Waltr napsal:
Tak začnu
Web by měl fungovat totálně nezávisle, to znamená jsem pro to aby jel na placených stránkách a ne na stránkách poskytnutých některým z členů. Ať už to je jakkoli fér nabídka.
Slouží to nestranosti, a nezávislosti.
Dále bych byl pro větší počet moderátorů, ať probíhá funkčnější kontrola, jak etiky komunikace tak inzerce.
Moderátoři- nebo nějaká rada starších -ve které by byli zastoupeni největší inzerenti- by měli právo rozhodnout o tom zda je inzrát třeba zpoplatnit- řekněme 5 moderátorů a hlasováním, pokud 3 budou pro- je inzerát zastaven.
Kolonka -spor- nebo nepřítel (to je hloupý název) pokud se nějaké nick dostane do této kolonky řekněme u 15 lidí dostane žlutou, u 20 ban.
To je pro začátek.
Jo možná nějaké odstupňování podle počtu příspěvků- a od toho změna pravomocí- nevím 100 přispěvků =chodec, 1000 příspěvků= jezdec a třeba možnost co já vím...čerpat slevu u místních.
Možná domluvit s inzerenty, aby čás reklamy byla formou ceny v soutěži, nebo na konci roku vyhlásit nejužitečnějšího člena- anketou atd...ale tady si uvědomuji že to už je opravdu Milošův plac.
Si zabil............
Tohle by nás mělo jako posunout dopředu ? A to je z tvé hlavy?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Si zabil............
Tohle by nás mělo jako posunout dopředu ? A to je z tvé hlavy?
ja uz to ctu.. nevsiml jsem si...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal:
Kolonka -spor- nebo nepřítel (to je hloupý název) pokud se nějaké nick dostane do této kolonky řekněme u 15 lidí dostane žlutou, u 20 ban.
To je pro začátek
hele Waltre... jestli Te opravdu napadaji takove veci, tak:
a) vidim ponekud paralely s Prezim
dle meho nazoru -- nebrat osobne -- ve vedeni ani mezi moderatory nemas co delat.
Tohle ti vicemene na foru ponecha jen ty nudne a nekonfliktni.. ale na to prece uz ted mate Cenduro, ne?
Nemluve o FANTASTICKE moznosti zneuziti.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Prosil jsem o přínosné příspěvky.
Dalo se to čekat. Dobrá tedy, asi nebyl dobrý nápad s bany. Jak tedy zařídit aby forum nepřicházelo o lidi díky zbytečným pindů a v neposlední řadě urážkám?
Bude stačit více moderátorů, není tady někde v pravidlech něco o urážkách, neměl už tady moderátor párkrát zasáhnout.
Možná i hosting zdarma je hloupost, ale já mám pocit že se pár věcí děje které by se neděly. Ale asi máte pravdu.
Ne, po moderátorství opravdu netoužím. A inzerenti v moderátorskyých funkcích, bych bral jako gesto za financování a taky trochu právo si chránit to své....taky jsem spoléhal na to že lidé jako Pardál a spol by právě na ty drobné věci nahlíželi s patřičnou velkorysostí. A spravedlnosti by bylo učiněno zadost.
Odpověděl bych na osobní komentáře, neodpovím. Nezapojím se do koloběhu hlouposti.
Upravil Waltr dne 06.03.2012 11:50
Waltr napsal:
Prosil jsem o přínosné příspěvky.
Dalo se to čekat. Dobrá tedy, asi nebyl dobrý nápad s bany. Jak tedy zařídit aby forum nepřicházelo o lidi díky zbytečným pindů a v neposlední řadě urážkám?
Bude stačit více moderátorů, není tady někde v pravidlech něco o urážkách, neměl už tady moderátor párkrát zasáhnout.
ty si asi sedis na usich.
Vevis a spol. ti uz mnohokrat rekli, ze sem chodi kvuli SVOBODE.
To co tady opet nenapadn podstrkujes JE NAPROSTY OPAK SVOBODY.
Opravdu Ti prijde, ze by forum prichazelo o lidi? ja ten pocit edy nemam.
Rezby tu jsou uz od zalozeni -- mas pocit, ze by sla navstevnost do kopru?
to leda tak ma Cenzuru, kde se musis chovat ruzove a beda, jak to porusis.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal:
Zeditoval jsem ůvod, koukněte na to, když tak nějaké připomínky a tipy.
az na 1ku ok.
absence moderatoru je myslim prave to, co dela tohle forum jakym je.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal:
Zeditoval jsem ůvod, koukněte na to, když tak nějaké připomínky a tipy.
az na 1ku ok.
absence moderatoru je myslim prave to, co dela tohle forum jakym je.
Hicksi,ja s tema moderatorama souhlasim ve smyslu prehlednosti,dohledatelnosti atd.Ne zbytecneho mazani.
Pro priklad.Asi mam trochu prehled ve dvouventilech.A trochu me stve,kdyz je rec o generaci monolever a nekdo do toho zacne motat paralever a ani netusi,ze pise o necem jinem.A nakonec to skonci fotkama Jawa,ktere jsou uplne mimo.
Nenavrhuji neco mazat,ale prispevky porovnat do spravnych vlaken pokud to jde a treba tem jawam tam vytvorit vlakno Prispevky mimo tema nebo tak neco.
Je mi jasne,ze ve ctyrventilech by vzhledem k mnozstvi prispevku toto byla prace na hodne dlouho.
A treba volnou diskuzi bych nechal bez moderatora,protoze to by nedal asi nikdo.
