mandy8 napsal:
Jojo máš pravdu, ale já to nenabíjím moc dlouho a hlavně to nabíjím když zrovna třeba s motorku přes zimu něco dělám a jsem u ní a kontroluju stav nabití.
pak ok...
proste to jen chce bejt s batt opatrny... mne napr. vybuchla li-polka ve stanu.
NESTRAŠ pořád s tou LiPolkou! To je úplně něco jinýho,než baterka v motorce.
Já nabíjím všechny byterky v motorce a i ve většině aut. Samozřejmě před startem nabíječku odpojím,ale spíš abych ochránil nabíječku před velkým odběrem a zničením elektroniky proudovým nárazem při startu.
Kdyby jsi viiděl jak se zacházelo a co všechno se dělalo v baterkárně kde jsem dělal,tak by jsi do konce života veselej nebyl..
Jo nabíjej v motorce,ale používej zdravej selskej rozum. Ten se mimochodem poslední dobou nějak všeobecně vytrácí...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
mandy8 napsal:
Jojo máš pravdu, ale já to nenabíjím moc dlouho a hlavně to nabíjím když zrovna třeba s motorku přes zimu něco dělám a jsem u ní a kontroluju stav nabití.
pak ok...
proste to jen chce bejt s batt opatrny... mne napr. vybuchla li-polka ve stanu.
NESTRAŠ pořád s tou LiPolkou! To je úplně něco jinýho,než baterka v motorce.
Já nabíjím všechny byterky v motorce a i ve většině aut. Samozřejmě před startem nabíječku odpojím,ale spíš abych ochránil nabíječku před velkým odběrem a zničením elektroniky proudovým nárazem při startu.
Kdyby jsi viiděl jak se zacházelo a co všechno se dělalo v baterkárně kde jsem dělal,tak by jsi do konce života veselej nebyl..
Jo nabíjej v motorce,ale používej zdravej selskej rozum. Ten se mimochodem poslední dobou nějak všeobecně vytrácí...
Lipolka ma jiste vyssi koncentraci energie, zase nema tak pekne rozlitelnou kyselinu.
Proste to chce bejt opatrnej..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Lipolka ma jiste vyssi koncentraci energie, zase nema tak pekne rozlitelnou kyselinu.
Proste to chce bejt opatrnej..
JO jasně viděl jsem,co dokáže LiPolka napojená rovnou na 12V. Pěknej ohňostroj. Ale normální kyselinová baterka je o dost hodnější i když bouchnout jsem jí už taky zažil. Jenž u toho je potřeba jeden důležitej faktor: D.E.B.I.L.
Upravil BIGR dne 08.03.2012 20:52
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Lipolka ma jiste vyssi koncentraci energie, zase nema tak pekne rozlitelnou kyselinu.
Proste to chce bejt opatrnej..
JO jasně viděl jsem,co dokáže LiPolka napojená rovnou na 12V. Pěknej ohňostroj. Ale normální kyselinová baterka je o dost hodnější i když bouchnout jsem jí už taky zažil. Jenž u toho je potřeba jeden důležitej faktor: ****.
jenomze staci aby napraskla a vyleje se ti kyselina DO moto... jestli muze neco pustit i zmasakrovana gelovka ci se skelnym hounem, to nevim.
proto take nabijeni zapojene motorky nic moc...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
jenomze staci aby napraskla a vyleje se ti kyselina DO moto... jestli muze neco pustit i zmasakrovana gelovka ci se skelnym hounem, to nevim.
proto take nabijeni zapojene motorky nic moc...
Všechno moc řešíš... PROČ by ti měla baterka prasknout? Když jí nabíjíš jak máš (proud atd.),tak je prakticky nemožný aby ti praskla. Jedině při přítomnosti toho faktoru o kterým jsem mluvil je možný cokoli...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
hicks napsal:
jenomze staci aby napraskla a vyleje se ti kyselina DO moto... jestli muze neco pustit i zmasakrovana gelovka ci se skelnym hounem, to nevim.
proto take nabijeni zapojene motorky nic moc...
Všechno moc řešíš... PROČ by ti měla baterka prasknout? Když jí nabíjíš jak máš (proud atd.),tak je prakticky nemožný aby ti praskla. Jedině při přítomnosti toho faktoru o kterým jsem mluvil je možný cokoli...
Excessive charging electrolyzes some of the water, emitting hydrogen and oxygen. This process is known as "gassing". Wet cells have open vents to release any gas produced, and VRLA batteries rely on valves fitted to each cell. Wet cells come with catalytic caps to recombine any emitted hydrogen. A VRLA cell normally recombines any hydrogen and oxygen produced inside the cell, but malfunction or overheating may cause gas to build up. If this happens (e.g., by overcharging) the valve vents the gas and normalizes the pressure, producing a characteristic acid smell. Valves can sometimes fail however, if dirt and debris accumulate, allowing pressure to build up.
