Taky mi nikdy žádný gumy nevydržely víc jak 12tisíc.
A to jezdíme normálně. Zřejmě ale asi jsou dva druhy jezdců. Ti, co najedou na sadu 25tisíc, ve dvou a s nákladem , ale pokud nejezdí 10tisíc ročně, tak je tam mají i dvě až tři sezóny , to bych neunesl.
No a ti druzí, co najedou ročně okolo 10tisíc a před další dovolenou je přezujou a hodí do šmelcu s 2 mm...
Ale někdy bych chtěl jet na vyjížďku s tou první skupinou...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
Taky mi nikdy žádný gumy nevydržely víc jak 12tisíc.
A to jezdíme normálně. Zřejmě ale asi jsou dva druhy jezdců. Ti, co najedou na sadu 25tisíc, ve dvou a s nákladem , ale pokud nejezdí 10tisíc ročně, tak je tam mají i dvě až tři sezóny , to bych neunesl.
ono to potencuje samo sebe.. cim min je ojizdis -> tim dyl je mas -> tim vic ti ztvrdnou -> a zase o kus vic najedes.
Pneumatikosetrifci jsou proste fikany
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kejda napsal:
Taky mi nikdy žádný gumy nevydržely víc jak 12tisíc.
A to jezdíme normálně. Zřejmě ale asi jsou dva druhy jezdců. Ti, co najedou na sadu 25tisíc, ve dvou a s nákladem , ale pokud nejezdí 10tisíc ročně, tak je tam mají i dvě až tři sezóny , to bych neunesl.
No a ti druzí, co najedou ročně okolo 10tisíc a před další dovolenou je přezujou a hodí do šmelcu s 2 mm...
Ale někdy bych chtěl jet na vyjížďku s tou první skupinou...
Přesně tak. Nikdy jsem nesundával gumy s vykukujícím ocelovým kordem nárazníku běhounu. Jak to dokážou některý "drsný motorkáři",vždycky tam trochu vzorku zbylo.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
moje myslim velmi dustojne (zaoblene) sjeta Tourancka.. a to na zacatku zazila nalozenou dalnici z Amsterdamu, foceno dnes
hicks přiložený následující obrázek:
[82.79Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
[93.77Kb]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
profesor napsal:
No tak na to kaslu, ja proste pres 10 nedam!
Za to muze ta blba motorka
Koupim asi Varana?
Nebul, od nás z party taky nikdo, někdy jsou v hayzlu i po 9000...za posledních 5 let jsem najel dost přes 50, 5x jsem přezouval. Ovšem místní ďáblové asi za stejnou dobu jen 2x, takže jezdí na zpuchřelinách
Holt nejsme čopraři
Navíc mám rád vůni nové gumy
Upravil kejda dne 05.04.2012 09:59
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
za posledních 5 let jsem najel dost přes 50, 5x jsem přezouval. Ovšem místní ďáblové asi za stejnou dobu jen 2x, takže jezdí na zpuchřelinách
Holt nejsme čopraři
Navíc mám rád vůni nové gumy
Jestli najedes 10k rocne, jsi asi hodne pod zdejsim prumerem.. Hodne lidi tu najede vyrazne vic, takze vuni novych gum znaji asi dobre
tourance (stary vzor) 19tkm a to som este nemusel uplne nutne prezuvat
na zivotnost pneu vplyva okrem ineho jazdecky styl v zakrutach.. ak niekto potrebuje pred kazdou zakrutou pribrzdit a potom z nej zas silno akcelerovat aby dohnal tych co ju vedia prejst bez tychto dvoch ukonov tak jasne ze mu gumy nevydrzia tolko ako tym co tieto cviky nerobia
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 05.04.2012 11:27
Já myslím,že pokuď má GS s přehledem ujíždět er jedničkám a fájrblejdům,tak gumy jdou do ****u.Někdo má rád konstantní jízdu a někdo zase konstantní palbu.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
kejda napsal:
za posledních 5 let jsem najel dost přes 50, 5x jsem přezouval. Ovšem místní ďáblové asi za stejnou dobu jen 2x, takže jezdí na zpuchřelinách
Holt nejsme čopraři
Navíc mám rád vůni nové gumy
Jestli najedes 10k rocne, jsi asi hodne pod zdejsim prumerem.. Hodne lidi tu najede vyrazne vic, takze vuni novych gum znaji asi dobre
Jojo, je to slaby, ja vim. Ale rodina a hromada dalsich konicku mi vic momentalne neumoznuje . A jeste bych se mel obcas objevit v praci...takze chut by byla, lec casu neni
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
raptor napsal: nori obavam sa ze GS pri rovnako zdatnych jazdcoch nikdy nemoze ujst R1 alebo Blejdovi, ...na normalnej ceste urcite nie
mame velmi dobre motorky ale nerobme z nich nieco co nie su
No,tu v okolí domova moc normálnych ciest nie je.Aj cesty prvej triedy nie sú žiadna hitparáda.Jazdci na športoch v mojej bande nie sú žiadné béčka,práve naopak,ale ver mi,že všetci naozaj obdivujú,čo moje GS dokáže.
Samozrejme,pri dokonalom asfalte mám čo robiť aby som zas stíhal ja,ale stíhám.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
raptor napsal: nori obavam sa ze GS pri rovnako zdatnych jazdcoch nikdy nemoze ujst R1 alebo Blejdovi, ...na normalnej ceste urcite nie
mame velmi dobre motorky ale nerobme z nich nieco co nie su
No,tu v okolí domova moc normálnych ciest nie je.Aj cesty prvej triedy nie sú žiadna hitparáda.Jazdci na športoch v mojej bande nie sú žiadné béčka,práve naopak,ale ver mi,že všetci naozaj obdivujú,čo moje GS dokáže.
Samozrejme,pri dokonalom asfalte mám čo robiť aby som zas stíhal ja,ale stíhám.
limity 12GS jsou hodně vysoko
Upravil lako dne 05.04.2012 17:01
Over than 250k km on BMW GS bikes
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Aktuální info k Touranckám (ne EXP) = kloužou jako sviňa. Asi je to i stylem jízdy, alpředtím jsem měl EXP a ty se ani nehnuly. Zajely se po cca 150 km a pak cajk. Tourancky mají už přes 300 a v zatáčkách je to občas loterie a na mokru sekec mazec.