Myslim že to možný neni.Zkus se spíš podívat po čidlu stojánku , jednou sem měl už taky vyndaný na dálnici celý čerpadlo a pak sem zjistil že vypadlo čidlo stojánku a motorku ne a ne natočit.To sem se tenkrát hodně navztekal
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
DAGR skus prilofit foto tej srandy co opisujes.To co si opisal tam asi nemam.Mam tam len asi 5 srobmi priskrutkovanu prirubku z ktorej ide hadicka (prepad) a ked pretankujem nadrz tak mi cez to zvykne kvapnut par kvapiek benzinu na zem.
Kalibrovat plyn= otočit klíčkem, a pomalu dvakrát otočit plnynem do dorazů tam a zpátky.Pak teprv nastartovat. A mělo by být po chcípání. Typicky zastavíš na křižovatce při rozjezdu ti to chcípne tak to ve stresu rychle natočíš přičemž si podržíš trochu plynu.No a na příští křížovatku při vymáčknutí spojky a řazení neutrálu už jedeš bez motoru
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Dneska se mi to stalo okolo 2 hodiny a do 20 sem jezdil cca 150 km a v pořádku ni se nestalo, zkoušel jsem vytočit motor, podtočit a zmáčknout na chvíli spojku při každé rychlosti ale už to neudělalo, jestli to nebylo tím ovzdušnovákem tak už nevím, protože to jediný pomohlo
ještě tak najít to těsnění pod to
Upravil DAGR dne 22.03.2012 21:00
Aha, díky. A ještě jedna věc - co se tím dosáhne? Nejsem technickej typ vůůbec, tak se ptám na každou ******
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Tam to bude asi nějaká automatika. U káčka si to třeba "zkalibruje" ABS na prvních 2 metrech jízdy.. Ale díkec, zítra to zkusím na F-ku. Jak často je potřeba to takhle kalibrovat?
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
No prakticky pokaždý když se objeví nečekaný chcípání.Typicky když třeba v terénu víckrát startuješ se spojkou a kvaltem.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Takže by to mohl být i můj problém s tou kalibrací, ještě zítra zkusím oddělat ten filtr a jestli to bude startovat, tak vůbec netuším čím by to mohlo být, myslel jsem si že je to vyřešený, ale jak se zdá tak to může udělat kdykoliv znovu
Ještě jsem si všiml jedné změny, když jsem startoval před tím zdechnutím, tak když jsem zapnul klíček, tak (asi čerpadlo) udělalo bzzzz a jakoby to ještě nasálo vzduch (bublinky) a teď už to dělá jenom bzzzz bez bublinek
Upravil DAGR dne 23.03.2012 05:50
Než se to všechno po tý zimně zas rozeběhne to je bída.
Já jsem zkoušel kalibraci plynu,svíčku měnit,baterku,ale stejně mi to chcípá na volnoběh.Nejdříve otáčky jen kolísaly,ale teď už chcípá furt.Když to držim pod plynem je to v pohodě,ale jak ho zas pustim chcípne.
Nenapadá vás něco prosím.
Mě se zdálo, že moc dobře nestartuje. Chlápek co mi to prodával říkal, že celou zimu baterku nedobíjel. Tak jsem jí přivezl domu, nahodil na nabíječku, dolil a po hodině byla nabitá. A přijde mi že to startuje +- stejně. Už jsme se ale naučil "ovladát" startér, tak v tom problém není. To že motor lehce cvaká, než se rozjedu,tak na to jsem zvyklej i z jiných BMW.
DrOz
a nemohlo by to být třeba špatný plynový lanko ?
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
Ještě mě napadla jedna věc ohledně otáčet, já to sice neřeším, mám jiný problém, ale před časem mi Praskin posílal novou jednotku nebo čidlo... Nevím přesně, jak se to teď jmenuje, on bude vědět, ale pomohlo to a motorka drží volnoběh... Tuším, že to byl snímač polohy klapky...
Dneska nevím, jestli budu mít čas, ale v sobotu ráno na to vlítnu, odstrojím to a zkontroluju všechny kabely, mrknu i na tu nádrž, jak tu píšete a pevně věřím, že Dakarka zase posviští jako ďas...
Jo ještě jedna věcička .Na pravý straně vpředu na vstřikování je volnoběžnej obtokovej ventil- taková kulatá černá věc na dvou šroubcích.Vyndat a vyčistit a taky to hodně pomůže.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Koukám, že mám na nědeli co dělat. Čeká mě první čištění řetězu v životě, čištění ventilu, sundání tankpadu a nahození nového...a to mám ještě opravovat za barákem propadlej chodník z kostek
zlatej kardan
Upravil MMirek dne 23.03.2012 09:07
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
(OT) Upřímně... Vždycky, když se snažím zkombinovat cokoliv jiného s motorkou, tak to dopadá tak, že u motorky jsem do noci a všechno ostatní je mi šumák, takže chodník si napiš na příští víkend...
Dneska jsem to zkusil nastartovat bez toho filtru a jede to, vůbec nevím čím by to mohlo být, ještě mě napadlo, když se mi to stalo, tak jsem měnil tu přední svíčku( zadní byla nová, když jsem jí měnil měl jsem po ruce jenom jednu), ale i tak to nechytalo až když jsem rozdělal ten filtr ovzdušnění nádrže, ještě zkusím vyčistit tu černou věc o který psal TOLI, jinak už mám po tom incidentu najeto okolo 200km a už bez sebemenčího zakuckání prostě jakoby se nic nestalo je to zvláštní.