paja1 napsal(a):
Díky za tip.
ten Interphone vypadá slibně. http://www.gigash...universal/
upevnění http://www.webbik...rphone-f4/
Ještě pár dotazů do éteru.
Jestli tomu dobře rozumím tak to umí hovory z motorky na motorku právě pomocí Bluetooth (sesynchronizované přístroje), je to tak?
Bylo by zajímavé porovnat tuhle mašinku s dosahem N-com. Má někdo zkušenost?
Jde najednou komunikovat s více než jedním dalším přístrojem (skupina motorek společně)?
- skupina -- s Interphonem nejde
- ad. Ncom -- nevim, ale divil bych se kdyby melo lepsi kvalitu zvuku.. Interphone je opravdu misty FENOMENALNI -- aneb lidi Ti NEUVERI, ze jedes na moto.. fakt nechapu. Pouzivame to denne, hlavne na tel (pracovne).
navic.. budes KOMPATIBILNI s ostatnima a telicka si muzes dat na jinou helmu.
IMHO neres -- kup Interphone a pouzivej )
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal(a):
- skupina -- s Interphonem nejde
- ad. Ncom -- nevim, ale divil bych se kdyby melo lepsi kvalitu zvuku.. Interphone je opravdu misty FENOMENALNI -- aneb lidi Ti NEUVERI, ze jedes na moto.. fakt nechapu. Pouzivame to denne, hlavne na tel (pracovne).
navic.. budes KOMPATIBILNI s ostatnima a telicka si muzes dat na jinou helmu.
IMHO neres -- kup Interphone a pouzivej )
K tomu se musím na 100% připojit. Navíc, nevím jak teď, ale když jsem Interphone pořizoval, koupil jsem za cenu jednoho modulu od Nolanu (mam helmu N103) sadu dvou Interphonů i pro batůžek . Funguje fantasticky, často taky řeším pracovní hovory, protože používám motorku i jako dopravní prostředek a skutečně to téměř nikdo nepozná! A komunikace se spolujezdcem, případně s druhou moto funguje skvěle. A právě proto, že téměř všichni mají Interphone se nevyplatí vymýšlet náhradu (a to nejen kvůli možnosti napárovat se s kolegou co jede singl, ale taky kvůli dostupnosti nabíječek). Já bych nerozmýšlel.
Upravil morabo dne 02.03.2010 06:50
Maiali nel Fango!
Hicks napsal(a):
- skupina -- s Interphonem nejde
- ad. Ncom -- nevim, ale divil bych se kdyby melo lepsi kvalitu zvuku.. Interphone je opravdu misty FENOMENALNI -- aneb lidi Ti NEUVERI, ze jedes na moto.. fakt nechapu. Pouzivame to denne, hlavne na tel (pracovne).
navic.. budes KOMPATIBILNI s ostatnima a telicka si muzes dat na jinou helmu.
IMHO neres -- kup Interphone a pouzivej )
K tomu se musím na 100% připojit. Navíc, nevím jak teď, ale když jsem Interphone pořizoval, koupil jsem za cenu jednoho modulu od Nolanu (mam helmu N103) sadu dvou Interphonů i pro batůžek . Funguje fantasticky, často taky řeším pracovní hovory, protože používám motorku i jako dopravní prostředek a skutečně to téměř nikdo nepozná! A komunikace se spolujezdcem, případně s druhou moto funguje skvěle. A právě proto, že téměř všichni mají Interphone se nevyplatí vymýšlet náhradu (a to nejen kvůli možnosti napárovat se s kolegou co jede singl, ale taky kvůli dostupnosti nabíječek). Já bych nerozmýšlel.
jo -- NABIJENI.
Dalsi duvod a myslim, pomerne podstatnej...
otazka jen je, jestli ten novej interphone nema jinej konektor, nez nas 2008
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
1) Interphone je opravdu dobrý
2) Má asi v tom novém provedení nejrobustnější systém uchycení a vypadáto, že vydrží opravdu hodně.
3) Interphone není jediný a o rozšířenosti bych polemizoval, na tomto fóru je to ale možná pravda
4) Komunikace na 500m je iluze, na 300m jakž takž, přez kamiony v horách je i 150m problém. Nemůže ta to Interphone je to dáno použitout technologií komunikace.
5) Důležité je nač blůtů vlastně chceš jestli pro komunikaci v rámci jedné moto nebo mezi motorkami.