Tam jde spis o to,kdyby se tam zacali objevovat urazky fakt uz za hranou,a pak asi par dalsich veci,tak verim ze se najde nekdo,kdo napise Milosovi PM,aby on posoudil co uz za hranou je a co ne.A on byl v tomto vzdy v pohode.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Hicksi,ja s tema moderatorama souhlasim ve smyslu prehlednosti,dohledatelnosti atd.Ne zbytecneho mazani.
Pro priklad.Asi mam trochu prehled ve dvouventilech.A trochu me stve,kdyz je rec o generaci monolever a nekdo do toho zacne motat paralever a ani netusi,ze pise o necem jinem.A nakonec to skonci fotkama Jawa,ktere jsou uplne mimo.
Nenavrhuji neco mazat,ale prispevky porovnat do spravnych vlaken pokud to jde a treba tem jawam tam vytvorit vlakno Prispevky mimo tema nebo tak neco.
Je mi jasne,ze ve ctyrventilech by vzhledem k mnozstvi prispevku toto byla prace na hodne dlouho.
A treba volnou diskuzi bych nechal bez moderatora,protoze to by nedal asi nikdo.
Tam jde spis o to,kdyby se tam zacali objevovat urazky fakt uz za hranou,a pak asi par dalsich veci,tak verim ze se najde nekdo,kdo napise Milosovi PM,aby on posoudil co uz za hranou je a co ne.A on byl v tomto vzdy v pohode.
Vevisi... tohle je skutecne hra s ohnem.
Nevim, proc tolikrat opakovat chyby z historie... na jednu stranu si tu chvalite Milose, ze nemaze .. a pak byste chteli MENIT ZABEHNUTY FUNGUJICI SYSTEM?
Tyhle experimenty jsou hodne nebezpecne, vez, ze vim, o cem mluvim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
OK.Ja s tim problem nemam a vse potrebne si dohledam,nebo se optam znova.Dnes uz hlavne vim komu s jednotlivymi problemy volat a forum na to vlastne nepotrebuju.
Slo mi fakt jenom o prehlednost.Mnohdy jsou pekne fotonavody oprav umisteny v nevhodne pojmenovanem vlakne a temer nemas sanci to dohledat.Je fakt,ze kdyz to tema otevres znova,tak se najde nekdo,kdo to dohleda a vlozi ti odkaz!
Takze asi mas pravdu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Co se tyce navodu, tak mi jako lepsi prijde wiki, pripadne PRIPICHNUTI rozcestniku v konkretni sekci.
Tj. jako to maji na ADVRIDERU.
Jednoduse -- nektere prispevky jsou PORAD NAHORE a ten uplne prvni muze fungovat jako rozcestnik.
Upravil hicks dne 06.03.2012 12:50
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Juan napsal:
Osobně si myslím, že Miloš si bude umět poradit sám. Ovšem shodnu se s tebou v bodě "4". Pokud inzerent nebude platit raketu, nebude si potom tolik sám střežit, zda se neobjevují v jeho oboru nějací Zetoři. No a Zetoři se nebudou bát pomáhat kamarádům, aby jim méně krvácely peněženky. No a možná, když za reklamu nebude raketa, bude pro Miloše snažší dělat si opět pokladníka.
Ale tohle vše je jen a pouze na Milošovi.
Jistě, kdyby toho nebyl schopen, tak tenhle web není. Píšeme sem ale konkrétní náměty, jak dál.
Je to dobré vlákno - místo hysterie, křiku a vzájemného napadání se tady může konečně vytříbit, co si vlastně členové na tomto fóru přejí. Protestů již bylo dost, teď je potřeba konstruktivní přístup
BMW GS = stroj na radost
Waltr napsal:
Zeditoval jsem ůvod, koukněte na to, když tak nějaké připomínky a tipy.
Až na 1 OK.
Nemyslím si, že je potřeba více moderátorů pro to, aby se moderovala diskuse. Pouze jsem použil jsem zavedený termín moderátor (nebo zde redaktor) - každý za svou sekci by mohl řešit připomínky inzerentů/členů atd... - jde o to aby pomohli Milošovi s administrativou, vedením webu, řešením problémů a nakonec (pokud to bude třeba) připomínky k nekalé inzerci.
Jde o to, aby to všechno neleželo na jednom člověku, aby se snížily časové nároky na práci s webem - rozdělit to mezi více lidí.
Každý redaktor by si hlídal svoji sekci a byl za ní odpovědný - svým jménem, svými vědomostmi a taky svojí ctí. Proto by mělo být uvedeno u nicku, kdo je kdo - někdo třeba ani dnes neví, že swat je/byl redaktor.. To samé Tomáš TT atd...
Moderace diskuse - současná situace naprosto jasně ukazuje, že fórum je funkční a funguje to - když někdo začne moc štěkat, jiní se po něm oženou lopatou a ono to zafunguje (viď, Hicksi )
PS: Náhodou, pro Hixe pochvala - asi 2x nebo 3x teď mírně couvnul, zakopal sekeru, ztlumil svoje vášně - to u něj nebývá zvykem a je vidět, že se snaží.
Upravil buboGS dne 06.03.2012 13:18
BMW GS = stroj na radost
bubo napsal:
PS: Náhodou, pro Hixe pochvala - asi 2x nebo 3x teď mírně couvnul, zakopal sekeru, ztlumil svoje vášně - to u něj nebývá zvykem a je vidět, že se snaží.
btw: to neni pravda, ze nebyva zvykem.. akorat mi to musi rict nekdo, koho beru alespon trochu vazne...
Upravil hicks dne 06.03.2012 14:45
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2