Já jeden našel vlevo. Tam co končí nádrž. Z tvé fotky to nemůžu poznat. Máš asi už jinak uchycený klakson. Nicméně zkusím hledat podle tý první fotky.
Dík.
dík za fotky servisáku!
Ten konektor co jsem našel u nádrže ale vypadá na ten pro navigaci, motka je po 1. majiteli a ten tam navi měl, takže je zřejmě už rozbalený a byl i připojený.
Asi bude dobrý, když tam strčím měřák a změřím, jestli je tam napětí s klíčkem a bez klíčku a bude, ne ?
Asi jsem blbej, ale co je aktivní uhlí pro USA verzi ?
Dnes jsem zapojil baterii s kabelama od navigace přímo k baterce,ostatně,jak to bylo zapojeno původně.Po umístění do držáku se však moje Zumo 660 automaticky nezaplo.Moto startuje bez problémů.Napadá vás něco?
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
A nemá to nějaký nastavení v sobě ta 660. Já když dám Zumo do držáku v autě a vypnu ho tak píše že se baterie nabíjí a když toasamý v moto držáku tak nepíše nic...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Navigace se přepla do stavu"moto"po aplikaci do držáku.Akorát pak se sama po opakovaném uložení do držáku nezapla.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Mám R1200GS 2010/5, tam by 83300413585 pasoval? Akorát mi z toho odkazu od Sukyho připadá, že je to ten konektor mezi nádrží a řidítky a ne pod olejovým chladičem. Nebo je ten konektor stejný jen se změnilo umístění s rokem výroby? Ježek je tento http://www.bmwgs....lookup=906 ? Dík.
Upravil stevebmw dne 09.09.2012 17:49
R1200GS 2010
Proto jsem ti dal ten odkaz, dělal jsem dvě motorky a umístění bylo vždy jinde. Ale dělal jsem starší kusy než máš ty :-)
1. Ten konektor na moto je černý a má zátku, která je zaklapnutá (zajištěná) stejně jako potom protikus 83300413585 . Viz obrázky, takovou zátku jsem jinde neviděl (snad tam není ani jinde žádná jiná zátka)
2. Ten konektor je z výroby určen na napájení navigace, je řízen přes CAN, tzn. že je zapnutý když zapneš zapalování, po vypnutí zapalování je ještě asi minutu pod napětím a pak se vypne. Tedy nemělo by hrozit, že vybiješ baterku, když v něm necháš něco zapnuté.
3. Podle některých vyjádření ten druhý bod ne vždy platí. Snad když v něm necháš zapojené něco s malým odběrem, je schopno se to znovu zapnout a časem vybít baterii. To nemohu potvrdit, i když jsem tam párkrát nechal pár dní zapojený USB napáječ, neměl jsem s baterií problém, jenže jsem pak neměřil případný pokles kapacity, možná po delší době by to mohl být problém, nevím.