Pokud je hlavní důvod mobilování, a komunikace se spolujezdcem na zadním sedadle kup si libovolný modul podle toho kolik za to chceš utratit
Set dvou modulů s A2DP(stereo) a dosahem "500m" se dá sehnat cca od 4500 do 9000 tady v ČR a to je podstatný rozdíl.
Na spojení mezi motorkama jsou vzdálenosti ve stovkách metrů dobré tak na jízdu v sevřeném šiku na dálnici. Nevím jak ostatní ale, kecání mám za celý rok od lidí plné zuby a na motorce zásadně neberu telefony a s kámošema můžeme kecat při hulení na pumpě.
Jinak reálných 300m není v provozu nic a mimo silnice už vůbec. Klasický případ jedeš odbočíš na 4-pruhu v pravo a ten co jede za tebou to nestihne (je jedno proč) než řekneš "kur.a kde je" je 300m v čudu a tím i spojení. Já řeším komunikaci mezi 2 moto tak aby opravdu fungovala a tam není jiné řešení než PMR vysílačka. Ta se dá připojit buť klasickou drátovou náhlavní soupravou nebo přes blůtůt sadu. Právě druhá varianta mi připadla optimální. Takže jsem pořídíil dva blůtůty do helmy a dvě radiostanice a je vystaráno.
Teď než uvedene TT na trh avizovanou škatuli pro propojení BT a PMR není moc co vybírat nejjednodušší je koupit PMR vysílačku s integrovaným BT modulem nebo externí BT k PMR. Vysílačka může být vzadu mezi bagáží. Mimoděk to má i jednu velkou výhodu PMR je letitý standard pro komunikaci a je tím pádem jedno od koho je sada v helmě nebo vysílačka prostě se to domluví mezi sebou.
Upravil vlada-adv dne 02.03.2010 08:45
vlada-gsa napsal(a):
4) Komunikace na 500m je iluze, na 300m jakž takž, přez kamiony v horách je i 150m problém. Nemůže ta to Interphone je to dáno použitout technologií
pozor.. ty novejsi Interphony by mely mit delsi dosah.. co jsme zkouseli tak vic nez 300m mi neprislo nerealne... i hranicne na dohled.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to vlada-gs:
neboj, já pod žádným tlakem nejsem, já Interphone mám (myslím, že ten kdo o něm uvažuje je paja1)
jinak co se týče komunikace mezi moto, zkoušel jsem to teda jen jednou, půl ve městě, půl mimo a fungovalo to bez problému. I za roh a odbočku a zdálo se mi, že jsme byli občas relativně daleko od sebe(asi holt jezdíme v sevřenějším šiku). Na moje potřeby to určitě stačí, nevím jestli bych takhle musel s někým krafat na cestě třeba do Alp, ale na operativní popojíždění, když se přitom potřebuješ domlouvat to funguje OK. A dobrý je taky upozorňování typu: bacha, jede tam auto, nebo naopak, klidně jeď, zvládám to atd. Určitě jsou vhodnější řešení, pro komunikaci na dálku, jak jsi popsal, ale i ten Interphone je na to použitelný. Každý máme jiný potřeby a představy, pro mně je to ale ideální řešení (většinou jezdím se spolujezdcem, nebo telefonuju... )
Maiali nel Fango!
jak bylo řečeno pro blízkou komunikaci je to naprosto v pohodě. Za normálních podmínek je 150-300m dost velká vzdálenost pro představu je to šnůra třeba 5-10-ti kamionů a to není málo. Taky je potřeba připomenout že ve spojení s telefonem je to vlastně bez omezení, jen to není kecání zdarma.
vlada-gsa napsal(a):
morabo> promiň už mi šmidrá očko,
jak bylo řečeno pro blízkou komunikaci je to naprosto v pohodě. Za normálních podmínek je 150-300m dost velká vzdálenost pro představu je to šnůra třeba 5-10-ti kamionů a to není málo. Taky je potřeba připomenout že ve spojení s telefonem je to vlastně bez omezení, jen to není kecání zdarma.
ty jo.. to je napad.
Mam morava v T-Mobile teamu.. takze muzeme vlastne interphonit bez omezeni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vlada-gsa napsal(a):
hick> viď já furt nevěděl jak na to až najedou mě napadlo, že vlastě telefon je k telefonování.. Hned jsem se musel pochlubit
aniz bych se snazil jakkoliv maskovat Tvoji genialitu tak jsem reagoval na trochu neco jinyho -- a to TRVALY propojeni pres interphone - telefon - telefon - intephone.
