pokud si zažiješ tu plynulost,uvidíš že začneš zrychlovat a krásně si to užiješ a na ty náklony jsem se musel ze začátku taky hodně soustředit,ale pak to nějak samo povolilo a dneska už je to pohodička.Máš na to celou sezonu.
Dum spiro,spero.
Ta plynulost si myslim casem prijde a ty naklony uvidime. Takhle s naklonem problem nemam, mam gumu sjetou skoro az na hranu ale mam strach v zatacce vic pridat. Vim ze se rika ze guma vetsinou vydrzi vic nez strach ridice, ale i tak ten respekt tam je.
Ja mam ANAKE 2 druhou sezonu. Najeto cca 6tis km a stale ve skvele forme. Za mokra mi strelily asi 2x,takze si davam bacha,ale za sucha jak v kolejich.Pekne na hranu bez jakekoliv zmeny v prilnavosti jak na stredu tak na bocich.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Anakee 2 mám druhé, sice je taky hobluju až to kraje, ale snažím se o plynulou jízdu dlouhodobě. Žádné brutální rozjezdy a začátek volnou.
Najeto na nich mám 13 tis. a na těch prvních bylo cca 16 tis...vloni to v jednom úseku pár krát uklouzlo, ale to bylo spíš povrchem a možná by tak
klouzala každá pneu. O gumách jsou věčná témata. Já osobně věřím, že zaléžité dost na tom kdo a jakým způsobem jezdí. Takže by se měla témata rozdělit ještě podle jezdce. Někdo budu oponovat, že mu Ana2 vydržela pouze 8 tis....ale jakým způsobem jezdí už moc neřekne
všude dobře.....doma GSA
Konkurence už je dál než Michelin. Po dvou sjetých sadách už je obouvat nebudu. Já si s nima nejsem jistý. Párkrát mi ustřelili na mokru a při ostřejší jízdě v náklonu se žvejkají( hlavně naložený). Trošku mi pomohlo přefouknutí na 3.
Starý dobrý Bridgestonky mě takhle nikdy nevypekly. Ty problémy Anake 2 se řeší snad na všech fórech velkých endur. Ovšem jako univerzální pneumatiku pro nenáročné jezdce můžu doporučit. Na polňačce a štěrku to s nima docela ujde. Zadní guma mi vydržela pokaždé 9tis km. Ale na každý pád je to asi nejlepší kompromis mezi silnicí a cestama mimo.
Osobně zvažuji CONTINENTAL Conti Trail Attack nebo Totancky EXP ,ale jen pokud pojedu dovču z 90% po asfaltu.
Upravil tracer dne 15.04.2012 21:02
Já jsem měl na XRV 750 Anakee a daly cca 10.000km, nyní na 1200GS na nové byly z továrny Conti Trail Attack na mokru mi v zatáčce podjel předek a měl jsem toho plný kecky a už jsem je nechtěl ani vidět přehodil jsem je cca vě 12.000km ještě nebyly úplně sjetý, dal jsem ANAKEE 2 a jsem max spokojený mají 8.000km a jsou tak v 1/2 životnosti, jezím jenom asfalt. Je asi to blbost dneska si všechny továrny ve světě snad hlídají kvalitu, ale zajímavý je že ta přední Conti co stála zo hofno byla Made in Korea a zadní byla Germany. Teď jsem spokojený když mám Anakee 2 Spain. Stoprocentně na přilnavost musí mít vliv stáří a podle mě tak max 2roky a jinak pryč s nimi protože ztvrdnou, to vidím i na autě kdy 4leté Danlopky jsou už strašně tvrdý a pořád hrabou asfalt.
Tak jsme o víkendu přišli na to, že mám Anakee 2 jenom na předku a vzadu jsou ty starší a musím říct, že je vážně poznat rozdíl dvousměsový oproti jednosměsový. Přední guma je sjetá poměrně pravidelně a bez placky ve středu gumy a na zadní je vidět sjetej střed.. Jinak mě poměrně příjemně překvapily na suchý polňačce, kde jsem musel hodně vzít za brzdy aby se mi blokly kola.
Paul napsal:
Tak jsme o víkendu přišli na to, že mám Anakee 2 jenom na předku a vzadu jsou ty starší a musím říct, že je vážně poznat rozdíl dvousměsový oproti jednosměsový. Přední guma je sjetá poměrně pravidelně a bez placky ve středu gumy a na zadní je vidět sjetej střed.. Jinak mě poměrně příjemně překvapily na suchý polňačce, kde jsem musel hodně vzít za brzdy aby se mi blokly kola.
neblazni.. vepredu se ti to TEMER NIKDY NESJEDE DO PLACKY.. zvlast ne na 21ce.
podivej se na moji zadni (jednosmesovou) Tourancku, jak ma vypadat poradny neplackovy sjeti
jedinej zpusob jak toho dosahnout je proste nejezdit moc rovne,,,
---
Upravil hicks dne 09.05.2012 11:18
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No já bych řekl, že trochu může, když hodně bereš za přední brzdu..
Já mám sjetej předek na hranu, ale na zadní kousíček chybí. Jinak další asi zkusím ty Tourancky .
mel jsem vepredu Anakee 1 a jak se to blizilo sjeti, nijak moc dobre se nechovala.
Zadni i 2ka podobne.. lip to jezdi v zatezi, driftovat zacinaji v teple podobne... A-2 zadni se lip chovaji s poradnym nalozenim (patricne nafouknute).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bubak99 napsal:
Chalani a co tak Anakee 3 ako sa vam pozdavaju
mate nekdo foto jak vypadaji v klasickem GSovem rozmeru?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2