsem mel 800GS, vsechno furt fungovalo a tak mi bohuzel nezbyvalo, nez utracet za ruzne kraviny od TT a ladeni uz tak dokonaleho podvozku. Plakal jsem, prosil jsem, v garazi se modlil, vsechno marne, GS drzelo a jezdilo a porad jsem nemohl utracet v Inveltu za servis.
Ted mam 2 KTM a uz konecne mohu pobirat socialni davky a utracet vse co vydelam za servis. Je to bozi, garaz plna nahradnich dilu, plastu, ulamanych pacek, na konte debet...
A co se tak sype? No prece vsechno, je to KTM, dyt prece i Coma musel na Dakaru menit motor, ty kramy nic nevydrzi. A to ze prvnich pomalu 10 mist obsadili skoro jen KTM prikladam na vrub uz tak spatne logistice nahradnich dilu KTM
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Nějak se to vlákno nepovedlo.. Ba naopak to vypadá, že se vyvíjí přesně opačně, než jsi předpokládal, že?
Ale já tě potěším -
Ta Kátéemka je děsná mrdka, žere to benzín, destičky, všecko se na tom sere a nemůžu dál než 20 metrů od garáže, abych tu těžkou bestii vůbec zvládl dotlačit zpět a mohl hned vyměnit náhradní motor, kterej si vždycky dám do kupy, až mě zase napadne vyject.
Samozřejmě jsou na světe magoři, kteří neví to co já a jezdí na ní kolem světa a vůbec si neuvědomujou, že se nemusí vrátit zpět, že?
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Já se svezl na 950 S a tuze se mi to líbilo Rok nevim,ale bylo to boží !
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Dolek napsal:
Nějak se to vlákno nepovedlo.. Ba naopak to vypadá, že se vyvíjí přesně opačně, než jsi předpokládal, že?
ale vubec... to nebylo zamysleny jako flamevlakno.. cekal jsem akademickou diskuzi a realny argumenty, co pouzit.
---
JAK RIKA WALTR -- ZAPLEVELILI JSTE MI VLAKNO
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2