Pokud si s nekym volas ZADARMO... je to vlastne vyreseno.
Shodou okolnosti mne dnes Morabo vezl z inveltu, tak jsme to vyzkouseli
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kluci díky, už jsem včera seděl a vymýšlel jak to do té své přilby přidělám. Ještě sice nevím , ale pak to nějak zbastlím.
Večer jsem pak našel ještě levnějšího prodejce. http://www.motost...13372.html
Já to chci hlavně na připojení k telefonu kvůli navigaci. Taky si možná pustím rádio. Telefony budu brát leda manželce, motorka je relax a né kancelář....
Pak se mi zalíbila funkce moto moto. Musím ukecat kámoše aby si tuhle hračku objednal najednou se mnou taky. Doufám, že budu úspěšný.
Pája
Destička na uchycení stačí jen přilepit (trochu jsem se bál, v sadě je i kit na přišroubování, ale všichni to jen lepí a opravdu s tím není problém). Navíc tělo přístroje je opravdu lehounké a na kabelu drží jako čert, takže ho určitě neztratíš, ani když ho omylem vyvlíkneš z držáku.
morabo přiložený následující obrázek:
určitě doporučuju vyfrézovat, nebo vypilovat trochu plastu u zámku, pro čistší protažení mikrofonu. Navíc se mu tím líp vymezí poloha a drží tam kde má. (originál otvor dole, je moc daleko)
morabo přiložený následující obrázek:
a v "tapezierungu" je připravená perforace, takže to je lehce vyřízneš a už koukáš na reprák (pokud bys měl stereo variantu, tak ta příprava je u obou uší)
Tak snad Ti to trochu pomůže. Držím palce ať se nakonec dobře rozhodneš a nainstaluješ a přeju hodně šťastně prokecaných km.
morabo přiložený následující obrázek:
morabo napsal(a):
a v "tapezierungu" je připravená perforace, takže to je lehce vyřízneš a už koukáš na reprák (pokud bys měl stereo variantu, tak ta příprava je u obou uší)
Tak snad Ti to trochu pomůže. Držím palce ať se nakonec dobře rozhodneš a nainstaluješ a přeju hodně šťastně prokecaných km.
ty jo... hele.. to bych hodil jako navod na web...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal(a):
Destička na uchycení stačí jen přilepit (trochu jsem se bál, v sadě je i kit na přišroubování, ale všichni to jen lepí a opravdu s tím není problém). Navíc tělo přístroje je opravdu lehounké a na kabelu drží jako čert, takže ho určitě neztratíš, ani když ho omylem vyvlíkneš z držáku.
Celkově parádní návod.
Díky moc.
Právě s váhou té krabičky jsem si lámal hlavu. Chci koupit sice jinou značku, ale princip uchycení vypadá stejně.
Pája
Mozem k tomu interphonu jednu technicku otazku k prevazdke ??? Mam 2 situacie a potrebujem vysvetlenie: 1. Mam sparovany mobil a kolegu na druhej moto ( dufam ze to ide ) pocuvam hudbu z mobilu ( mp3 ) a ked chcem nieco povedat druhej motorke musim stlacit gombil na module a prepnut sa do rezimu intercom ???? A druhej motorke sa to nejako automaticky zapne alebo tiez musi nieco stlacit ???
2. Je to podobne ale pride hovor na telefon pocas komunikacie s druhou moto, hovor sa prijme automaticky ( podla nastavenia mobilu ) aleb ozasa treba nieco stlacit na zakladni?? A kstale treba prepinat tie rezimy nepride mi to nejako moc bezpecne ?? Uvazujeme kupit komunikacie pre 2 motorky, neplanujeme sa vykecavat za jazdy ale byt operativne v spojeni koli jazde a navigacii. Cize ked som v tomot rezime neviem nic pocuvat bez prepinania rezimu stlacanim niecoho na helme ??? MAM C2 a ked si musi mstiahnut slnecnu clonu tak ma to dost nervuje a unavuje pokial nasmatram ten gombik, hrozim sa toho ze budem musiet stale nieco stlacat a v nejakej krizovke sa prepinat od hudby k spojeniu s druhou moto nejakym tlacitkom ??? BRRR ??? To potom vysielacka sice s tlacitkom ale na palci ruky mi prijde lepsie a bezpecnejsie, povecte ze to takot nefunguje prosim, coho sa obavam. Dik