Taky se přiznávám. O Varanovi jsem snil léta (u toho stavěl barák ). Pak mě zlákal Capo, ale také odradil nespolehlivou elektrikou. GSo bylo cenově dál a nedosažitelné...... až mi jednou ruplo v kouli. Trochu počítal a mezi Vánocema a Novým rokem si jedno koupil
Takže mými favority byly tyto motorky:
1. Varadero 1000 od r.2003 (PGI-FI)
2. Strom 1000
3. Caponord 1000
4. TDM900
to Petos: to se ručička pravidelně střídala v zaměření, cestovní enduro či více silnice a znovu....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Ono zas na té italce není moc špatného, spíše za to může dost slabá servisní síť než stroje. Na díly se čeká i měsíc (mám os. zkušenost), ale je to daný laxním přístupem (Aspirit apod. firmy už nenavštěvuji - chtěj jen vydělat, daleko lepší je domluvit se se známýma co opravujou mota doma v dílně a maj díl do týdne...). Jinak Na Capu odcházely nejvíce konektory od altíku (tím problém s dobíjením jak se všude proslýchá) a dráty ke světlům (ale to byl problém hlavně u ročníků do 2004), palubka (resp. ručička rychloměru), jinak motor spolehlivý, spojka taky, tlumiče už byly zmíněné. Měl jsem ji rád, každopádně se nedá jen tak srovnat s R1...GS, přeci jen je to určené pro sportovnější lidičky a tím to je dané. Na GS jsou taky sem tam potřeba řešit problémy s kardany, převodovkou. U každé moto je něco... Co se spotřeby týče dá se s ním jezdit od 6 do 8 L na 100km, přes 8 jsem se v životě nedostal a ani kámoš, který ho má dodneška, ten s ní dokonce žádný problém nikdy neměl (jen dáva gumy, vyměnuje olej, řetěz a leje benzín, nic víc neřeší a Capoš šlape jak hodinky, že se i já divím...).
Tak, že V-Strom+TDM jsou více silniční, kdežto Varadero+Capanord více enduro (tedy s přivřením očí)...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Jojo, motor V60 z Mille, sice né v Caponordu, ale s otevřenou verzí jsem trávil 3 sezóny humoru na silnici. Zvuk i charakter téhle V60 je se sériovým sáním i výfukem naprosto úchvatný, faktor děsu z temného chroptění mi do přírody ale moc nesedne. Je taky fakt, že i přes vyvažovací hřídele přináší v průběhu zrychlení do motorky dost vibrací a vůbec dobře nesnáší v tahu otáčky pod 2500. Chce točit a tahat, o klidném cestování to moc není, ale zase s tím bude sranda. Na podzim jsem z R1100GS vlezl na Tuono a 2 týdny jsem nechtěl sednout zpátky na boxera. Ještě že je u nás v Krušných horách a Doupovkách tolik špatných cest..
Tak že Vás tímto opouštím !!!!!
Ta motorka je prostě o level jinde než 1150!!!!
Včera jsem zakoupil toto..............Dal jsem na VĚTRNÍKA
Nikdy jsem nebyl skalní BMWář
Vše pod heslem ..."Co tě nezabije to tě posílí
smazak73 přiložený následující obrázek:
RR je dobrá je jich málo v DE si to nechaj brutálně zaplatit,měl jsem normál verzi 2004 živější neš varadero nádherná,odešel display tacho brutál cena 22tis kčzlatý báwo na ceny)
Bob napsal:
RR je dobrá je jich málo v DE si to nechaj brutálně zaplatit,měl jsem normál verzi 2004 živější neš varadero nádherná,odešel display tacho brutál cena 22tis kčzlatý báwo na ceny)
Prej v rebublice jsou jen 3 kousky
Není to doložený ničím jen jedna paní...
Fanos Rusicka napsal:
Perfektní stroj jak motoricky tak podvozkově.Kdysi jsem o něm taky uvažoval,ale odradila mne cena jen cena jinak bych ji určitě pár let měl.
No co jsme zatím řešili vzadu sachs ale plynovej plus štelování předpětí jak na bávu a štelování na konzervě plynu (kolečko) podle kámoše to nejlepší co sachs vyrobil
Předek štelovací jak předpětí tak asi utlum
Motor papírově ROTAX 990 R
Upravil smazak73 dne 30.03.2012 23:00