TomR1 napsal:
No mezi námi si myslím ,že kdo to myslí tak vážně s offem,že využije zmiňované úpravy tak by měl jít a koupit si KTM...a je klidek...aspoň v tyhle oblasti(podvozek)
Holt něco za něco...v dneění době je možný upravit/sehnat/koupit cokoliv,ale proč to dělat- kdyži pominu názorový třenice,vztah k značce a já nevím co jetšě tak prostě půjdu do krámu a racionálně si koupím moto přesně pro svý účely....
Proč dělat z hrocha gaperda za takovýhle rance.....a stejně to nebude nikdy ono.
Pokud ovšem jde o to si udělat radost pak to chápu...to že já bych ty penize investoval jinak je věc jiná a nedůležitá.
Tom
990 je snad stejna motorka,jako 800GS?
jak na 990 poresis teziste, spotrebu, rejd? jena z vyhod osmikila prave je ta prizpusobitelnost... nemenitelne komponanty jsou ok.
Presne to jsi mi vzal - nebo treba servisni interval a konec koncu i vahu...
800 v zakladu chybi hlavne pro off vlastne jen ten podvozek a 18ka vzadu. Nestoji to malo, ale poresit se to da a to je dulezity.
Dalsi veci se beztak resi na uplne vsech motorkach...
Ano 990 je skvela moto, a zrovna to, co 800 chybi, ma v zakladu dobry, ale dokonalej stroj to taky rozhodne neni.
Upravil morabo dne 28.03.2012 06:21
Maiali nel Fango!
Já teda nevím sice je to každýho věc a love,ale pokud bych měl u víceméně CESTOVNÍHO endura dělat takový harakiri s podvozkem a různé jiné úpravy na off za tak -něžně řečeno-nemalé peníze;to už je asi fakt lepší pořídit stroj k tomu určený,např nějakou XRku hondu na tom se vyblbnout a 800ku používat k tomu k čemu je určena.Osobně myslím že i v sérii je normální jízdou schopna projet moc. Jen můj subj. názor
Šlo mi o zkušenosti lidí co podvozek měnili, všichni si to velice pochvalují, at už ti se kterými jsem se bavil osobně, nebo i tady na foru.
Nějak si neumím představit že je to tak velký posun k lepšímu oproti originálu, ale věřím že teda jo... Takže váhám jestli ještě investovat.
KTM má podvozek samo že lepší, ale mě se víc líbí Brambora, i kvvůli vlastnostem co tady tady zminujem, spotřeba, těžiště, zátah od spodu...a není ještě tak okoukaná jako KTM.
tomelainen napsal:
Nějak si neumím představit že je to tak velký posun k lepšímu oproti originálu, ale věřím že teda jo... Takže váhám jestli ještě investovat.
vylozene vyhozene penize to asi nebudou...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
milan enduroskola napsal:
no a co se s nekym kdo uz investoval domluvit a zkusit si to?
jiste tu je spousta lidi co menili jen pruziny a i ti co sli o kousek dal
Já bych si to potřeboval vyzkoušet asi dýl a nejlíp v terénu který dobře znám a po kterém jezdím s origo podvozkem. A to je bohužel nereálné...
základ - vpředu i vzadu progres. hyperpro pužiny - cca 7000
pozná(m) rozdíl u této varianty (01-040-7401-0) proti origo pružinám někdo, pro koho byl zatím největší off sjetí na polňačku? O minimální zkušeností s osmistovkou nemluvě. Pár set km... Má smysl uvažovat o výměně? Časem bych ze silnice chtěl sjet častěji. Další levely úprav s tractive jsou už mimo finančně...
kim napsal:
Já teda nevím sice je to každýho věc a love,ale pokud bych měl u víceméně CESTOVNÍHO endura dělat takový harakiri s podvozkem a různé jiné úpravy na off za tak -něžně řečeno-nemalé peníze;to už je asi fakt lepší pořídit stroj k tomu určený,např nějakou XRku hondu na tom se vyblbnout a 800ku používat k tomu k čemu je určena.Osobně myslím že i v sérii je normální jízdou schopna projet moc. Jen můj subj. názor
Já mám sice právě to zmiňovaný XRko, ale hlavně taky kvůli tomu, že je to za relativně málo peněz hodně muziky.
Jinak pro velký endura přestavěný na off ježdění mám slabost a mě se prostě líběj ze všech motorek nejvíc...
