Ještě mám jednu otázku při výměně žárovky v budících, tak se tam musím dostat zezadu, nebo stačí oddělat ten kryt ze předu?
Když to měníš stačí oddělat plexi a ze předu ten černý plast okolo budíků ( drží u blinkrů a pod plexi na dvou plastových šroubcích ale abys ho vytáhnul, musíš sundat i rámeček kolem budíků ) potom už máš dostatečný prostor pro vydělání budíků ( na tu výměnu je ani nemusíš odpojovat) Práce když moc na 10-15 minut
už jsem se k nim dostal, ale jelikož jsem neměl náhradní, tak jsem předělal od dálkových na rezervu, ale myslel jsem, že tam dám neco takovýho http://www.ges.cz...14578.html místo těch žároviček, aby nepraskali, jak jsem psal chci to dán na kontrolky, ale jak vidím nemá to moc dobrý ohlas proč?
D-A-G-R napsal:
už jsem se k nim dostal, ale jelikož jsem neměl náhradní, tak jsem předělal od dálkových na rezervu, ale myslel jsem, že tam dám neco takovýho http://www.ges.cz...14578.html místo těch žároviček, aby nepraskali, jak jsem psal chci to dán na kontrolky, ale jak vidím nemá to moc dobrý ohlas proč?
Třeba protože okruh se směrovkama tam počítá se žárovkou která je průchozí z obou stran i s odporem jejího vlákna. Když tam dáš ledku tak musí být obou stranná a ještě s odporem. Viz. vlákna o výměně bliken za ledky tady si přivodíš úplně stejné problémy. Jak jsou na tom ostatní kontrolky chce prostudovat ve schématu.
Mě už jedna žárovka v osvícení odešla, ale jsem líný to kvůli tomu rozdělávat.
Jinak pří zapnutí klíčku se všechny důležité kontrolky na chvíli rozsvítí tak si to vždycky prohlédnu jestli jsou OK. A taky už mám hezkých pár let tik, že při tankování nuluju denní počítadlo km, abych se kdykoliv mohl zorientovat. Toho už se asi nikdy nezbavím i kdybych měl moto které ukazuje dojezd