servisak napsal:
Ja si to pamatuju říkal jsem ti ať napíšeš PM Zetorovy že ti j pošle.. Sakra včera u mě byl.. Ti ji mohl přivést...
Jasný že jsem mu napsal a on mi poslal nabídku. Já jen doufal, že baterka ještě vydrží, protože nemám ještě žádný hadry ani boty....
No nic. Nevydrží. Ještě přemýšlím o silnější baterce, kdy už....ale to bylo v jiným vláknu.
servisak napsal:
Ja si to pamatuju říkal jsem ti ať napíšeš PM Zetorovy že ti j pošle.. Sakra včera u mě byl.. Ti ji mohl přivést...
Jasný že jsem mu napsal a on mi poslal nabídku. Já jen doufal, že baterka ještě vydrží, protože nemám ještě žádný hadry ani boty....
No nic. Nevydrží. Ještě přemýšlím o silnější baterce, kdy už....ale to bylo v jiným vláknu.
Bacha aby se tam silnějsí vešla...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak mám stále stejný problém s EWS. Vyměnil jsem anténu i baterku. Zjistil jsem, že je problém někde v kabelu. Když s ním pohnu a zapnu klíček, je to ok. Poraďte jak to proměřit abych to našel. Kde je druhý konec kabelu od imobilizéru?
Ahoj. Z konektoru EWS antény to vede na konektor X9630 modulu BMS-K - zelenohnědý by měl jít na pin č.8, žlutohnědý na 43, žlutobílý na 55, bílomodrý na 57.
Upravil Tonda dne 12.03.2012 07:20
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Ahoj. Z konektoru EWS antény to vede na konektor X9630 modulu BMS-K - zelenohnědý by měl jít na pin č.8, žlutohnědý na 43, žlutobílý na 55, bílomodrý na 57.
Díky moc!!!
Teď se už jen dostat k BMS-K.
To schéma mi moc pomohlo.
Máš to u mě!
Zdar. Dneska jsem projel své moto R1200GS 2008 diagnostikou a našlo to jednu chybu:
10491-electronic immobiliser malfunction. The fault is not present now.
Můj dotaz, bude to špatným EWS, tedy tou kruhovou anténkou? již několikrát se mi stálo, že moto nešlo nastartovat a musel jsem vytáhnout klíček a znova otočit a vše potom bylo OK. Na displeji mi to nic nezobrazuje.
Tedka sem ten imobilizer menil a dyz to svitilo na displeji ews tak to nic nedelalo.vypl, zapl, vypl, zapl tak pjetkrat az na displeji nebilo ews tak to chitlo.takze by ti tam mel byt napsany napis ews pokud je to porouchany si myslim.
Kupredu spatki ni krok...
Pánové, trošku mne tady strašíte, že mi odejde baterka Čeká mne teď výlet za hranice. Moc se v tom nevyznám, jde poznat, nějakým měřením, že už je baterka na konci své cesty?
Předem moc děkuji za info.
U cant buy happiness but u can buy a motobike and that´s pretty close......true story!!!!!!
mjaklovsky napsal:
Pánové, trošku mne tady strašíte, že mi odejde baterka Čeká mne teď výlet za hranice. Moc se v tom nevyznám, jde poznat, nějakým měřením, že už je baterka na konci své cesty?
Předem moc děkuji za info.
sice to neni moc k tematu. ale v lepšíc servisoch by mohli mat testovaciu stanicu na baterie. ta ti tvoju baterku otestuje nabitím a vybytím min v 2ch cykloch a povie ti aku ma kapacitu. inak sa bezpečne neda určit aku ma ešte životnost.
aka stara je ta baterka?
ak ma 4roky tka by som ju pred dlhou dobou preventivne vymenil a maš klud
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
motorka je 2010, akorát si mi občas stane něco podobného, co se tu popisuje. Strčím klíček, otočím a vůbec nic, displej mrtvej. Vyndám klíček, znova zandám a vše ok. Toto se stane tak jednou za měsíc. Tak jsem trošku znejistěl, že by to mohla být baterka. Zase se mi jí nechce kupovat, když to není třeba.
U cant buy happiness but u can buy a motobike and that´s pretty close......true story!!!!!!
for Bohumil,
na displeji jsem si nevšiml, že by mi tam svítil nápis EWS, jedině že bych ho přehlídl. Párkrát mi to udělalo v květnu co jsem motorku koupil, potom na motodovči bez problému a teď znova asi dvakrát, tak já už nevím. Skusím blíže popsat, když jsem pootočil klíček neproběhla kontrola, jak to bývá červený, potom žlutý trujuhelník, ale po vytažení a znova zasunutí klíče, vše naběhlo jak má.
Co tedy přesně znamená ta chybová hláška diagnostiky 10491-electronic immobiliser malfunction. The fault is not present now. zřejmě to může byt více věci, asi mě odborný servis nemine. Diagnostiku mám po minulém majiteli a zase tak moc s ní pracovat neumím.
dejvit> u tebe to vypadá spíše na vysílač. Kup si jeden do zásoby (cca 800kč) jako všichni ostatní tady a rovnou si kup i baterku do DWA- viz Tonda výše. No a pak si tady najdi postup co udělat při poruše, vytiskni a jed.
Majklovsky> tohle bych s DWA nespojoval. Tobě to nenaběhne vůbec, spínačka? modul? atd......
Upravil Waltr dne 06.07.2014 00:09
for Waltr, už jsem anténku objednal, za poslední týden, cca 30 startů, ani jednou se to neprojevilo, ale pro jistotu budu vozit vždy u sebe, co kdyby ... díky snad to bude tím.