Např. ta přestavěná 1150 TomášeTT a nebo R 900 RR
P.S. sorry za off topic
Upravil JardaFGS dne 28.03.2012 21:50
jardajerman@seznam.cz
tak uvidim az dojde masina a jelikoz ma najeto 2600km je mi lito vyhazovat za novy pruziny , rozhodne jdu do hyperpro mozna zkusim i to snizeny 25mm a nebo si nechma presit sedlo u DDT , ale kdyz to snizim usetrim za presivani sedla.
Tak pokud máš zvýšený sedlo tak s ním stejně budeš muset něco udělat. Nebo ho minimálně vyměnit za snížený, který už je lepší. Jinak taky půjdu do Hyperpro, ale až budou peníze..
Tak ja som odjazdil na origo podvozku MNG v 09. Tam tie pružiny dosť zvedli, menil som ich za Hyperpra pri 35tis. km a od vtedy spokojnosť. Aj keď sa bojím že z podvozku najskôr zomrie centrálny tlmič , no dúfam že túto sezónu ešte dá. (najazdených 65tis. km).
schrek napsal:
jjj jinak snizenynechci asi si ho necham presit uvidim az se u tebe zastavim juknout
Nechceš snížený sedlo a radši budeš snižovat enduro???!!!
nechci jako origo snizeny sedlo, jelikoz mam vyrocku a chci zanechat cervenou barvu takze uvidim co mi nabidnbou v DDT, apodle toho se rozhodnu, jseste sem domluvenej s Paulem ze se u neho zastavim mrknout na jeho sedlo
Tak já taky, zkusím to co nejvíc stručně:
-výměna předních orig. za hyperpro+olej
-když ji sundám s hl. stojanu tolik se nepotopí
-při normální jízdě je pořád příjemně "měkká"
-brutální řekl bych až neskutečný rozdíl je při rychlé jízdě off. V dírách, kdy mě dřív chtěla vyhodit se sedla a šla na doraz skoro nic necítím, asi bych to srovnal s jízdou na XR...
-pokud někdo nemá ambice na Šestidení nebo Dakar, tak naprosto dostačující "tuning"
howgh.
Mikes
Nově s KTM... :-)
Já jsem měl vepředu Bitubo, vzadu Hyperpro pružinu a dalo se s tím docela jezdit. Naprosto souhlasim s Mildou, že poměr cena/výkon na Bitubo a Trativ musí být neuvěřitelná. Posune to tu motorku jinam, ale pak už to chce také lepší ráfky (i u mě už trpěly, smířit se s devastací plastů a dalších věcí, zkrátka limit motorky je jinde a už se taky více opotřebuje. Já nakonec skončil na terénu, který už chtěl EXC. Bylo mi 800 moc líto.
Pokud se týká té 990, tak kolega v terénu měl trochu horší situaci právě s rejdem a váhou, ono každé kilo....ale je to o tom, co kdo umí a při jeho 170cm....holt..... :-))
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Mikes napsal:
Tak já taky, zkusím to co nejvíc stručně:
-výměna předních orig. za hyperpro+olej
-když ji sundám s hl. stojanu tolik se nepotopí
-při normální jízdě je pořád příjemně "měkká"
-brutální řekl bych až neskutečný rozdíl je při rychlé jízdě off. V dírách, kdy mě dřív chtěla vyhodit se sedla a šla na doraz skoro nic necítím, asi bych to srovnal s jízdou na XR...
-pokud někdo nemá ambice na Šestidení nebo Dakar, tak naprosto dostačující "tuning"
howgh.
Máš na mysli progresivní pružiny od hyperpro?
To je vcelku levná varianta... A když je to takový rozdíl v terénu jek píšeš, tak do toho asi půjdu
Mikes napsal:
Tak já taky, zkusím to co nejvíc stručně:
-výměna předních orig. za hyperpro+olej
-když ji sundám s hl. stojanu tolik se nepotopí
-při normální jízdě je pořád příjemně "měkká"
-brutální řekl bych až neskutečný rozdíl je při rychlé jízdě off. V dírách, kdy mě dřív chtěla vyhodit se sedla a šla na doraz skoro nic necítím, asi bych to srovnal s jízdou na XR...
-pokud někdo nemá ambice na Šestidení nebo Dakar, tak naprosto dostačující "tuning"
howgh.
Takže-výměna za progres Hyperpro ,a olej si dal jaký-značka a viskozita?