říkal to Ruda Joe že mu to praská na jeho 1150 .Koukal jak to mám chycený já na dvanáctce a je to tam udělaný líp. U obou mašin se jedná o Desierto3
Upravil toli dne 25.07.2012 16:09
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
swat napsal:
Na 1150 to prý není tak hrozný jak to trojkové.
Ano, trojka, ale jen na 1150!
Ono je to totiž to vyvinutý pro 12ku a jsou tam jen lehoučký úpravy (možná ani to ne) a jiný šrouby. Tim pádem se víc hejbe a pracuje a vznikaji potíže. Na 12ce i na 800 ten problém neni, tam se to Desiertem myslím naopak zpevní.
Maiali nel Fango!
Myslím že v ČR nebyla zatím na Desierto3 na 1200 ani 800GS reklamace ohledně praskání. Nic systémového. Pochopitelně že když s tím někde někdo řízne tak to je jiná situace ale systémově tam nic nepraská. Na 1150 to je ale silně nedomyšlené, ten kokpit sám o sobě je hodně v pohybu a Desierto na něm se nemělo o co zpevnit, protože tam není žádná solidní výztuha nebo nosník. Je to plast na plastu. Milan si to nechal předělat do čistě offroad verze z kompozitu ale tu plastovou verzi lidem na 1150 rozmlouváme. Na silniční ježdění to je asi OK.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jinak na téma Mirage2 se něco dočtete třeba tady v té diskuzi (můžete si to nechat automaticky přeložit třeba bingem): http://www.800gs....php?t=2697
Lidi si stěžují na nízkou kvalitu zpracování, povrchu a velké výrobní tolerance.
V USA je to trošku něco jiného, lidi kteří si na rámy F800GS dají čtyři halogeny z auta a dozadu "rakve" Jesse nebo Odyssey, těžko můžou hodnotit jestli je něco hezké nebo není. Pro ně je možná důležité, že to není evropské. Podle mě to vypadá příšerně ale to je subjektivní názor. Výška je prý prakticky stejná jako DesiertoF - rozdíl je asi 8mm.