Ad skútry: myslel jsem něco jako Yamaha TMAX 500 - váha 203kg (208kg s ABS) nebo i něco menšího (dle nátury řidičky), větší skútry - jako Burgman 650 s 250kg - jsou už spíš křižníky pro dva lidi.
Ale ty malý kola samozřejmě občas zazlobí...
Přikláním se k enduru,ať už transalp nebo nejaký jednobuch,všechno se dá snižit,ale hlavně až vletite na nějakou šotolinku,nebo horší asfalt,nebude trpět jako na silniční moto.
popřemýšlej
http://www.motocykl-online.cz/motocykly/Honda_CBF_600_S
nebo
http://honda.katalog-motocyklu.cz/motocykl/honda-cbf-500
záleží na co se cití, jde tam snížit sedlo i zadní tlumič, krouťák rozmáznutý bez brutálního zátahu, těžiětě nízko..
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
Ok. Skutry poustim k vode. Nikdy jsem je nezkoumal, je mi prislo, ze na zacatek jezdeni nezkusenou zenskou by to pro seznameni s jizdou na dvou kolech bylo pohodovejsi, nez cokoli jineho.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
ta 500 od hondy se dobře vodí zatáčkami, jsou to dva týdny co jsem se na tom vozil, ve vyšších otáčkách to docela jede ale krouták se z malým GS nedá srovnat. A pohodlí svojeho malého GS bych za hondu taky neměnil. kup ji male GS se sníženým sedlem a když to nebude stačit tak nižší tlumič.. myslím že to je rozumná volba..
Over than 250k km on BMW GS bikes
spea - ToM napsal:
Ok. Skutry poustim k vode. Nikdy jsem je nezkoumal, je mi prislo, ze na zacatek jezdeni nezkusenou zenskou by to pro seznameni s jizdou na dvou kolech bylo pohodovejsi, nez cokoli jineho.
máme doma hondu 125SH (skůtr) je to dobry na naučení a na lítání po městě.. Zatáčky se (podle mě) jezdí hůř - není tam pevné spojení mezi plynem a zadním kolem..
Over than 250k km on BMW GS bikes
kdyby měl vyhrát skůtr mám krásnej Yamaha X-Max 250 2009 Black Edition na prodej. Za mě nevím, co od toho čeká, ale já začínal se skůtry a teď skončil u GS. Proč ne :c)
Kdyby to nebylo mimo rozpocet, radil bych Xcountry. 150 kg, pohodlny sedlo, spousta dotazenejch a kvalitnich detailu, USD vidle, super motor hlavne s lepsim prubehem kroutaku oproti klasickymu jednobuchu f650/dnes g650, zere 3l a podvozek se da v pripade nouze relatine snadno snizit a kdyz ziska jistotu, zase zvysit. A muze mit i ABS. Jedinej relativni problem je mala nadrz, ale 220km da v pohode, takze se s tim s zit da.
Upravil morabo dne 16.04.2012 07:04
Maiali nel Fango!
Suzuki DR-Z400 nebo Yamaha WR250 (obě podle kol - enduro nebo motard), využiješ to i ty na vyblbnutí do terénu jako druhé moto. Budu to kupovat na začátek pro kluka a pro sebe na nosič obytného auta. Váha cca 130kg.
Paul napsal:
.....Skutra bych zavrhl, je to fajn věc do města, ale pokud by jsi chtěl nějakej větší tak jak psal Hicks váha větších skůtrů je až směšná.
...to je nesmysl. Hmotnost papírová tam sice je, ale díky nizonkému těžišti to člověk absolutně necítí. Nosit tu moto asi nikdo nebude, že? A výkonem se velké skůtry vyrovnají motorkám, ovladatelností je předčí...
hicks napsal:
...mne maxiskutry neprijdou fajn ani do mesta...
leda ty na vylozene velkejch kolech.
...je vidět, že jsi na tom nikdy nejel....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
spea - ToM napsal:
Zrejme se v rodine nevyhneme dalsi investici do motoparku. Manzelka chce proste jezdit po svych dvou kolech. Pres leto by prosla autoskolou a nasledne by prisel nakup moto. Ted ale mame dilema, co by to melo byt. Ma beznou konfekcni figuru 173/72. Z toho plyne, ze by to nemelo byt nic tezkeho. Muj prvni napad byl, ze by to mohlo byt neco jako Burgman a to od 400 ccm vyse. Jenze, to bylo hned reci, ze za mnou prece nebude jezdit na skutru. Rozhodne by to melo byt neco, s cim by byla schopna me pohodlne nasledovat minimalne na druhy konec republiky. Takze, nejake rady, nápady, postrehy?
A proč babě která vživotě neseděla na moto a když tak na simsonu kupovat hned velkou.. Já osobně bych ji posadil na rok dva na malý VARADERO na vyježdení a pak by se vidělo co dál...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
rop: řekl bych , že obě dvě jsou poměrně vysoký a hlavně cestování na nich není nic moc. Ale ovladatelnost je výborná o tom žádná.
vjetrník: právě, že se váhou přibližují nebo dokonce překonávají velký motorky, a proto je podle mě zbytečný přemýšlet nad skútrem. S tou ovladatelností je to subjektivní, mě třeba mnohem víc vyhovují široký řidítka na normální motorce než uzoučký na skůtru. Chápu, že tam odpadá "starost" řazení, ale pokud nebude jezdit hned ze začátku v hustým provozu tak to zvládne. Jinak na cestování se podle mě hodí až opravdu velký skůtry typu Burgman nebo TMAX a to už jsme zase cenově někde jinde.
servisak: souhlas, sám sem na něm najel pár tisíc, ale po dvou měsích to přestane bavit jak ji tak ToMa, protože ona nebude mít dost výkonu a on bude muset pořád čekat.
Upravil Paul dne 16.04.2012 09:25
Tak hlavně babu musíš nechat jet první, aspon kde ví kam jet nebi ji interkomem radit a radši budu čekat jak jede pomalu než jestli se na JIP probudí z umělého spánku(osonbní zkušenost)
... servis a diagnostika BMW Motorrad
To samozřejmě, ale já myslel spíš nedostatek výkonu třeba při předjíždění. Když seš v půlce auta a ze zatáčky něco vyjede tak by se ti hodilo přidat víc, ale na tý 125 to prostě nejde a to jsou po tom horký chvilku..
Tuhle zkušenost by asi nikdo nechtěl mít, doufám, že to dobře dopadlo.