smazak73 napsal:
Ty voe co v tom zahučí???
Na kolik ti to spočítali smím li se zeptat?
ono se tam toho bude dělat krapek víc než rozvody....
No jasně když ti to žere olej.....to my došlo-10tis?
motor - rozvody + vodící lišty napínáky ,kroužky,těsnění nějaké ty simerynky a takové blbny, pak doufat že olej čerpadlo a šály jsou redy,,no a na zbytku motorky to je řídící jednotka ABS - pokus o opravu, všechny lanka,jehlové ložiska v kardanu.gufera v kardanu.pak nějaké ložiska ve vnit kardanu je toho nějak moc:-(
nj hold už vím že BMW nemám jít kupovat sám....ale ono stejnak do motoru člověk nevidí a na druhou stranu aspoň že se na to přišlo teď než aby mi někde něco luplo na cestě či v zatáčce a za sebou jsem měl holčinu
copak tebe nepotkalo nic tak hezkého??:-)
magoss napsal:
Tak po větším prozkoumání mám rozpadlé obě lišty:-( buď tam motorce je motor co má natočeno hrozně moc a nebo byl prej nadměrně přehřejván... takže buď bdu dělat takovou malou GO motoru pač mi to žere aj olej a docela slušně + lamelu a další a nebo mám možnost výěny motoru jen nevím zda by prošlo to že motor je původně z RS
Co se týče mechanických částí motoru, tak u 1150RS jsou jiné hlavy než u GS (jiné uchycení výfukových svodů, jiné vačky).
Polomotor z 1150RS (tzn. blok, klika, ojnice.......) je ale stejnej jak na 1150GS. Musel by jsi přehodit hlavy z toho svýho motoru. Jen si nejsem jistej typem motoru 1150GS mají tuším typ 122EB a nevím jestli ho má RS stejné (RT i S má typ motoru jinej a RS je co se týče motoru stejný jako RT) - tak aby ti to potom sedělo v papírech.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
magoss napsal:
Tak po větším prozkoumání mám rozpadlé obě lišty:-( buď tam motorce je motor co má natočeno hrozně moc a nebo byl prej nadměrně přehřejván... takže buď bdu dělat takovou malou GO motoru pač mi to žere aj olej a docela slušně + lamelu a další a nebo mám možnost výěny motoru jen nevím zda by prošlo to že motor je původně z RS
Co se týče mechanických částí motoru, tak u 1150RS jsou jiné hlavy než u GS (jiné uchycení výfukových svodů, jiné vačky).
Polomotor z 1150RS (tzn. blok, klika, ojnice.......) je ale stejnej jak na 1150GS. Musel by jsi přehodit hlavy z toho svýho motoru. Jen si nejsem jistej typem motoru 1150GS mají tuším typ 122EB a nevím jestli ho má RS stejné (RT i S má typ motoru jinej a RS je co se týče motoru stejný jako RT) - tak aby ti to potom sedělo v papírech.
Děkuji Tondo ač jsem toto nevěděl jaké tam jsou rozdíly na motoru rozhod jsem se motor neměnit kli tomu že stejnak nevím v jakým by byl stavu..raději zaivnestuju a udělá se ten můj a bude jistota snad teda...