[Asi největší potíž při výměně byl čep uchycení kyvky na pravé straně. Jeho demontáž, respektive vytržení, nebyla opravdu jednoduchá. Jinak šlo vše bez větších problémů a nelituji že jsem se do toho pustil. Tedy zatím Alespoň jsem si ověřil stav kardanu a vytipoval místa kterým bude třeba věnovat pozornost i během sezony.[/quote]
Ahoj čeká mě výměna semeringu na převodovce prodotže z manžety u převodovky mi lehce teče olej. To znamená sundat celou kyvku. Tys to sundaval, můžeš mi dát nějakou radu jak do toho a čím a jak vytrhnout čep uchycení ? Děkuji za jakékoliv info, případně foto.
Děkuji všem
Ahoj čeká mě výměna semeringu na převodovce prodotže z manžety u převodovky mi lehce teče olej. To znamená sundat celou kyvku. Tys to sundaval, můžeš mi dát nějakou radu jak do toho a čím a jak vytrhnout čep uchycení ? Děkuji za jakékoliv info, případně foto.
Já musím ocenit rady od Tondy. Pak ještě můžu určitě doporučit mrknout do RepROMu. V něm najdeš i speciální nástroj na vytrhnutí toho čepu. Nic složitého na něm není.
Abych se přiznal, tak já jsem to podcenil. Přípravek jsem nepoužil ačkoliv jsem si ho mohl bez problému půjčit z práce. Čep se mi nedařilo jiným způsobem vytrhnout a tak jsem zariskoval a kyvku prostě vyhnul do strany a z čepu vysunul. Ten čep jsem pak opatrně vyklepal zevnitř přes prkénko, ale ani to nešlo zrovna lehce.
Před takovým postupem tě ale musím varovat! Vážně hrozí poškození ložiska na onom čepu. Respektive hlavně jeho klece. Mě se to myslím povedlo bez poškození, ale příště už to tak jistě dělat nebudu a ložisko pro jistotu koupím abych ho mohl vyměnit.
Georgino - na vytržení čepu budeš potřebovat invertní kladivo (tzv. "beránek". Pak to jde vesměs dobře - na některé motorce to jde skoro samo a u některé musíš trochu fest "bušit", protože čep prostě "přirostl" k rámu.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ja tam davam na maly prumer jednu a na ten velkej dam dve pasky do sebe vodorovne proti sobe a drzi to a nikdo si nestezoval
... servis a diagnostika BMW Motorrad