If the accumulated hydrogen and oxygen within either a VRLA or wet cell is ignited, an explosion results. The force can burst the plastic casing or blow the top off the battery, spraying acid and casing shrapnel. An explosion in one cell may ignite the combustible gas mixture in remaining cells.
The cell walls of VRLA batteries typically swell when the internal pressure rises. The deformation varies from cell to cell, and is greater at the ends where the walls are unsupported by other cells. Such over-pressurized batteries should be carefully isolated and discarded. Personnel working near batteries at risk for explosion should protect their eyes and exposed skin from burns due to spraying acid and fire by wearing a face shield, overalls, and gloves. Using goggles instead of a face shield sacrifices safety by leaving one's face exposed to acid and heat from a potential explosion
Upravil hicks dne 08.03.2012 21:04
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
jenomze staci aby napraskla a vyleje se ti kyselina DO moto... jestli muze neco pustit i zmasakrovana gelovka ci se skelnym hounem, to nevim.
proto take nabijeni zapojene motorky nic moc...
Všechno moc řešíš... PROČ by ti měla baterka prasknout? Když jí nabíjíš jak máš (proud atd.),tak je prakticky nemožný aby ti praskla. Jedině při přítomnosti toho faktoru o kterým jsem mluvil je možný cokoli...
Excessive charging electrolyzes some of the water, emitting hydrogen and oxygen. This process is known as "gassing". Wet cells have open vents to release any gas produced, and VRLA batteries rely on valves fitted to each cell. Wet cells come with catalytic caps to recombine any emitted hydrogen. A VRLA cell normally recombines any hydrogen and oxygen produced inside the cell, but malfunction or overheating may cause gas to build up. If this happens (e.g., by overcharging) the valve vents the gas and normalizes the pressure, producing a characteristic acid smell. Valves can sometimes fail however, if dirt and debris accumulate, allowing pressure to build up.
If the accumulated hydrogen and oxygen within either a VRLA or wet cell is ignited, an explosion results. The force can burst the plastic casing or blow the top off the battery, spraying acid and casing shrapnel. An explosion in one cell may ignite the combustible gas mixture in remaining cells.
The cell walls of VRLA batteries typically swell when the internal pressure rises. The deformation varies from cell to cell, and is greater at the ends where the walls are unsupported by other cells. Such over-pressurized batteries should be carefully isolated and discarded. Personnel working near batteries at risk for explosion should protect their eyes and exposed skin from burns due to spraying acid and fire by wearing a face shield, overalls, and gloves. Using goggles instead of a face shield sacrifices safety by leaving one's face exposed to acid and heat from a potential explosion
PĚKNÝ ale jediný srozumitelný je pro mně ten obrázek.
A znova dokola: "Když je někdo d.e.b.i.l tak se může stát COKOLI.
NIKDY za 25 let co se zabejvám autama a motorkama mi baterka nebouchla. NEČTI NESMYSLY NA INTERNETU A NESTRAŠ TÍM OSTATNÍ.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
PĚKNÝ ale jediný srozumitelný je pro mně ten obrázek.
A znova dokola: "Když je někdo d.e.b.i.l tak se může stát COKOLI.
NIKDY za 25 let co se zabejvám autama a motorkama mi baterka nebouchla. NEČTI NESMYSLY NA INTERNETU A NESTRAŠ TÍM OSTATNÍ.
hele Bigr... ja jsem rikal, ze s akumulatorama opatrne.
Zatim si stojim 100%ne.
A to i s tema olovenejma. Je v tom pomerne humus kyselina, lita tam vodik, kyslik a dalsi ochotne reagujici potvurky.
Ze ti zatim nic neruplo je jedine dobre, staci jednou kyselinou do obliceje a pri trose stesti s motorkama koncis.
Nerikal jsem, ze se ti to roztrhne v 10% nabijeni.. jenom -- mit v patrnosti, ze to muze vypadat nevinne, ale muzou to byt pekny mrchy.
Jinak tu moji lipol jsem taky prebil -- konstrukcni nedostatek nabijecky.. nemohl jsem napul za to.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zetor napsal:
Viděl jsem jednu bouchlou,dvě asi ve tvaru kopačáku...a min. 2x mi vychrstla kyselina do obličeje...jinak pohoda....
boze...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jasně,že s baterkama se musí opatrně,ale zase bych je moc nedémonizoval.
A hlavně si tady píšeme pořát dokola to stejný...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS