Jo sou fotky samozřejmě, fotil sem celý postup jak sme Mazlíka skládali z bedny a oživovali.....Do konce týdne budou i kufry, tak sem pak hodím chronologickou fotodokumentaci porodu Báwa, včetně finální vizáže. S Báwem na věčné časy, a nikdy jinak!
Wing napsal:
Jo sou fotky samozřejmě, fotil sem celý postup jak sme Mazlíka skládali z bedny a oživovali.....Do konce týdne budou i kufry, tak sem pak hodím chronologickou fotodokumentaci porodu Báwa, včetně finální vizáže. S Báwem na věčné časy, a nikdy jinak!
Tak zatím prvních třináct fotek, zatím bez kufrú a jen zprovozňovací procedura a první start. Na první fotce je má dcera již značně nakrklá, že i po více jak 3 měsících čekání ma Mazla, nás nechali čekat další 4 hodiny v pátek u bedny tak dlouho , až soudruh mechanik vyčichl dom, a my skládali s vedoucím prodeje sami.... ostatně bylo to taki lepší
Tak soudruzi, poslední novinka z včera. A fakt hustá ! Jel sem na první garančku po 1000km , sice jsem si mota v minulých 25 letech, co jezdím , skládal i servisoval komplet sám, mimo první garančky na Ducati. No OK, řekl sem, udělám vyjímku, přišly kufry, pojedu tam na Mazlíku , namontují na místě na kufry, zkouknu diagnostiku jak se co dělá atd.... No to tem teda čuměl Pánové a Dámy! Kufry byly, ale nepřišli prý zámky / objednáno začátkem března spolu s moto/ a jak vysvitlo, ZAPOMĚLI vúbec objednat držáky kufrú a i držák pod TopCase! Takže stejně by nic z toho nebylo, tak budu čekat zase X dní dál...klasika v téhle firmě. A nyní garančka: olej sem si donesl vlastní / značce a specicikaci co věřím z minula/ tam nebylo co pokazit. Docent" júňyj mechanik" neznal jak se zapojuje diagnostika, i tak bylo vše Ok, synchrony prý dělat nebude, nedělá je nikomu na poprvé . Nakonec na mé naléhání je zkusil změřit . No zkusil...Měl jen rtuťový podtlaky bez tlumení, tak poznal houby,/ jak to dělá jinejm nechápu/ doma dodělám, na konrolu šroubú vrhl hlubokou ignoraci. No a tak sem se vypravil 35km dom. S novým olejem v motoru si Báwo jen vrnělo a tak já na opuštěné okresce zača přidávat dost nad kilčo. Po asi 15 km jsem to položil do levé luxusní zatáčky, krátká rovina , plyn a pak náklon v pravo dost na ucho. Hodně nad povoleným rychlostním limitem....vím nemá se to. A pak to přišlo. Motorka dole v náklonu
a ujelo mi zadní kolo a to tak, že sem to chytal až v protisměru ani ne metr od krajnice. Nějak sem to ubalancoval snad díky náhodě, najetými kilometry, a tomu že sem byl solo a ne s dcerou.
Jaká náhoda......, ona jezdí stále se mnou vždy. Jet v protisměru auto, tak sem mrtvej. Nějak sem to ustál , zastavil, měl zamlžený hledí a bylo mi na omdlení. Postavil sem moto na hlavní stojan a šel hledat díru v zadní pneu, alespoň to sem si myslel. Když sem to vydejchal a sundal helmu tak sem jukl na zadek Báwa. TŘETINA ZADNÍ GUMY NA PRAVÉ STRANĚ OD OLEJE , a ostaně i zadní ráf , tlumič a vše okolo. Dotáhli sme moto dom, volali do servisu BMW....Pustil sem se do rozborky, vše umyl benzínem a odmastil. A ejhle! Docent mechanik jak nalíval olej do kardanu přes čidlo ABS z vnitřní strany, tak při montáži se mu zhrnul těsnicí O kroužek a dotáhl to tak, že ten vyhřezlý kus gumy zdemoloval . Z kardanu sem vylil 0,06 litru zbylého oleje, má být 0,22. Závěr? Ano, jel sem zpět autem do firmy, vyměnil proolejované zadní desky za nové, koupil silikonový O kroužek a sám zprovoznil , již Mazlík šlape jak má a večer sem spáchal 150km a vše OK.
Vymínil sem si komplet výměnu zadního převodu včetně obalu/ oproti vrácení motorky a zrušení kupní smlouvy/ s tím, že jej dodají nový a já jej nechám vyměnit a potvrdit garanci ce Vídni. Jelo to bez oleje, tak hrušce a talíři nehodlám dál věřit u nové moto.A ponaučení soudruzi?
1/ Budu si dál servisovat sám, nehledě na dopady záruky , nenechám se zabít amatéry a fušery. Kdo zná spolehlivé mechány, má výhodu a tento bod vynechá.
2/ Při zakládání ABS senzoru, bacha na ten O kroužek. Mě to šlo velmi dobře, ale v některých tzv " servisech " mohou kašlat na to, jestli jejich zákazník je pod drnem nebo na vozejku.
O kom je stále řeč? O Tempus Bavaria na Slovensku......... Má noha tam již do servisu nevkročí. A na závěr mi dovolte poslední poselství: to Báwo, včera večer sem ho provětral, je neskutečný stroj. Jede nehorázně s sedí na cestě, že až to hezké není.Jede na zatáčkovité trase ukrutně.
Nazdar přátelé a bacha na ten O kroužek!
Koukám další s andělem strážným nad hlavou Taky uvažuji o servisování ve Vídni, jsem z Brna tak to tam mám blíž než do Práglu..........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
No to je strasny. Ja to nemam bliz nikam, jen Drazdany mam stejne daleko jako Prahu.
Jenze v mym pripade je problem jazykova bariera.
Zatim jsem u Bychla nadmiru spokojenej, kdyztak jsou v zaloze profici v Carservisu.
Hmmm, tak to je fakt drsný... ale nejsi jediný, znám více takových případů zfušované práce...
Já už jsem taky dospěl do stádia, kdy si radši dělám všechno sám a co nezvládnu, nechám radši udělat osvědčeným home mechanikům, než autorizovaným servisům...
Tak hlavně že jsi celej a dobře to nakonec dopadlo, to je to nejdůležitější.
Tak třeba sis už všechnu smůlu s moto vybral a teď už bude šlapat jako hodinky a budeš si ji jen užívat...
KTM 1190 Adventure R
Ja len stale nachapem, preco do AWT Bavaria este niekto chodi?
Ja osobne som tu pisal dva pribehy, po precitani ktorych stoji za vazne zamyslenie navsteva tohoto podinku, kde nic dobre, pozitivne a spolahlive nie je mozne cakat - pocnuc recepciou, cez predaj a konciac servisom. Dalej sa vyjadrovat nebudem, lebo ma napadaju len sproste slova. Ja som u nich prisiel o dovolenku, dojebali mi motorku a este ma aj nasrali...myslim, ze to staci. A nerobte si hlavu, bez vas to chalani z AWT preziju, nepotrebuju zobrakov, co si kupia jedno trapne bawo za 15.000 EUR - tam sa totizto tocia ine ksefty....
Hele, většina z Vás nemá jazykové problémy... Nebylo by náhodou přínosné dát o manýrech servisů a zastoupení vědět do "mateřského" BMW?? Takový přístup a neprofesionální schwainerai by je jistě zajímal. Přece to není normální. Jestli je mechanik flink a budižkničemu a vedení laxní v přístupu k zákazníkovi, tak jim to přece nemůže procházet??? Nejsem bouřlivák, ale ten mechanik by ode mne dostal přes držku, i kdyby vážil o polovinu víc, než já *pissed*
Radosek- Jo? A teď si navíc představ, že pak ještě dojdou zámky do kufrú, co oni neuměj složit tak , protože to tam nikdo neumí, tak si je složíš sám..../ po zámečnickém samostudiu jak za komačú /....držáky bočních kufrú nedošli po 16 týdnech, tak se tovyřešilo DEMONTOVÁNÍM držákú z předváděcího gsa 07...../takže mám za plnou palbu objednanou od 4.3 , sekáčový jetý držáky/ a držák pod Topcase mi s velkou hrdostí předávali nový v krabici.... Ano, hádáš správně, doma sem zjistil že byli na GS , jaksi se pomýlili při " urychlené " objednávce,.....ale řešení prý je ! Mají na skladě, demontují dále předváděcku na holátko ! Ano vím zní jako, když motorky prodává Kačer Donald s MickeyMousem, ale je to tak. Alespoň v Tempus Bawaria na Slovensku je to tak. Bawec pomalu navěšen, dolaďuji a sem nadmíru spokojen a nehodlám si kazit léto pruděním ve fabrice....No, a jestliže ty bys dal mechnikovi " přes držku" tak tam Tempusu jsou na to zvyklí a splachovací, tam bys musel být minimálně jako U.Thurman v té proslulé seanci v Kill Billovi s OurenIšiíí..., pak by si Tě možná všimli.
Já již nad věcí, spokojenost s GSA je obrovská a to sem čekal hodně, Báwo předčilo mé očekávání, a již dále si nemíním kazit náladu a léto s touto firmou, kde mě již neuvidí, což je jim lhostejné.
Radosek napsal:
Hele, většina z Vás nemá jazykové problémy... Nebylo by náhodou přínosné dát o manýrech servisů a zastoupení vědět do "mateřského" BMW?
Já osobně jsem byl péčí AuTecu o zákazníky fascinován do té míry, že jsem krátce po koupi motorky napsal obsáhlý e-mail hlavounům BMW Motorrad. O účinnosti takového kroku bych si ale nedělal přehnané iluze, byť krátce poté (mohlo jít o náhodu) byl Jakub Hruška odvelen z místa přejímacího technika u motorek.
BMW ale logicky bude posuzovat úspěšnost importéra ve vzdálené asijské zemi:-) hlavně podle prodejů. Pokud jdou motorky v ČR na odbyt, tak je asi dost spokojených zákazníků... Možná by to bylo jiné, kdyby podobné e-maily začaly do Němec chodit častěji. Většina lidí se ale necítí na psaní takových „stížností“ ani v češtině, natož v cizím jazyce...
Podle mě má smysl jediné: důsledně utrácet peníze jinde než v AuTecu a šířit povědomí o negativních zkušenostech mezi známými, o kterých víte, že uvažují o nákupu motorky BMW. (Na tomhle místě bych měl dodat, že s Dušanem Horským, který nahradil Hrušku, se mi jedná vcelku dobře. Oproti dřívějšku je to posun k lepšímu.)
Nevím jak v AuTecu, ale já nebyl ani první, bohužel ale asi ani poslední, v Tempusu za zákazníka- klauna......... Kdo má chuť , náladu a čas, a výše uvedená diskuze jej neznechutila, nechť se pobaví tu:
http://motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=12752
No jo,AuTec Group ... tam pokud si někdo nekoupí auto v plný palbě a nenechá tam dvě mega,tak se s ním nikdo nebaví,ale když jo,tak jsou schopný lízat i koule.
Strávil jsem tam jedno dopoledne jako zákazní a díky,stačilo mě to.Nikdy více.
Tam co si k lidem dovolujou,co je z jejich strany slyšet za "sračky" to je hrůza.Nejhorší na tom je to,že lžou a podvádí přímo do očí a to tak,že co řekne mechanik,tak to je prostě svatá pravda a přes to nejede vlak.
Takže moje rada zní - dokud tam nezačnete řvát na celou prodejnu,nadávat a lítat po všech kancelářskejch,tak s nima nehnete!
Já jím tam udělal takovej vyrvál,že se mě omlouvali ještě druhý den!
A komunikace s nima?Odpovědi na mail - vůbec.Telefonáty - maximálně do informací,kde mě přepojují na ostatní,kterým tam hraje jen vyzváněcí melodie.
Minulej rok AuTecu prej sebrali výhradní dovoz BMW,ale aut,takže je potřeba rozjed nějakou akci proti nim,nebo nevím?!Stačí se kouknout,co za dealerskou síť vybudovali za čas co tu jsou - spíš to postupovalo tak,že to šlo všecko do sraček...